TMNT_Drewskii
11 Reviews

Cimarron Pharma
Guymon, Oklahoma1 star
Never have flower worth smoking. If you think method flower and other brands they serve is quality then think again bc they rarely get good flower. If your okay with bad tasting midz then shop here. But until they bring stuff like terp bunny and Altvm back and flower that actually has good taste I won’t be shopping here until they do. It’s so hard to find quality flower in guymon. Never had that problem when Christian was running things. He knew what good weed was.✌️
Kush Gardens - Guymon
Guymon, Oklahoma1 star
Lost my business
This is the only dispensary I’ve been to in the state of Oklahoma that doesn’t let you smell the flower before purchase. They give u some bull crap story of how they just passed a law but that’s a load of crap because why wouldn’t any other dispos do that? Other dispos either let you smell the jar or if you don’t want people to smell the jar, then take a little bit out and put it into a little sniff test container like I’ve seen other dispos do. But not being able to smell and pick the one that u like best is bull! LET US SMELL THE DAMN WEED.
Kush Gardens - Guymon
Guymon, OklahomaWe apologize you didn't enjoy your most recent visit. We do our best to follow OMMA policy, no matter how frustrating it may be, it is the law. We can't speak for other dispensaries, but we were recently informed of this new policy(less than a week) and didn't have enough time to warn all of our patients what was coming. Sample jars are in the works, but those will take time to arrive. We ask for a little bit of patience during this transitional period and hope you will give us another chance in the future. Stay elevated!
Official response
Kush Gardens - Guymon
Guymon, Oklahoma2.0 stars
Some top shelf strains taste nasty.
Some of your top shelf is straight up mids. Just cuz they look pretty doesn’t mean they should be put on top shelf. The strain I got tasted like crap and didn’t smoke good. The whole eighth was trash Edit: I don’t wAnt to here a sorry I didn’t like the product and that u guys take great pride in your stuff blah blah blah. I want you to fix it and be better
Kush Gardens - Guymon
Guymon, OklahomaWe are sorry that the product you purchased was not what you expected. We ask you to give us another shot! We value you as a customer and hope you come back and see us soon. Please email us at customerservice@kushgardensusa.com. The Kush Gardens Team
Official response
Cimarron Pharma
Guymon, Oklahoma4.0 stars
Thanks for getting better quality flower
You guys have been bringing in some real top and exotic flowers. Great quality. I hope you continue to bring the heat. Went from selling mids to some of the best weed around the area. Keep it up
Cimarron Pharma
Guymon, Oklahoma5.0 stars
Great service!
Blanca was my budtender and she did an amazing job. Good products. Thanks!
Kush Gardens - Rockwell
oklahoma city, Oklahoma5.0 stars
Good experience
I got the gorilla glue and lem dawg and was very pleased with my purchase. The people were also really nice and cool. Will return.
Kush Gardens - Rockwell
oklahoma city, OklahomaYour honest review is appreciated! We strive to provide quality cannabis for all of our customers in OKC. Thank you from all of us at Kush Gardens!
Official response
American Cannabis Company - Warr Acres
Warr acres, Oklahoma4.0 stars
Good bud good people
Morgan was a great budtender she recommended the harambe glue and It was amazing. The good weed is overpriced but great store!
American Cannabis Company - Warr Acres
Warr acres, OklahomaThanks for the review!
Official response
High Society - Warr Acres 24/7
Warr Acres, Oklahoma2.0 stars
Bad budtender. Killed my mood
I come to high society often but tonight when I went in wasn’t a good experience. The lady with the nose ring helped me and she did a terrible job. Didnt even care to help me it seemed like. She practically said nothing and was just waiting on me to hurry up and pick something it felt like. Budtender should make thier patients feel welcomed and should really talk to to them. She didn’t even mention my rewards when I checked out. But any other time and any other budtender always seems to mention it like they should. I just felt very annoyed and down leaving there. Get bud tenders that are passionate about their jobs and finding what fits best for each patient. Edit.. wow I weighed my eighth I got from her and it’s a whole .5 short. Paid forty bucks for an eighth of the littlest popcorn bugs and on top of that I get shorted... I’m bout to tell people to stay away from this store cuz this is BS
High Society - Warr Acres 24/7
Warr Acres, Oklahoma@TMNT_Drewskii - We sincerely apologize for the experience you had while at High Society! We never want any customer to leave our store feeling this way! We try our best to interact and find out exactly what our customers need. This unfortunately did not happen while you were here; and again we want to make it right, if you will give us that chance. If you do decide to please ask to speak with Mike, Kimbo or Melissa and we will not only make the .5g you were missing correct but we will also give you a 20% discount. Again, this is not how we train our bud tenders to treat/interact with our customers and the only positive thing I can say is that you have had the "right" experience before but unfortunately did not have one during this most recent visit. Please give us another try but if not I hope you're able to find the medicines that help you best! Have a great day.
Official response
Green Roots Wellness
Oklahoma City, Oklahoma5.0 stars
Good dispensary, good service
Sydney helped me, she was really nice and made me feel comfortable. She got me hooked up with some great stuff! Thanks!
Great Barrier Reefer Medical Dispensary
Bethany, Oklahoma5.0 stars
5 stars
Looked at every strain and all of them were top of the line. Great strong smelling buds. Looks good and most importantly it smoked good when I got home to try it. Very friendly. Great customer service. I will be back and will recommend this place to others.
Capital Dank - Edmond
EDMOND, Oklahoma2.0 stars
DEGRADED
This place use to carry nothing but GAS. now there strains aren't as impressing As they use to be. people love dank smelling beautiful flower. hope to see y'all come back up from whatever happened.
Capital Dank - Edmond
EDMOND, OklahomaWe apologize you came in and didn't find the quality of flower you were looking for. We always strive to carry quality products, and appreciate your feedback. We are working diligently to improve our flower selection always. Please come back again, as our products will be updated soon! -46 Team
Official response