navigateupback to top
access_timeOpen Now  6:45am - 9:45pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS
ATM

Canoga Park Dispensary - COAST TO COAST COLLECTIVE

First-Time Customers

First Time Patients recieve 15% off purchase!!

 

Announcement

Monday Munchies: 10% OFF all Edibles  

Vape Tuesdays: 10% OFF All Vape Cartridges

Wheel Wednesday: SPIN TO WIN! Spin our 3C Wheel for free with a $50 minimum spend.  Win a free eighth, gram, pre roll, and much more! Limit one spin per patient, per day.

Thursday:10% off your first 3C eighth 

Fridays: 10% off all capsules, tinctures and lotions

Shatterday & Sunday: 25% OFF Shatter & Crumble all day!!!

About Us

***All pricing listed on Weedmaps does not include state sales tax and LA City Tax (5% for medical, 10% for Adult Use). The cannabis excise taxes are included in the price. ***

 

As of Jan 1, 2018 authorities in the state of California and the city of Los Angeles have required us to collect and pay additional taxes.  There is now a 15% excise tax from the state for both Medical and Adult Use (this tax is included into the price listed here).  There is also a 5% city tax for Medical and 10% tax for Adult Use. The city tax is paid after the pre tax price. Following the city tax there is a sate sales tax of 9.5%.The total taxes for Medical are 29.5% and 34.5% for Adult Use.  You can apply for a state MMIC card and become exempt from the 9.5% sales tax. 

 

We unsderstand the sicker shock and the weight of all these taxes and we are doing the best we can to ease our patients/customers into the new landscape. We truly appreciate your support and look forward to providing the best experience and quiality possible.

 

We are now open to the public for adult Use "Recreational" customers!!

 

We cultivate all our flower in house from our expert team of cultivators.  We pride ourselves on the quality of the flower we produce.  We have been cultivating some of our strains from over 20 years and also have our own crosses/variations to offer.

 

We hope to see you soon:)

 

Coast to Coast is a Prop D compliant, Pre ICO #13 (California's Finest Compassionate Cooperative INC/Cali's Finiest)

 

PATIENT PARKING IN REAR!!!

Facebook - Facebook.com/CoasttoCoastCollective Coast to Coast is a Prop D compliant, Pre ICO #13 (Californias Finest Compassionate Cooperative INC/Cali's Finiest) PLENTY OF PARKING IN REAR!!!

Sunday
6:45am -  9:45pm
Monday
6:45am -  9:45pm
Tuesday
6:45am -  9:45pm
Wednesday
6:45am -  9:45pm
Thursday
6:45am -  9:45pm
Friday
6:45am -  9:45pm
Saturday
6:45am -  9:45pm
Address
7127 Canoga Avenue
Canoga Park, CA, 91303
Member Since
February 9th, 2014

State License

Adult-Use Retail
A10-18-0000200-TEMP
Medical Retail
M10-18-0000216-TEMP

Our Reviews

Add My Review

valleytoker101
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
COAST TO COAST COLLECTIVE

One of the best.

The OG that 3C Farms puts out is truly phenomenal. I’ve been a medical patient of yalls for years now. Last night I was charged a tax of 15.5% instead of the 9.5% I have been paying since the new changes. I mentioned to the budtender that I have been paying 9.5% tax on each visit and your weedmaps clearly states that the menu prices do not reflect the 9.5% tax and not the 15.5% tax he charged me. He said he would let whomever know but today the weedmaps still states it as 9.5% tax which makes me think that he just made a mistake and charged me 15.5% by accident and didn’t care to inquire if what he was doing was correct when I brought up the error. Please advise.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

First and foremost, we would like to thank you for being a loyal patient of ours for many years. We truly value patients like yourself that value our quality of medicine. We looked into your review to assure if we had made a mistake on our end and we wanted to thank you for mentioning this error on Weedmaps. We made the appropriate changes to our Weedmaps profile to accurately represent the correct tax percentage. Feel free to reach out to a manager on your next visit if you have any further questions.

sikro
2.2
navigatedown
5.0
Atmosphere
1.0
Price
2.0
Staff
2.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
COAST TO COAST COLLECTIVE

WAY OVERPRICED

3 people thought this review was helpful

BRO DONT COME HERE EVERYTHING SUPER EXPENSIVE AND THAT DOESNT EVEN INCLUDE THE TAx!!!

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi sikro, We are sorry you feel that way about your experience. However, the prices rose across the industry because of Prop 64 and not just at our collective. The only collectives in Los Angeles who can afford to offer low prices are not charging taxes, applying for licensing ect.. We always have and always will provide the best quality medicine for our patients and pride ourselves in moving forward with Prop 64 and abiding to all of its changes. Unfortunately, we cannot go back to they way things were due to all the modifications made within Prop 64.

MONALISA117
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility
COAST TO COAST COLLECTIVE

GREAT Service

VERY HELPFUL MADE IT FUN OMW AGAIN

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi MONALISA117, we are very happy to hear that you found our service insightful and we even made your last visit a fun experience. Showing our patients love and turning them into returning patients is what we are all about! See you soon! We appreciate the review!

RealTalk020
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
COAST TO COAST COLLECTIVE

Not ok

2 people thought this review was helpful

HOrrible customer service. I will take my business else where.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi RealTalk020, Sorry you had a bad experience please give us another chance next time you come in and ask for a manager. We'd love to make it right for you. Thank you.

Bones786
2.2
navigatedown
1.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
3.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
COAST TO COAST COLLECTIVE

What’s going on?

2 people thought this review was helpful

Thanks for giving me some sugared up shatter that sticks to the parchment paper. Probably won’t be back here.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi Bones786! We want to apologize for the sugared shatter that you received. Please feel free to return it to our collective and we will gladly exchange it for you.

crash83k
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
COAST TO COAST COLLECTIVE

New Customer

I can't compare to other dispensaries in Cali, but the people there were helpful. Prices seemed on par with dispensaries in WA. I don't see what other reviewers are complaining about.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi crash83k! Thank you for the feedback on your visit! We are happy to assist our patients with all their needs. Glad to hear we were helpful. Anytime you are in CA, your welcome back!

cmarinw
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
COAST TO COAST COLLECTIVE

Excellent

1 person thought this review was helpful

I don’t know why someone would say there’s no FTP deals, the first time I went I was given a big laminated sign that said First Time or something and I was given a fat discount! This place has everything anyone could want and at really fair prices. I mean, I’ve paid $120 for 2 Pax Era pods, and this place was about $80 total. Huge selection, and the people behind the counters know what they’re talking about.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi Cmarinw! Thanks for the review! Glad we could provide the product you were looking for at a better price. We stride for customer satisfaction and providing high quality products at a reasonable price.

CAguilar805
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
COAST TO COAST COLLECTIVE

best place ever dont listen to the bad reviews

1 person thought this review was helpful

they are the best with customers! very unique menus, everyday deals, and shit ive even gotten a ftp discount twice! Prices are due to California and our area codes taxes but so what you pay for what you get, definitely a must go for those above 21 using for recreation.

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi CAguilar805! Thank you! Were grateful for the review and continued support on these issues. Your welcome back anytime!

makavelig
2.4
navigatedown
3.0
Atmosphere
4.0
Bud Quality
3.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
COAST TO COAST COLLECTIVE

👎👎 cust service & overpriced

2 people thought this review was helpful

agree with recent reviews this place has horrible customer service, from the reception to budtenders—arrogant, cocky millennials thinking they’re so awesome for making minimum wage at a dispensary. Your flower is good, but you have no compassion or heart for your customers. You never offer deals on flower and i paid $85 for 2 eights-dont get it twisted-theres a lot of competition

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi makavelig, sorry you didn't have a great experience. We take customer service as a top priority, along with our flower. We do offer deals on our flower everyday listed on our Blue Beam menu. If you make it back in to our shop, please ask to speak to a manager so we can address your concerns. Thank you!

Lidz69
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
COAST TO COAST COLLECTIVE

👎👎👎

1 person thought this review was helpful

horrible customer service prices to high no ftp deals or federal deals not worth the drive nd buds are nothing like how they used to be now crunchy nd dehydrated looking quality went to shit so did the shop used to be my fave now I wanted to run outta there

COAST TO COAST COLLECTIVE
COAST TO COAST COLLECTIVE
3 months ago

Hi Lidz69, sorry you didn't have a great experience with us. We strive to provide excellent customer service! Please ask for a manager when you return so we can address your concerns with your experience. Thank you

Cannabis Deals

First-Time Customers

First Time Patients recieve 15% off purchase!!

 

Weed Pics

5365026 img 5844 copy
5365069 img 3918
5365071 img 3930
5365077 img 4023
5365078 img 4032
5365082 img 4087
5365089 img 4295
5365638 3c strain map
5365654 img 9634
5364780 3c shop floor final  3c poster

All Photos

Weed Videos

Coast To Coast Interactive Tour

Get The App.

iOS
Android