navigateupback to top
HomeUnited StatesColoradoDenver DowntownLivwell Broadway - Adult Use

Livwell Broadway - Adult Use

432 S. Broadway Denver, CO 80209 - Dispensary

access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
ATM

Denver Dispensary - Livwell Broadway - Adult Use

First-Time Customers

Med Only! First time medical patients enjoy member pricing: 10% off all shelf flower, 20% off all concentrates, edibles, topicals, accessories, and glass!

Join LivWell Rewards to earn points on every purchase that you can exchange for in-store credit

Announcement

$99.99 pre-weigh rec ounces ($89.99 for LivWell Rewards members), $79.99 pre-weigh medical ounces for LivWell medical members, wax/shatter starting at $20/g, 5 rec pre-rolls for $30 / 4 med pre-rolls for $20, LivLarge 1.6g pre-rolls for $12.99 + more!

About Us

LivWell on Broadway is Denver's premier marijuana dispensary with prices and quality for everyone. Our staff is fully equipped to help you with all of your recreational needs!

LivWell on Broadway is one of our largest locations, conveniently located two blocks south of the Alameda/Broadway intersection in Denver’s famous “Broadsterdam” neighborhood, an area dotted with cannabis dispensaries. One of the premiere recreational and medical marijuana dispensaries in the Washington Park area, LivWell on Broadway sits in a historic building constructed by the free masons in the 1890s, which served as their central Denver location for many years. As one of the leading Colorado dispensaries, LivWell on Broadway has 16 registers, each manned by a friendly, highly-educated budtender working to match each customer to his/her preferred marijuana product while ensuring wait times stay to a minimum – so don’t panic if you arrive to a full waiting room! Broadway has a beautiful high-tech marijuana show grow that incorporates the most current cutting edge growing technology, including LED light fixtures. The space is roomy and comfortable with a nice modern touch. Get the most out of your LivWell experience by signing up for LivWell Rewards. Earn one point for every dollar you spend, and redeem those points on future purchases. Members receive $10 in credit upon signing up, plus complimentary points for referring a friend, on their birthday, and on their membership anniversary.

Sunday
8:00am -  9:50pm
Monday
8:00am -  9:50pm
Tuesday
8:00am -  9:50pm
Wednesday
8:00am -  9:50pm
Thursday
8:00am -  9:50pm
Friday
8:00am -  9:50pm
Saturday
8:00am -  9:50pm
Address
432 S. Broadway
Denver, CO, 80209
Member Since
March 12th, 2014

Our Reviews

Add My Review

bferg
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Livwell Broadway - Adult Use

Liv Well

Frank was so helpful & knowledgeable! This was our first visit but not our last!!!

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
28 days ago

Yay! We're so happy to hear it. Thank you so much for your review. We can't wait to see you again soon.

YMF402
4.8
navigatedown
5.0
Price
4.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Livwell Broadway - Adult Use

Happy Out-Of-Towner

For someone who is from out of state and was looking for some extremely quality nugs I was more than satisfied. That Jet Fuel is marvelous!!! That Snoop Double G was lovely. The Willie's Reserve Sour Diesel was authentic and these strains were just what I was looking for. The budtender had great service for me and I really wish I remember her name. I look forward to my next visit real soon!!!!

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
about 2 months ago

Awesome! Thank you so much for this thoughtful review. We're so happy you enjoyed the nugs. We can't wait to see you again soon.

Pbobdelux
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
Livwell Broadway - Adult Use

Worst stoned budtender!!

"What a horrible experience!! Sarah was my budtender. First off... let me say she was way to STONED. She must have just got off a break!! And on top of it all I couldn't believe the lack of knowledge of the products or even for compliance in general. Will never shop at this location again!!"

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
2 months ago

We're very sorry to hear about the experience you've described. We will be sure to follow up with the managers about this situation, and we will take all necessary disciplinary actions to ensure it does not happen again. If you have any more information you'd like to provide, please feel free to email us at info@livwell.com.

ReptileAudio1
2.0
navigatedown
2.0
Atmosphere
3.0
Bud Quality
3.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
Livwell Broadway - Adult Use

Piss poor customer service!

Checking in takes forever Every time. And Piss poor customer once you are checked in.

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
3 months ago

We're very sorry to hear about the wait you experienced. If any of our staff treated you less than professionally, that is unacceptable. Please email us at info@livwell.com with more information, including the name(s) of any staff with whom you interacted, so that we may follow up with them directly. We look forward to hearing from you.

Winger4800
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Livwell Broadway - Adult Use

Best Bud for the buck

Always has a decent selection and best OZ for under $100 REC. been coming here for years and the staff is always awesome, patient and willing to answer any questions without rushing you. (I’m always full of questions lol)

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
4 months ago

Thank you so much for leaving us such a great review! We are so happy to hear you enjoyed your visit. Please come back and see us again soon.

Rabbit16V
1.8
navigatedown
2.0
Atmosphere
1.0
Price
3.0
Staff
2.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
Livwell Broadway - Adult Use

Buggy Buds

The bud Ive seen most recently had webs from spider mites in it. Ive also recieved nuggets with what would appear to be trimmed out mold spots. I could still see a bit of powdery mildew, looks like crystals, but is a bit more dense and dull in color. Be careful what you buy for $99. You dont get quaility with a place concerned about quantity.

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
5 months ago

Rabbit16V, thank you for taking the time to leave a review. We apologize for the issues with your purchase. Please email info@livwell.com and we will be happy to rectify the situation for you.

dschaper1827
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Livwell Broadway - Adult Use

helpful

i meant helpful and Informative!!!

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
4 months ago

Thank you so much! We try our best =)

dschaper1827
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
Livwell Broadway - Adult Use

awesome

I love this location. The staff is always super friendly and helpful! today we saw dave anf he was not only funny but uninformative. i wish this location was closer to my home, but i love going whenever i am close!

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
4 months ago

Thank you for your review! We are so happy to hear that you had a great experience. We wish we were closer to you, too, but we appreciate you visiting us when you're in the area. We look forward to seeing you again.

HeathG
3.0
navigatedown
4.0
Bud Quality
3.0
Price
3.0
Staff
3.0
Accessibility
2.0
Atmosphere
Livwell Broadway - Adult Use

Thank you for the buds

1 person thought this review was helpful

Thank you livewell!

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
4 months ago

Thank YOU for leaving us your review! We can't wait to see you again.

402420
3.6
navigatedown
4.0
Atmosphere
2.0
Price
4.0
Accessibility
4.0
Staff
4.0
Bud Quality
Livwell Broadway - Adult Use

Got burned on the deal price

Came in looking for some flower. The board on the wall said "1/2oz for $100." I checked with our bud tender and verified that I could buy two separate quarters and still get the deal. Picked out two strains, had it weighed, went to check out. Total was $130. Did the math in my head and asked if that was still the "1/2 for $100." Was assured it was. Looked at the receipt, sure enough was charge full price ($110) for the 1/2. The $10 isn't the issue for me, but rather the principle that it was supposed to be a deal price but I got stuck paying full price anyways. Not sure if I'll be back after this.

Livwell Broadway - Adult Use
Livwell Broadway - Adult Use
6 months ago

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you are not satisfied with your flower purchase. Please send an email to info@livwell.com describing the issue and we will be happy to take care of you.

Cannabis Deals

First-Time Customers

Med Only! First time medical patients enjoy member pricing: 10% off all shelf flower, 20% off all concentrates, edibles, topicals, accessories, and glass!

Join LivWell Rewards to earn points on every purchase that you can exchange for in-store credit

Weed Pics

441627 budtender picture
441628 broadway sign 1
441629 bud1
441630 bud2
441631 bud3
441632 bud4
441634 bud6
441635 bud7
441636 bud8
441637 bud9

All Photos

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android