navigateupback to top
access_timeOpen Now  9:00am - 7:00pm
VERIFIED SELLER
AGE
ATM

Colorado Springs Dispensary - Third Day Apothecary

First-Time Patients

Non-Member pricing listed, first time customers receive Members discount prices on all items!

Announcement

Wake and Bake 9:00 to 10:30 $15 1.5g Pineapple Express CO2 Extracted Sap

Cartridges 5 or more $20ea every 6th Cart for $1 6 for $101

100 Dollar Ounces - ChemDawgx95 Durban Poison

3$ Cones

5 for 25$ 100% Flower Pre-Rolls

 

About Us

We specialize in clean premium hand crafted organic medical marijuana. We use zero chemicals during cultivation and also use zero chemical solvents in our extraction process to guarantee 0 PPM in our end product. We go to extreme lengths to guarantee our patients go home with true medicine made from a process in which no shortcuts are made. We realize the severity of our patients conditions and therefore will not sell a product that will further compromise an already compromised immune system. 100% ORGANIC "SOIL - WATER - LIGHT & LOVE"

Sunday
Closed
Monday
9:00am -  7:00pm
Tuesday
9:00am -  7:00pm
Wednesday
9:00am -  7:00pm
Thursday
9:00am -  7:00pm
Friday
9:00am -  7:00pm
Saturday
9:00am -  7:00pm
Address
4865 N. Academy Blvd.
Colorado Springs, CO., 80918
Member Since
October 5th, 2011

Our Reviews

Add My Review

cehosack
5.0
navigatedown
5.0
Overall
Third Day Apothecary

Great Place

Demetrius is friendly, bud is cheap. Nothing better

leo300
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
Third Day Apothecary

Pre Rolls

Im a little lazy and hate rolling.. Great pre rolls nice flower and strain selection on prerolls. new owner is vet and was cool to listen to his 911 story. Friendly local family owned.

miniroll
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Price
Third Day Apothecary

100$ ounces

Best 100 dollars i have spent in my life. Top quality 100 dollar ounces and a very kind knowledgeable staff

Kr0n1koNe
2.4
navigatedown
5.0
Bud Quality
1.0
Atmosphere
1.0
Price
1.0
Staff
4.0
Accessibility
Third Day Apothecary

Skimped on an 1/8th

If you are going to weigh in front of me, do so accurately. They gave me a 3.39 gram eigth. I didn't say anything because if you are willing to do that I just won't come back. Way too much competition for that non sense. Principles, principles.

Third Day Apothecary
Third Day Apothecary
10 days ago

We spoke to budtender and he recalls your transaction and scale was not zeroed so they compensated. We always make our 20 1/8th very hefty and weigh in front of customer for this very reason. We are glad you enjoyed the flower with a five star rating and hope you accept our apology for mix up in service. If you come back and mention your experience we will gladly make it up to you. We want all our customer happy with our product and service across the board.

NatertotsinCO
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
Third Day Apothecary

was supposed to be 5 stars

corrected an issue with stars

NatertotsinCO
4.8
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
4.0
Price
5.0
Staff
Third Day Apothecary

pure goodness

The place is great, top of the line customer service. They're not much for gimmicks like some of the other places. They don't sell you stems and seeds. Professional place with professional meds and staff. Other places will give u a $5 quarter once a month but I'll take the fellas that understands pheno selection.

719weed
4.0
navigatedown
4.0
Price
2.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
4.0
Accessibility
5.0
Staff
Third Day Apothecary

My favorite place but...

I don’t shop anywhere else for my medicine and haven’t for at least 3 years. I’ve had a few issues with their cartridges and lost a good $200 on those because they didn’t work. They have changed to new cartridges that work great though! Last time I was in (4/20) they had butter and I asked if I could put it on a bowl instead of dabbing it. The new owner said of course it works great. It cost me over $40 and it is WAY too gooey/sticky for anything but dabs. I tried to get some out and it got all over me and I had to just end up eating it. Now I have a container full of useless butter (which was only 34% THC anyways!) and about 10 or so pretty much full cartridges that never worked or worked for a few puffs. Even the flower I got a half ounce of is crap...I’ve never once been unhappy with weed when I left that store but myself and another have tried it and it tastes kinda like crap and doesn’t seem to give me any relief whatsoever. I’ve always spoken so highly of this store that it pains me to leave this review but, and I really hope I’m wrong, it doesn’t feel like the same store anymore...and I’m pissed he sold me the butter when I specifically asked about putting it on a bowl instead of dabbing it. I’m broke and threw away $50 on something I can’t even use. I don’t know who the new grower will be either. Jim’s a stand up guy and his knowledge of cannabis is unparalleled! I just can’t see any grower coming and doing what Jim did. So far pretty disappointed but I have nowhere else to go and am getting worried. I guess I’m gonna have to start checking Denver out again...

Third Day Apothecary
Third Day Apothecary
24 days ago

We are happy you like our new cartridges as we have put many hours of R&D. We apologize that you had so many issues with the old cartridges and we would be glad to address the issue with the old cartridges on you next visit. Many of our customers have expressed a concern on price. For 420 we offered $100 dollar ounces as well as our in house still Grown by Jim in soil 100% organic for $150 which is normally $185. It looks like based of your sale you purchased a $100 vs the 100% organic flower grown by Jim.

mfaust123188
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
4.0
Atmosphere
Third Day Apothecary

3rd Day's Flowers are.... WOW.

1 person thought this review was helpful

Ive heard loooots of talk about 3rd Day from other Medical MMJ Patients. All good reviews. I was very skeptical and decided today that Id stop by to see myself. I AM SO GLAD I DID! I am a flower connoisseur and 3rd Day's Selection is worth every penny if you are too! Definately worth a try if you havnt yet. There definitely is a difference from 3rd Day's Flower and other Dispensaries. I would have to agree with what I've experienced. 3rd Day is Truly Clutch!

Third Day Apothecary
Third Day Apothecary
about 1 month ago

Thank you for stopping by. We pride ourselves in our 100% organic 0% pesticide flower and are so happy you enjoyed it. We are expanding our menu with a full line of extracts (using only our organic flower) as well as 10 different strain specific cartridges ready for 4/20. We appreciate your business and look forward to seeing you again.

hollywoodiownyou
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
Third Day Apothecary

It's Back!!!

1 person thought this review was helpful

The Gorilla Glue is amazing!!!

hollywoodiownyou
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Third Day Apothecary

the Best of the best!!!

1 person thought this review was helpful

amazing!

Cannabis Deals

First-Time Patients

Non-Member pricing listed, first time customers receive Members discount prices on all items!

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android