navigateupback to top
access_timeOpen Now  9:00am - 9:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
ATM

San Diego Dispensary - Torrey Holistics

About Us

Torrey Holistics is a San Diego Medical Marijuana Dispensary Torrey Holistics proudly invites the medical cannabis communities surrounding San Diego to explore their spacious medical marijuana dispensary and browse through their selection of top-quality cannabis products. Offering over 500 of the finest cultivated medical cannabis products, the owners of this San Diego medical marijuana dispensary are active advocates and believe in medicinal marijuana and its medical benefits. Established in February 2016, they are committed to the highest quality of patient care and medical cannabis products, compassionately educating their medical cannabis community on the full benefits of medical marijuana, they strive to provide exceptional, professional customer service. Torrey Holistics is proud to be San Diego’s leading medical marijuana dispensary offering the finest, high-quality medical marijuana products.

 

STAFF

 

The friendly Torrey Holistics team attentively welcomes each and every medical marijuana patient into their clean, spacious dispensary. Their experienced staff is trained to consult and listen to the needs of their San Diego community to develop a better understanding and recommend the proper medical cannabis products and dosages to their medical cannabis patients. This San Diego medical marijuana dispensary personalizes each patient’s experience, thoroughly explaining and educating their medical cannabis community on the benefits of medical marijuana. They are always available for patient follow-up questions by phone, via email, or through any of their social media platforms. While the dispensary doesn’t accept credit or debit cards, there is an ATM onsite for patients’ convenience.

 

MENU

 

This San Diego medical marijuana dispensary carries premium, high-quality medical cannabis products, lab tested and screened to assure there is no mold, pesticides, and residual solvents to ensure patients are receiving top-quality medical cannabis and consistency. Their collection of the finest cultivated strains includes Do-Di-Dos, Berry White, Blueberry Kush, Durban Poison, Silver Dream, Super Leon Haze, Platinum Animal Cookies, and F Cancer, their CBD potent strain ideal for patients experiencing pain and anxiety. Torrey Holistics carries over a hundred different types of infused edibles like Korova 1000 mg Black Bars, medicated dipping sauces like Ketchup, Wing Sauce, TERPiyaki and Mayonnaise, gummies, chocolates, hard candies, macarons, teas, drinks, pet CBD treats, and tinctures formulated for CBD or THC relief. Their extensive selection of extracts includes concentrates from Dopey, Night Owl, HGH Extractions, and NATIV, a Torrey Holistics medical marijuana patient favorite. In addition to their large menu, they also carry vape cartridges in a variety of flavors, topicals in patches, creams, balms, and sprays, smoking accessories, pre-rolls, and clones.

 

SERVICE LOCATIONS

 

Torrey Holistics is located in Sorrento Valley off Roselle Street and Sorrento Valley Road near the Academy of Egyptian Dance and serves the surrounding communities of San Diego, Sorrento, La Jolla, University City, Del Mar Heights, Mira Mesa, Fenton Carroll Canyon, and Northern San Diego.

 

LOCATION INFORMATION

 

Explore the many activities in San Diego and admire the coast of the Pacific Ocean. The San Diego Zoo is a popular attraction located in Balboa Park and houses over 3700 animals with over 650 species and subspecies. As one of the largest zoological membership associations in the world, the San Diego Zoo adapted the concept of open-air, cageless exhibits recreating natural animal habitats. SeaWorld is another popular animal theme park centered around marine mammal wildlife conducting research on marine biology and providing education and outreach on marine issues to the public through activities and park exhibits. From San Diego Zoo to SeaWorld, Torrey Holistics is honored to continue serving the medical marijuana communities surrounding the San Diego area. 

Sunday
9:00am -  9:00pm
Monday
7:00am -  9:00pm
Tuesday
7:00am -  9:00pm
Wednesday
7:00am -  9:00pm
Thursday
7:00am -  9:00pm
Friday
7:00am -  9:00pm
Saturday
7:00am -  9:00pm
Address
10671 Roselle St, Suite #100
San Diego, CA, 92121
Member Since
February 9th, 2016

State License

Adult-Use Retail
A10-17-0000001-TEMP
Medical Retail
M10-17-0000001-TEMP

Our Reviews

Add My Review

ST805OG
2.4
navigatedown
3.0
Bud Quality
2.0
Atmosphere
3.0
Price
2.0
Staff
2.0
Accessibility
Torrey Holistics

Not a good experience

3 people thought this review was helpful

Came in as a returning patient to just grab a cartridge and only had two people in front of me in the waiting room and it still took almost 25 mins to get in. Its Understandable that it takes time to get people set up, and to get new patients acquainted but if there are multiple people working it shouldn’t take that long to help patients. On top of the long wait time prices seemed higher then normal and the parking around the area is always a hassle even with the “added” parking in the rear. Just overall an unpleasant experience from someone who has been coming here for almost a year and it may be my last.

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Hi friend :) We take your feedback very seriously and would appreciate the opportunity to invite you back for a better experience. I'm Kyle, just send me an email (kyle@torreyholistics.com) and I would like to talk more about your experience and find a solution to make things right with you. We want everyone to have a pleasant experience, especially those like yourself who have been loyal to us.

j3tt22
4.8
navigatedown
4.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Torrey Holistics

Awesome!

Great spot, friendly atmosphere, good selection and our budtender Caitlin was awesome! She was super knowledgeable, helpful and we left happier than when we came in! Will be back for the service!

gogogog
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Price
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Bud Quality
Torrey Holistics

bunk

1 person thought this review was helpful

very unprofessional security. i drove an hour out of my way for over priced clones that they didnt even have. looked at the flower and it all looked like tea, smelled like hay. i have NEVER walked out a dispencery empty handed. this place needs to be shut down

Rattlehead424
3.8
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
2.0
Bud Quality
4.0
Staff
3.0
Price
Torrey Holistics

Crappy Flowers !!!

3 people thought this review was helpful

I got Djs Gold a Hybrid it has zero smell actually it does have a smell it smells like hamster bedding and is dry to where it crumbles to dust ! This place should be ashamed ! High quality Exterior with low quality meds save your time and money and go somewhere else also there vape pens are shit while standing in line saw two complaints and security told one to leave not very business savvy .

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Hi friend. We are very sorry about your experience and we'd like to invite you back so we can exchange the items for you. Please contact us at kyle@torreyholistics.com so we can make things right with you :)

THCjustice
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
Torrey Holistics

Overcharging

1 person thought this review was helpful

I've ordered multiple times from the delivery service and they keep overcharging me the pricing they give me is way different than what the driver tells me in person. The buds are dry, odorless and tasteless. I bought some cherry ak and it has bugs and I'm pretty sure it was grown outdoors. Charging indoor prices for outdoor weed is very bad business. Being from the Bay area and seeing nugs being sold like cherry ak makes me feel sorry for the San Diego customer base they are getting RIPPED off.

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Howdy THCJustice. Thanks for your honest feedback. Your review breaks our hearts and we want to make it right with you. Our point of sale system did have a glitch where it wasn't displaying tax and totals properly to customers. We have fixed this now. As far as the flower pricing, our flowers are priced from $35 to $52 per 1/8 ounce. If you are not satisfied with the quality of the products you received, we'd rather speak to you personally to resolve the situation rather than have an upset customer. Please contact us so we can offer you a refund, replacement or discount on a future order. My email is kyle@torreyholistics.com.

danehirata
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Accessibility
Torrey Holistics

Worst place ever save your cash

2 people thought this review was helpful

High ass prices 60 an 8th for their best bud that looked ok but was dry with no smell and taste like sticks, they gave me the wrong meds I asked for kundez x dawg and the inexperienced bud tender gave me some other random strain I had to go back in and instead of an easy swap they saw 5 other patients and I had to walk into the bud room on my own accord to get my correct medicine this is a purely for profit business with crap bud for insane prices that clearly have no idea what they are doing save your money make the drive to vista Oceanside area

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Thanks for your honest feedback. We certainly want to make everyone have an enjoyable, affordable experience here at Torrey Holistics. We have only increased our prices according to mandatory California taxes that are required under the new regulation. We'd appreciate the opportunity to make it right with you. Please contact us so we can exchange or refund the items you were not satisfied with at kyle@torreyholistics.com.

TeamMaryJ
4.6
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
3.0
Price
Torrey Holistics

Great first time experience

Convenient location, great staff, fast service. I worked with Ed and he was extremely knowledgeable.

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Thank you for your kind words. We appreciate you!

Walkermanye
4.6
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
3.0
Staff
5.0
Price
Torrey Holistics

Wait Times

Nice people at store but the wait times are ridiculous!

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Thank you for the honest feedback :) We are working to streamline our guest experience to accommodate all the new visitors. For now, we have a returning member line for all medical patients so they can have priority over new visitors. Thanks for your support!

Mojomotah
2.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Price
1.0
Staff
5.0
Accessibility
2.0
Bud Quality
Torrey Holistics

Priced Out

6 people thought this review was helpful

Just paid $158 for 2 1/8s and a 1/2 gram cartridge.

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Howdy. This is Kyle at Torrey Holistics. Thanks for your honest feedback. Your review breaks our hearts and we want to make it right with you. Please contact me so we can get together and talk. I'd love to hear more feedback and I have a little something for you. My cell number is 619-400-7730 or my email is kyle@torreyholistics.com. We love all of our loyal members that helped us build Torrey Holistics and we can't sleep at night knowing that you aren't satisfied. If you are available today, I'd like to stop by and talk with you.

jpforte
4.4
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Accessibility
4.0
Bud Quality
3.0
Price
Torrey Holistics

Bring lots of $$$!

excellent establishment. Very clean, friendly staff, good presentation. Bud's themselves are not very good quality and are very pricey. can't mix and match everything is free set.

Torrey Holistics
Torrey Holistics
5 months ago

Thanks for your feedback. We appreciate you!

Cannabis Deals

Weed Pics

4572258 korova organik chocolate peanut butter bar
4572260 magic flight grinder
4572257 instant coffee zen potion
4572254 humboldt co lollipops
4572252 head cheese
4572240 anxiety comples 1 to 4
4572242 chem cookies
4572245 do si dos
4572249 dry sift organic rosin
4572261 mars og

All Photos

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android