navigateupback to top
access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
ATM

Denver Dispensary - LivWell Evans - Adult Use

Announcement

$99.99 Pre-Weigh Rec Ounces ($89.99 for LivWell Rewards members), Wax/Shatter starting at $20/g, 5 rec pre-rolls for $30, LivLarge 1.6g pre-rolls for $12.99, and more!

About Us

LivWell on Evans initially opened as a medical marijuana dispensary in January 2010. Originally housed in a building that was once home to some of our own customers, this premium weed dispensary is now in a beautiful new 7,000 sq. ft. facility just south of Asbury & Tejon Park in the Ruby Hill / South Platte neighborhood. LivWell on Evans’ friendly staff makes every visit an experience you’ll surely remember fondly. With nearly 20 registers, our staff can focus on delivering a unique, unrushed, and educational experience to each and every customer, whether they’re looking for medical marijuana or recreational cannabis products. With so many weed dispensaries simply rushing customers through the line, we decided early on that excellent customer service would be at the heart of our store. Our staff take pride in the fact that many if not most of our customers come to know us on a first-name basis. Here at LivWell on Evans, it may be the great variety of cannabis products or industry-beating prices that get you in the door, but it will be the staff members and customer service that keep you coming back. We have a passionate group of employees that will change your perspective of what a “pot shop” should be. The beauty of our retail store front is only matched by our talented staff and the quality experiences we cultivate with customers.

Sunday
8:00am -  9:50pm
Monday
8:00am -  9:50pm
Tuesday
8:00am -  9:50pm
Wednesday
8:00am -  9:50pm
Thursday
8:00am -  9:50pm
Friday
8:00am -  9:50pm
Saturday
8:00am -  9:50pm
Address
1941 W Evans Avenue
Denver, CO, 80223
Member Since
May 28th, 2014

Our Reviews

Add My Review

vincent1985
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Price
LivWell Evans - Adult Use

Concentrates

Nice place for concentrates the selection is good. Pro staff and good looking place, would recommend.

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
24 days ago

Thank you so much for the kind words! We're so happy you enjoyed our concentrate selection. We can't wait to see you again soon.

Becca52
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
LivWell Evans - Adult Use

Awesome places very helpful staff

I went in today in search of a number of products and I’m sorry honey I didn’t get your name . However you were very helpful and got everything on my list . Nice people As I said I didn’t get your name but I’ll describe young Gil around 20 something shorter brown hair and glasses very good customer service I will be back thank you so very much for all of your help

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
24 days ago

Thank you so much for taking the time to leave us your review! We're so happy you enjoyed your visit with us, and we'll be sure to track down your budtender to let her know she did a great job. Come see us again soon!

nmatwijkow
3.8
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
3.0
Price
1.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
LivWell Evans - Adult Use

Something wrong with the kosher kush

I e always found good bud at LivWell, but it seems every single time I buy anything prepackaged I get screwed over. The kosher kush they had on display smelled amazing and the bud tender convinced me on getting it... but their pre packaged Kosher kush I got (which Of course I’m not allowed to open until I’m out of the store and it’s too late for them to do anything about it) smelled and tasted like wet hay and gave me a headache to smoke. It was honestly the worst weed I’ve seen since living where it’s legal. Looks like I’m weedless until I can afford some more

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
3 months ago

We're very sorry to hear that the product you purchased didn't meet expectations. When it comes to our pre-weigh offerings, you are always welcome to open and inspect the bud before you make your purchase so you can ensure it is what you want. If one of our staff told you otherwise, they were incorrect, and we apologize for the miscommunication. If you have any further questions or concerns, please feel free to email us at info@livwell.com and we'd be happy to address them.

phishinforfoyd
3.8
navigatedown
5.0
Atmosphere
3.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
1.0
Price
LivWell Evans - Adult Use

If you want to throw your money away go for it

street prices back in early 2000's lol rip off

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
3 months ago

Thank you for your feedback. We carry a wide variety of products at a range of price points to cater to our patients and customers. Our pre-weigh ounces start at just $99.99, and pre-weigh eighths start at just $20. In addition, we have #WAX and #SHATTER starting at just $20/g. If you have any further questions or concerns, please feel free to email us at info@livwell.com and we'd be happy to address them for you.

Precopio
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
LivWell Evans - Adult Use

NJ in the house

Beautiful store! Gorgeous displays and atmosphere. Friendly and knowledgeable staff! Went over the holiday weekend killer deals! Can’t tell from the outside what is inside this place. Best dispensary we have been to. Thank you LivWell! Keep doing what you’re doing.

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
3 months ago

What an amazing review! Thank you so much! We are so happy you enjoyed your visit with us. Please come back and see us again soon.

rileyb1581
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
LivWell Evans - Adult Use

THEY SOLD ME AN EMPTY BOX OF EDIBLES!

I'm from out of state but visit this store frequently, today I waited for almost an hour, the past week I was out there I dropped over 300$ personally and brought in 2 more customers, today, on my last day there,I decided to use my store and referral credit. I just went to eat these with the bag still stapled up and what do I find? an empty box!!!! I've only heard rumors of this happening but for it to actually happen...are you kidding me? 0 out of 5 stars professionals do not make this mistake this is bull shit.

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
6 months ago

We're sorry to hear that your last experience didn't meet expectations. If you could please email info@livwell.com with more information regarding your experience, including the name(s) of any staff with whom you interacted, we will investigate this issue immediately and determine an appropriate resolution. We look forward to hearing from you.

J_Cannabis
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
LivWell Evans - Adult Use

Best disp around

Been shopping here for well over a year, great products, friendly and knowledgable staff, and the store is always clean and very well organized. Always a great experience!

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
3 months ago

Thank you so much for this wonderful review! We are so happy to hear you enjoyed your experience with us.

Shannon77
4.6
navigatedown
3.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
LivWell Evans - Adult Use

Love this place !!!

1 person thought this review was helpful

Went in today on a budget and was feeling a bit down, but Zelvin turned my mood around and hooked me up with the $20 1/8th special and I couldn't be happier! Ive been coming here about a year now and I absolutely love this place! When out of state guests come in this is our first stop after they land :)

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
3 months ago

Wow! Thank you so much for this awesome review! We'll be sure to let Zelvin know he did a great job. We can't wait to see you again real soon.

eqisow
2.4
navigatedown
3.0
Atmosphere
3.0
Price
1.0
Staff
3.0
Accessibility
2.0
Bud Quality
LivWell Evans - Adult Use

Customer of several years seeking new dispensary

Decent prices, marginal quality, but they sometimes refuse to honor advertised specials. Expect aggressive pushback from management if you speak up about it.

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use
about 1 year ago

We're sorry to hear that your last experience didn't meet expectations. If you could please email info@livwell.com with more information regarding your experience, including the name(s) of any staff with whom you interacted as well as any advertised specials that were not honored, we will investigate this issue immediately and determine an appropriate resolution. We look forward to hearing from you.

ndeg009
5.0
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
LivWell Evans - Adult Use

Uhm well

This was the only bad buying experience I've ever had with the bud tender rushing and not very knowledgeable about their products along with just being plain rude.

LivWell Evans - Adult Use
LivWell Evans - Adult Use

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear your experience was not up to expectations. If you have any additional feedback about the transaction, please email info@livwell.com and we will be happy to assist.

Cannabis Deals

Weed Pics

7731875 evans budroom
7731876 evans lobby

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android