navigateupback to top
access_timeOpen Now  7:00am - 9:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
ATM

Sacramento Dispensary - Doctors Orders

Announcement

As per state regulations, we recently implemented the state, city, and excise 28.25% tax.

ONE transaction per day.

PROP 65 LAWS YOU SHOULD KNOW: http://www.canorml.org/california_cannabis_laws

Text Doctors to 71441 to get updates and deals from our VIP program! Also don't forget to follow us on, Facebook: Facebook.com/docssacramento Instagram: @doctorsorder916 

About Us

Doctors Orders is a Medical and Recreational Marijuana dispensary in Sacramento, California. Medical Cannabis is made available, to licensed patients, in a welcoming environment. Mission Statement Doctors Orders exists with the intent of: adequately providing sufficiently safe natural medication, to the participating public, in a clean and friendly protected environment. 

Recreation License Number: A10-18-0000163

 

 

**ALL SALES ARE FINAL**

*ALL PRICES ARE BEFORE SALES TAX*

*Veterans discount (10% off) given with military ID!

*Seniors discount (10% off) must be 60 to qualify! 

Medical and Recreational California State Law Product Limits:

-Flower: 1oz per customer per day for Recreational and 8oz per customer per day for medical.

-Concentrates: 8g (8,000mg) in total weight per customer per day. 1g (1,000mg) per package limit for recreational and 2g (2,000) per package limit for medical.

-Edibles: 8,000mg total per customer per day calculated by the totat THC content. 100mg of THC per package.

-Tinctures, Topicals, Capsules: 1,000mg of THC per package for recreational use and 2,000mg per package for medical use.

-Plants: 6 plants total per customer per day.

Sunday
7:00am -  9:00pm
Monday
7:00am -  9:00pm
Tuesday
7:00am -  9:00pm
Wednesday
7:00am -  9:00pm
Thursday
7:00am -  9:00pm
Friday
7:00am -  9:00pm
Saturday
7:00am -  9:00pm
Address
1704 Main Ave
Sacramento, CA, 95838
Member Since
November 12th, 2013

State License

Medical Retail
M10-17-0000130-TEMP
Adult-Use Retail
A10-18-0000163-TEMP

Our Reviews

Add My Review

GimmeDaGoods
1.0
navigatedown
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
Doctors Orders

Bad Service Even Worse Product

5 people thought this review was helpful

I have been going to this place for years off and on only because of convience to my home. They have always been my last choice but last nite was final straw. This place blows. I have gotten wax from this place when dabbed just popped and sparked. I have gotten dry ass bud from them that looked nothing like the display when broken down full of seeds. Then last nite I went in for a last minute oil cartridge I was helped by some youngster he asked if I was looking for a certain cartridge and pointed at their display. After looking over their displayed I chose a J1 Dabface and as I waited for him to finish ringing me up I looked down at a open door they left open "Under The Display" with a shelf full of Dabface product. I noticed a purple box which looked familiar I asked him what flavor it was he said Um... Had to grab it to see for himself what it was he says Silver Haze. I said o wow I didn't know u had that one since it's not in the display can I swap that one for the J1. He told me no "All sales are final" and pointed at some dumb ass sign posted up as he puts the Silver Haze into the display. I started getting loud telling him it's not final I'm still standing here plus how can I choose something u don't even have displayed he told me sorry but u already paid. I'm like dude it's the same price u can't just swap them out? He tells me no cuz that will mess up our inventory WTF. I asked to speak to a manager, another youngster with purple hair look like she still had breast milk on her breath comes out the corner after standing and listening to the whole conversation and says the same thing. You M'Fs are a joke there are way better places to go in Sac don't waste ur money here

E_dew6754
1.4
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
3.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
1.0
Atmosphere
Doctors Orders

No longer a customer

1 person thought this review was helpful

I have been going to this club for a long time & tonight was the final straw! I will not be giving them my money anymore! $90 for a 1/4? Serious? I get the new tax but at least if i'm going to pay that I expect quality product....there GDP was soooo dry & is dry EVERY single time i've gone lately....with all the compitition out there i'll gladly be giving someone else my money! There customer service has gone way downhill too....rude & unwelcoming & constantly out of product

Doctors Orders
Doctors Orders
about 2 months ago

We apologize about the recent price changes, this is due to 15% Excise, 4% City, and 1% Neighborhood Responsibility tax in which we are required to charge, this is included in the price, 8.25% state tax is at the end of the transaction. We do have other options, as we carry many items for different budgets. Our staff will be more than happy to assist you. Thank you again for your feedback!

Smokin_on_Indo
3.2
navigatedown
5.0
Accessibility
3.0
Atmosphere
4.0
Bud Quality
3.0
Staff
1.0
Price
Doctors Orders

Prices going up not down!

1 person thought this review was helpful

WTF is wrong with this place? They had a sale one day the next I look prices are creeping up! Wrong fucking way! I saw a $70+ 1\8th. BULLSHIT. We don't live in the early 2000's anymore! Do your research and adjust your prices. LA prices will be here soon. why not lead the pack? $60+ 1/8ths are a thing of the past. Keep up.

Doctors Orders
Doctors Orders
3 months ago

We apologize about the recent price changes, this is due to 15% Excise, 4% City, and 1% Neighborhood Responsibility tax in which we are required to charge, this is included in the price, 8.25% state tax is at the end of the transaction. We do have other options, as we carry many items for different budgets. Our staff will be more than welcome to assist you. Thank you again for your feedback!

Technochic
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
4.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
Doctors Orders

Great first visit!

Thrilled to get better prices than the last place I went. Alexander S made some suggestions that really helped with my budget, which was much appreciated! Thanks again DOCS!

Doctors Orders
Doctors Orders
3 months ago

Thank you for your feedback!

jairr
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Accessibility
Doctors Orders

What Happened?

1 person thought this review was helpful

They use to have Thai Sticks! The lady of legends! And, the purest form of sativa anywhere anyhow. I really miss that gracious herb and a high like no other. No one else in the entire valley cares it. I've looked high and low! They were the only ones!

Tweedledeedum420
3.8
navigatedown
5.0
Atmosphere
2.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
2.0
Bud Quality
Doctors Orders

Buyer beware!!!

1 person thought this review was helpful

I've been to this shop a couple times and probably won't go back. They have dog treats that sadly they charge the 20% bs tax that you can buy direct from the manufacturer for cheaper and not pay that tax. I went today bought some flowers to try out. It's dry and not good quality. I looked at the receipt and the price on the container is different than the price on my receipt, it's a $ 2 difference. And they did that to me twice. Doesn't sound like a lot but $4 adds up. I will find the item I go there for else where. Buyer beware here.

Doctors Orders
Doctors Orders
3 months ago

We apologize about the recent price changes, this is due to 15% Excise, 4% City, and 1% Neighborhood Responsibility tax in which we are required to charge, this is included in the price, 8.25% state tax is at the end of the transaction. The price on the barcode was printed prior to January 1st in which we are required to charge. Thank you again for your feedback!

WaxnStuff916
2.0
navigatedown
1.0
Price
2.0
Atmosphere
2.0
Bud Quality
3.0
Accessibility
2.0
Staff
Doctors Orders

No phone

1 person thought this review was helpful

I tried calling this place and phone goes straight to voice mail and menu is never updated

Doctors Orders
Doctors Orders
4 months ago

Hi there, We're sorry you weren't able to get through to us- unfortunately, we experienced a line outage and were unable to receive calls for some time yesterday. As far as the menu goes, we update multiple times a day. The bottom of the menu page actually informs you how long ago the last update was, by the way! :) We strive to make changes to it as soon as they happen, as we understand the time of our patients is valuable. Hopefully that makes sense. Thanks for your feedback!

Legalruinedit
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
Doctors Orders

Bait and switch

7 people thought this review was helpful

I would caution customers from shopping at this location. The “all sales are final” policy is structured to rip you off. I purchased 4 grams of shatter today, then bud tender put 4 sealed envelopes in my sealed raked out bag. When I got home, and opens the sealed packages the grams did not look anything like what was on display. In fact, the shatter had melted out of the wax paper and onto the sealed envelope, making it non useable. I called and the receptionist said she was real sorry, it totally sucks that happened but all sales are final and they would not do anything about it. I called 15 minutes after my purchase. So basically they operate bait and switch sales. I’ve reported them the the better business bureau and recommend others do the same if you have the same experience. This is a shameful practice.

Doctors Orders
Doctors Orders
4 months ago

Hi there, We're very sorry that you've had a less than stellar experience with us! We try to make sure everyone leaves with a smile on their face, so we apologize that it did not happen in this case. That said, our service model is quite the opposite of "bait and switch". In fact, it's not only a dispensary policy, but also a STATE LAW that we are required to package up every single purchase in an approved and SEALED child-proof bag. It is not optional. In regards to the shatter being melted and displaced, that can definitely happen in transit, especially due to changes in temperature. However, we store all shatter in a cooled environment until the point of purchase to ensure the product is presented to you as intended. Again, we apologize for your unsavory experience with us- we do appreciate your feedback, though, and hope this makes a little more sense now. Thanks!

2018-02-11 16:42:43 UTC

Dododotty BS

ganjaguy10
1.8
navigatedown
1.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
Doctors Orders

Done come here

4 people thought this review was helpful

Menu incorrect and they charge for the exit bags lol. Go to SCCC or just have it delivered. You can thank me later.

mdarnell71
3.6
navigatedown
2.0
Staff
5.0
Accessibility
2.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
4.0
Price
Doctors Orders

I won't be back any time soon

1 person thought this review was helpful

this place is trash used to be a whole lot better the budtenders were rude and didn't inform me you can only make one purchase so I was not able to purchase some papers which is stupid

Cannabis Deals

Weed Pics

9091318 img 2216
9091304 img 2214
9091295 img 2190
8485632 unnamed  1
8485635 unnamed  3
8485636 unnamed
9091280 img 2187
7557996 medix carts
7557997 medix disposable
9091321 img 1878

All Photos

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android