navigateupback to top

MINT XPRESS - San Jose

Campbell, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
PHOTOS
AGE

Campbell Delivery - MINT XPRESS - San Jose

First-Time Patients

*All New Patients Receive A Free Gift
*Disabled / Veterans / Senior Discounts Available W| Verified Documentation

*Deliveries Only*

Announcement

DAILY DEALS

*must mention promo to redeem deal*

Super Sundays - 15% off all flower

Munchie Monday- 10% off all edibles

CO2uesdays- 10% off all cartridges

Waxy Wednesday- 10% off all wax

Thursday Strain of the Day (mark 1 top shelf strain down for 1 day)

About Us

All taxes and delivery fees included in the price.
***CASH ONLY***
**Deliveries Only**
*Please ask for minimum order, varies depending on your location*

Welcome to MINT! Professional & Discreet courier service! Patients can receive safe, top quality meds discretely delivered to your doorstep. Patients will also receive a free gift for first time orders. We will make sure you feel welcomed whether you're a new patient with lots of questions, or you're a regular guru with insight to share. We are a community of friendly, experienced individuals dedicated to providing you top-notch service and an overall great experience. Explore our menu! We offer a high selection of Flower, edibles, extracts, and more! We look forward to serving you! As long as you have your valid form of ID with you, we will deliver just about anywhere! Home, Work, College, Friends houses, families houses, many other public locations.

Serving:
Alviso, Atherton ,Belmont, Burlingame, Campbell, Coyote, Cupertino, East Palo Alto, Emerald Hills, Foster City, Fremont, Gilroy, Hayward, Hillsborough, Los Alto, Los Gatos, Menlo Park, Millbrae, Milpitas, Monte Sereno, Morgan Hill, Mountain View, Newark, Palo Alto, Portola Valley, Redwood City, San Bruno, San Carlos, San Jose, San Martin, San Mateo, Santa Clara, Saratoga, Stanford, Sunnyvale, Union City, Woodside
*Please ask for minimum order, varies depending on your location

HOW TO ORDER:

Go to our Website www.mintxpress.net and follow the instructions on our delivery page

Sunday
11:00am -  6:00pm
Monday
10:00am -  9:00pm
Tuesday
10:00am -  9:00pm
Wednesday
10:00am -  9:00pm
Thursday
10:00am -  9:00pm
Friday
10:00am -  9:00pm
Saturday
11:00am -  9:00pm
Member Since
April 17th, 2013

Our Reviews

Add My Review

lebush
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism

best

hands down probably one of the best deliveries to have quality product

DMunny101
4.6
navigatedown
5.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
4.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability

Great all around.

great service, quick, and great flower!

Backasswards
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

Awesome

Awesome from start to finish. Signing up was easy and fast. Phone conversations were professional and respectful. I bought two 25 dollar sour tangie eights and an eight of animal cookies. The buds have a nice nose, nice look and burn well. As a first time patient I received a do si do pre roll. Very nicely done and pulled well. Also I'm an Iraq war veteran and they do 10% discount when other discounts don't already apply. Overall everything was professional and legit. I'll will be returning. Thanks a ton.

-backasswards. 🙏🏻

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
about 3 hours ago

Backasswards thank you for the great review & thank you for your service! We pride ourself on having the best customer service possible. We look forward to hearing back from you soon! Have a great day!

Mikeavegaii
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

The Go To

Mint Express never fails to satisfy my endless fiend for fire , Quality over Quantity but well worth it , Vet stoner order from numerous dispensaries around the bay & Mint Express is always my go to . Great delivery service in Morgan Hill & San Jose , No complaints & if there were ever any problems they were fixed right away Gratzi too Mint Express for always being the clutch plug .

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
about 4 hours ago

Thanks Mikeavegaii for this amazing review! We're happy we can provide an excellent experience with quality meds. We look forward to hearing from you again!

HonestExperience
1.7
navigatedown
1.0
Bud Quality
3.0
Staff
1.0
Price

Overpriced cheaply made concentrash

Another shitty greedy delivery club selling overpriced "medicine". The crumble i bought was so insanely horrid that the reclaim from my rig was stronger and didnt taste close to being as bad as the "actual wax" that I unfortunately purchased. Nasty shit was seriously more butane than thc. Wasted money on crap that made my throat hurt for a day even though i threw it away after 2 dabs. I see on menu only 75% butane crumble for 45$. 20$ too much. Even at 25$ whod wAnna smoke that garbage. If you charge that much for trash than im curious why ur shatter is only 25-30. It must be even more butaney or diluded with terpenes at that price. I wish dispensaries werent money grubbing aholes that actually sold real normally priced medicine.

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
about 1 month ago

Hey HonestExperience! We're sorry you feel this way! Here at Mint we pride ourselves on our customer service. We would love to make this right with you! Give our office a call, we'd love to make it right. Thanks, Mint

2017-06-24 15:01:51 UTC

HonestExperience Maybe you should start working on finding properly purged concentrates at proper prices so you could pride your selfs on something other than just customer service..

MoonChild88
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

AMAZING service!

I am a new customer and Hayley took amazing care of me! She was very helpful in answering my questions and registered me in a matter of minutes! She was very professional and enthusiastic and took care of all of my needs and special requests!
Thank you so much, Haley! I'll be a loyal returning customer and tell all my friends about you and MINT! :)

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
2 months ago

Thank you so much, MoonChild88! We're glad we could be of service to you! We hope you have a great rest of your day and we look forward to hearing from you soon!

Mint Xpress

Slownezy04
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability

Bad bad weed your weed sucks

I told you I only had $70 and you said oh wait I got some good stuff and will check my inventory you need to throw your inventory away another $70 at a real club and I got real good fucking weed maybe need to take lessons from another club and I will tell everybody your delivery service sucks you're not your delivery service your weed sucks dude $77 right down the fucking drain thank you very much I told you I was disabled and I was on low income. You maybe spend more money for terrible week one unsatisfied motherfucking customer

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
about 1 month ago

Slownezy04
We are extremely sorry that you are unsatisfied with your purchase. Initially when consulting for you, I explained that because of your budget you would be receiving flowers from the $45 price tier, which are still good quality indoor strains.

This review comes to us as a huge surprise considering that you were satisfied with some of the $35 strains that are clearly not as high of quality as the Grand Caper.

I've tried reaching out to you to help, if you ever change your mind just let me know and I will be here for you.

Best,
Anthony
Mint Xpress

bluejai
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability

Quality Service

I'm normally in socal because of college but when I come back home these guys have me covered. Always picking up the phone and they have fast delivery times/scheduled deliveries. Thanks for having me covered folks 😁

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose
about 1 month ago

Thanks for the great review Bluejai!
We're glad we can be of service on your trips home.
We look forward to hearing from you again!

gabylo
2.6
navigatedown
1.0
Bud Quality
3.0
Staff
3.0
Reliability
4.0
Professionalism
2.0
Price

Old

The cherry sherbet I ordered the other day was old... extremely old. It was that kind of old that the weed didn't even smell like weed anymore. I can't even with the place. I've ordered so many times and know better to only get edies because this always freakin happens... I'm really upset because it ain't cheap to throw away a whole eighth. Yeah, that's what I did. You can't give a patient old, moldy weed and expect me to smoke that crap.

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose

Gabylo,

First off I want to apologize for the bad experience with the Cherry Sherbert and I assure you that we will do everything in our power to make sure that you are satisfied. We take these kinds of issues extremely serious, we hope that you will give us the opportunity to make things right and show you that we truly stand behind our products and service. Please give us a call and ask for a manager at your earliest convenience.

Best,
Management

Beautifulsky
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality

Great Service

2 people thought this review was helpful

Staff is GREAT, service is excellent, great product, very knowledgeable, can't say enough!!

MINT XPRESS - San Jose
MINT XPRESS - San Jose

Thank you for the great review! We strive to be the best in the Bay Area, and comments like this help. Thanks again!

Cannabis Deals

First-Time Patients

*All New Patients Receive A Free Gift
*Disabled / Veterans / Senior Discounts Available W| Verified Documentation

*Deliveries Only*

Weed Pics

Weed Videos

Mint Xpress: Bloom Farms Highlighter Review
Mint Xpress Edible Review: Kiva Blueberry Terra Bites