navigateupback to top
access_timeOpen Now  9:00am - 8:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
PHOTOS
AGE
ATM

Henderson Dispensary - The Source - Henderson

First-Time Patients

First time Medical Patients receive one of the following free gifts with $20 minimum purchase:
- The+Source Value Gram of Flower (Snap Sale Flower Only)
- The+Source Pre-Roll
- The+Source .5g of Concentrate
- Pack of 5 THC Distillate Capsules

Announcement

As of July 1st, 2017, we are open for Medical Sales only!

About Us

THE+SOURCE IN HOUSE PRE-ROLLS 1 for $12 | 2 for $22 | 3 for $30
Prices Do Not Include Tax | While Supplies Last

10% OFF DISCOUNTS
Discounts applied to the following Medical Patients:
- Wisdom Discount (55+)
- Veterans Discount
- Industry Discount

REWARDS MEMBER - BAG RECYCLING PROGRAM
Sign up as a Rewards Member and join our bag recycling program!
- Bring back your bag(s) and get 20 points per visit.
- For every 25 points earned receive $1 in store credit.
- Receive one point for every $1 spent before tax.
Points Only Redeemable at The+Source-Las Vegas Location

Now Accepting Online Orders!
Visit our website at www.thesourcenv.com to place an order for DELIVERY or PICK-UP!

All out of state Medical Marijuana Patients and Out of Country Medical Marijuana Patients welcome!
It is important to please note regardless of the passage of Question 2, only Medical Patients with a valid Medical Marijuana License may purchase from this facility until further notice. All Medical Patients must show at every visit a legible and valid ID or Passport with their Medical Card or Medical Letter to purchase. Unfortunately, no copies or mobile devices will be accepted.

All Menu Prices Do Not Include Tax.

Sunday
9:00am -  8:00pm
Monday
9:00am -  8:00pm
Tuesday
9:00am -  8:00pm
Wednesday
9:00am -  8:00pm
Thursday
9:00am -  8:00pm
Friday
9:00am -  8:00pm
Saturday
9:00am -  8:00pm
Address
9480 S. Eastern Ave Suite 185 Cross streets are Eastern & Richmar
Henderson, NV, 89052
Member Since
September 7th, 2016

Our Reviews

Add My Review

Lady Datura
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price

So happy

The Source in Henderson made my entire experience there pleasent. They answered everything I asked, were very helpful and most of all, they were kind. Being in the hands of the medical profession for 20 yrs kindness sometimes gets lost in the equation. I will use this as my primary despensery. My hope is they will continue to stock my medicine. You can not go wrong at the Source

The Source - Henderson
The Source - Henderson
about 14 hours ago

Hey Lady Datura, thank you so much for this lovely review! We're so pleased to hear you enjoyed your experience with us, and that you found yourself a new primary dispensary! We will absolutely do all that we can to continue carrying your medicine! :) Thank you again, and we look forward to seeing you soon!

med patient1
3.6
navigatedown
3.0
Staff
5.0
Atmosphere
4.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
1.0
Price

Prices are way to high. Med patients need help!!

1 person thought this review was helpful

I like this place a lot. Would prefer to go here than most other places. The thing is the prices are way too high and the quality not quite there. Most all other dispensaries have great sales like 25% off 20% off. Hopefully the prices will come down and I'll be able to go back. Black market prices are looking way better than any dispensaries. Please take care of your medical patients and help us out with better sales and better prices.

The Source - Henderson
The Source - Henderson
7 days ago

Hi med patient1, thank you for sharing your feedback with us! We, as well as everyone in the industry, offer the fairest prices possible at this time. Unfortunately, due to the increasing demand and increase in distributor prices, we have had to adjust our prices on products. We sincerely apologize for the disappointment caused, and while the black market may still exist, it is certainly not the safest! Thank you again, and we truly hope you decide to return to The+Source!

Angeltabby420
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price

Great Location, Great Flower & Great Staff!

My daughter and I frequent The Sourse-Henderson quite a bit because we love coming to a place we can call "Our Cheers"! The products are really good and the prices have gone up a bit but ALL the Dispensaries have had to do that. The staff are amazing!! I just had the chance to meet Paul T. who was so helpful and really showed he cared while speaking to my daughter, I'm a true believer that when you hire someone, you can train them to do their job but you can't train them to have a personality and Paul T. definitely has that!! Kudos Paul T for a job well done!! Thanks again 🤷‍♀️

The Source - Henderson
The Source - Henderson
15 days ago

Angeltabby420, you're the best! Thank you for acknowledging the overall dispensary price increases! We certainly wish this wasn't the case but with the increasing demand and distributor prices, we've had no other choice but to make a few adjustments to our products. We sincerely appreciate your sweet words and are pleased to hear you had a wonderful experience with Paul!! Thank you again, and we look forward to seeing you again soon!

ron89005
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price

only go here if you hate your money

3 people thought this review was helpful

way way way overpriced than everyone else

The Source - Henderson
The Source - Henderson
15 days ago

Hey ron89005! We're sorry to disappoint and sincerely appreciate you sharing your feedback! It's unfortunate but due to the increasing demand and distributor prices, we have had to make a few adjustments to our products. We certainly hope this changes sooner than later! Again, we apologize for any disappointment caused, and hope you consider visiting us again in the near future!

goofyglobz
3.4
navigatedown
1.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality

Returns policy and AMA/DGF

2 people thought this review was helpful

I like this store, but I have a question. If I don't like a product can it be returned after it was opened? I thought I'd ask in public since the returns policy is not in the Details. I have liked the AMA concentrates I bought here in the past (Venom OG, King Louis XIII), but the Locomotion and Kosher x Gorilla are just absolutely awful. Especially the Locomotion. These have an extra logo on them for Desert Grown Farms, so maybe that is the whole difference. Because AMA stuff in the past has been pretty good. The flavor on these is just... YUK. Stank. Would not recommend. Surprised to see DGF flowers on your top shelf and the ounce price is over $400 now.

The Source - Henderson
The Source - Henderson
15 days ago

Hi goofyglobz! Thank you for sharing with us, and we're so sorry to hear you were disappointment with the AMA products you purchased! It's most definitely disappointing when the product you purchased was unsatisfying. You're more than welcome to return to the store you purchase from with your products and receipt and request to speak with a manager! Thank you again, and we'd love to see you again soon!

2017-09-04 13:19:32 UTC

goofyglobz The BAM Sour Banana Sherbet, Cannavative XXX OG and Moxie Tangie sauce are much easier to recommend. Very good concentrates.

112211
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff

Waiting..

Waiting for my medical renewal to come in and as soon as it does I'm racing to you for some of that avidekel. Yeah!

The Source - Henderson
The Source - Henderson
22 days ago

We're excited to see you friend!!

sincitythc
4.4
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
2.0
Staff
5.0
Price

customer service

this morning I stopped in and got both of The Source branded live resins they have to offer. both of them are awesome,its actually my second time getting the purple live resin,its super relaxing and I'm on gnarly chemo type meds so this resin in particular is very relaxing. I actually highly recommend all of the sources brand concentrates,all fire. last sunday I bought a gram of live resin and I took advantage of the matrix battery/vape tank deal. I brought it home and the battery button was sticking in when you clicked it towards the bottom. I brought it back today to return it for a new one. to sum it up I ultimately did get a new battery but not without being insulted. a gentlemen came out from the back and keep showing me that it does work but just don't click the bottom of the button. this would not have been a big deal but like having a little collection of these,like from different places and companies. the gentleman handed me a new one and said this is last time I can give him this "spiel" todo this, like meaning I was trying to get over on a insanely cheap battery. I'm a 42 yr old cancer patient, respectable husband and father, the last thing I'm trying todo is get over on this little battery. Its totally insulting that this gentleman would think this of me. I been on the mmj program here for roughly 8 years and have never tried to get over on anyone. I absolutely love your place,love the people that help you in the back as well,but this battery thing today was a total issue I'm a little shocked that it turned into what it did.

The Source - Henderson
The Source - Henderson
22 days ago

Hello sincitythc, and thank you for relaying your latest visit with us. We appreciate you being a patient here at The+Source-Henderson, and we're very glad to hear that you thoroughly enjoy our in-house concentrates! We apologize that your experience was unsatisfactory, however the Matrix cartridge and battery are sold as a set and in order to avoid inventory inaccuracy we make returns strictly based on the protocol of if product the works. Please know that we will learn from this situation and again, we apologize for any disappointment or inconvenience caused. We hope to see you again soon, take care!

kfm
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Price

Love this place

I have never been disappointed at the source, the staff is amazing, the flower is always moist, I've been to five other dispensaries and have been disappointed. The dispensary in Henderson has no senior discount and their prices have hijacked, Jenny's flower and the top notch flower is dry, i'm not traveling anymore the sources my place love it there never been disappointed like I said

The Source - Henderson
The Source - Henderson
23 days ago

Hello kfm, we love you too! We're thrilled to hear you frequent The+Source-Henderson, and continuously enjoy your experience with us! Our (55+) Wisdom Discount is one of the awesome discounts we provide for our patients and we're glad you're able to take advantage of this offer! Please come back to see us soon, we'd love to aquaint you with some new and exciting products! Thanks again., take care!

HighSpaceCadet
3.6
navigatedown
5.0
Staff
4.0
Atmosphere
3.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
1.0
Price

Prices are too high for patients!!

1 person thought this review was helpful

This was my go to dispensary until you guys outrageously raised your prices for medical patients. You guys are more about the money than you are your patients. Sorry to say but you just lost a loyal customer.

The Source - Henderson
The Source - Henderson
24 days ago

Hi HighSpaceCadet! We truly appreciate you taking the time to provide us with your feedback! Unfortunately, due to the increasing demand and increase in distributor prices, we have had to make a few price adjustments to our products. We sincerely apologize for the disappointment caused and hope you decide to visit us again!

SJ702
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Price

Point system???

2 people thought this review was helpful

I've been to the Eastern shop about 10+ times and have never been offered anything about some loyalty program???
So you guys do that? I wish I knew lol

The Source - Henderson
The Source - Henderson
about 1 month ago

Hi SJ702! We appreciate you visiting with us here at The+Source-Henderson, and thank for your inquiry about our Loyalty Program! Once you sign up as a Rewards Member, you also join our bag recycling program. Just bring back your bag(s) and get 20 points per visit; for every 25 points earned you receive $1 in store credit as well as one point for every $1 spent before tax! Unfortunately, the City of Henderson does not currently condone a Point Redemption System therefore, POINTS ARE ONLY REDEEMABLE at The+Source-Las Vegas location. Please come back soon so we can verify you as a Rewards Member, as most new patients are automatically enrolled, so there is a good chance you are already registered! We hope to see you again soon, take care!

Cannabis Deals

First-Time Patients

First time Medical Patients receive one of the following free gifts with $20 minimum purchase:
- The+Source Value Gram of Flower (Snap Sale Flower Only)
- The+Source Pre-Roll
- The+Source .5g of Concentrate
- Pack of 5 THC Distillate Capsules

Weed Pics

6808456_the_source_henderson_dispensary_store_front
6808454_the_source_henderson_dispensary_store_front_3
6808450_the_source_henderson_dispensary_reception
6808449_the_source_henderson_dispensary_lobby
6808480_the_source_henderson_showroom
6808461_the_source_henderson_showroom_2
6808463_the_source_henderson_showroom_3
6808465_the_source_henderson_showroom_4
6808472_the_source_henderson_showroom_5
6808457_the_source_henderson_dispensary_teller_stations

All Photos

Weed Videos