H.A.I Holistic Alternative Inc.

4.6 stars by 186 reviews
dispensary Northridge, Californiamedical & recreational
818-722-9333
Closed10:00am - 10:00pm
Call
Directions
Follow
Order OnlineSelect a product to start your online order from this retailer!

Write A Review

Select A Rating

Reviews

4.6 stars
iconicpsycho

good service

4.0
this place is has great aftercare service. bought a pen and unfortunately it just stopped working. took it back and they replaced the whole thing and even gave me a free joint for the trouble. really thoughtful and shows they know how to treat their customers. plus the budtenders know their s h i t, talk to them and they can make recommendations to your budget. docked a star cuz this place is lowkey kinda expensive after taxes and all. but hope to see more $20 ⅛s here
fattyclipss

I love this place

5.0
Me and my girlfriend have been coming here since moving to the valley in April and we love it so much. Yeah they tax, yeah, it’s expensive, but it’s all GOOD even the $20 1/8s. The staff is all friendly, there’s hardly a wait, it’s not some janky weed store, it’s really legit and that’s super important.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
fattyclipss thank you so much for your loyalty and taking the time to leave a review. We are always friendly here and we like to help you find the product that fits you best. Have a great rest of the week we will see you back soon :) - Thanks H.A.I
Official Response
Kitten88

Love this place!

5.0
great products, amazing employees their ALWAYS nice & friendly. Definitely my #1 spot in the valley. 😊
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Kitten88 thank you for the review and your loyalty. We do our best to meet everyones medical and recreational needs. See you back soon have a great week! :) - Thanks H.A.I
Official Response
Dudits

overpriced plus tax

2.0
its nice just feels overpriced plus there was like extra 10 in tax that they casually slip by you. o ya first time special is stupid small joint that they charge you a extra dollar for
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Dudits we apologize your visit did not meet your expectations. At the top of our page in our introduction we have our taxes broken down according to the law 34% percent tax is standard for cannabis businesses. We hope you give us another chance so we can make your next experience a better one. Have a great week :) -Thanks H.A.I
Official Response
Jules420smith

Great product and amazing service!

5.0
I come here every Wednesday for their great deals! The budtender who always helps me is very educated on the product and always recommends the best wax! He always lets us know what and when the best deals are! This place has become my regular spot! Love you guys!
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Jules420smith thank you so much for your loyalty it means alot to us. Dont forget to sign up for daily text messages and on ocassions Saturdays we also have deals on wax. Have a great week :) -Thanks H.A.I
Official Response
Funbunz

Outstanding

5.0
Very pleased with the service, especially for being my first time.. Fast, and professional. What's not to love?? wish you guys carried left coast cartridges!
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Funbunz thank you for leaving a nice review. We greatly appreciate it we do our best to meet all of our customer needs. Stay in touch for our daily specials especially on Tank Tuesdays when we have specials on cartridges. Have a great weekend:) -Thanks H.A.I
Official Response
gabypipe

They’re never open!!!

1.0
Literally all the hours they say they’re open is bull. The shop is closed all the time.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
gabypipe, our address is 18306 Eddy Street, Northridge, CA 91325. We are always open from 10-10. Please use your GPS or call us and we will give you direction on getting here. Thanks HAI
Official Response
Telessoci

Fire service and meds

5.0
This spot has been my go to for a while now, fire deals, great customer service, and a KILLER cartridge selection. Been searching for this new Left Coast brand everywhere tho! Picked up a few while I was in LA and am in LOVE
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Evening Telessoci, thanks for the review. Always here to serve you with great service. Hope to see you soon.
Official Response
amike666

Rip off

1.0
I was paying $50 for a 30% thc eighth and I got home. I realized I paid $50 for a 20% thc eighth. I see this happening to other customers, especially the first timers. Not coming back because this place will play you and try to profit off you as much as they can. This place has good stuff but would be the best if they don’t steal their customers’ money! If you go to this place, just be sure to watch what you’re paying for. Watch their every move. Watch the labels and thc %. You will see their body language.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Morning amike666 Sorry you were disappointed with your selection. All of our THC levels are written based off of total thc provided by the Companies we purchase from. We appreciate you being our customer and we would like to make it up. Please email us you first and last name to info@hai420.com Thanks
Official Response
alkx

Great shop!

5.0
I’ve been coming here for a couple months now as it is the closest place to my apartment. Every single time I’ve had an excellent experience. The shop is clean and well organized. Plenty of parking and everyone working there has been super friendly and helpful. Great prices and they seem to have brand reps in there allllll the time. I like that because you find out about new products and even have the opportunity to sample them.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
alx thank you for the amazing review, we do our best to guarantee customer satisfaction. Feel free to call the shop for more information about your favorite products and demo days. Have a great week and we will see you back soon.
Official Response
dubwubz

Thieving Assholes

1.0
Stay away from this place. Don't bother. Save your time and money. Go elsewhere.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Good morning dudwubz, please email us at info@hai420.com and let us know your name and situation. Thanks
Official Response
robdank

Bait and switch

1.0
This place is a scam. BUYER BEWARE! I went here last night with my roommate who made the review below mine. I was shown several grams of wax, to which i chose the crumble. This crumble looked extremely tasty and had a nice smell to it. So i asked for one of them and handed over my $35. Sadly though when i got home and looked at what i was given it was not the same that i had been shown in the store. My roommate had a similar experience, including one of the "grams" he was sold being actually a half gram and stale from improperly storing it. We attempted to ring them up to work out an exchange and they firstly called us liars, that there was no way what we we're saying was true, then they told us that all sales are final and to basically f*ck off. I've never had such a bad experience before, even back when i was dealing with street dealers. This place will con you out of your coin avoid at all costs. I will never return. If you want a great store with quality products that won't lie, cheat, and steal go check CPR down the street. Tell em rob dank sent you ;)
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Morning, sorry to hear the product you purchased was not to your standards. All products are packaged by the companies and not us so not all the products are identical to each other. We can't open every package and show you and have you pick the one you like. As per our policy we cant take back or exchange any product that has left our store. You were offered a 10% discount on your next purchase over the phone when you called and refused it. Please email us at info@hai420.com if you would still like your discount
Official Response
Visievion

If I could rate 0 stars I would.

1.0
Just picked up a gram of "purple panty dropper" from these folks based on the incredible aroma and presentation on the in store sample shown. What I received was completely different. It didnt have the same look or smell to it. It smelled honestly like old stale trim. I phoned to explain to them my experience and was rudely dismissed on what "My judgement of stale" is and that they do not offer any exchanges and consider all sales final. Whatever, lesson learned. I never will be back as there are plenty of options out there that will honor a simple mistake such as this. Things happen, but when a shop doesnt honor it, its just bad business. Edited to add a response to these jokers: No you did not offer any such discount, in fact the person I spoke to hungup on me. I wont be wasting my time over a 10% discount and also your explanation is trash since others can and do offer exchanges. Bad business.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Morning, sorry to hear the product you purchased was not to your standards. All products are packaged by the companies and not us so not all the products are identical to each other. We can't open every package and show you and have you pick the one you like. As per our policy we cant take back or exchange any product that has left our store. You were offered a 10% discount on your next purchase over the phone when you called and refused it. Please email us at info@hai420.com if you would still like your discount
Official Response
freshbori

fresh

5.0
best weed in the valley good deals
slawry44

sell prerolls without joints in them

1.0
first time and last time patient. I bought an Apollo preroll and opened it and it was empty that's some shady business. stealing people's money never coming back again. best advise to stay away
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
slawry44 We'd like to begin by apologizing for your experince not going as expected. We would like to take care of the issue for you, so please contact us via email at info@hai420.com or call us at (818)722-WEED. Thank you again we appreciate your support have a great rest of the week.
Official Response
KinggofKings

THE BEST!!

5.0
Hands down still the best around, even with the way the law is now, and man these crazzy taxes are way to high, BUT THEY FOLLOW THE RULES! I’ve been coming here since about the time this place opened up and we have to appreciate having a nice clean place to come and get what we desire... THANK YOU J AND HAi STAFF YOU GUYS ROCK!
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
KinggofKings YOU ROCK!!! Thank you for being a true supporter we appreciate this review so much! We do our best to meet all of our customers needs. We'll see you back soon :)
Official Response
MaryJoysMarijuana

Great weed.. taxes what are you gonna do?

5.0
I like this shops medical marijuana and the owner is super sweet! The marijuana was vaped great and it tasted good. Prices are decent and the variety is okay. I am really tired of reading reviews that give 1 star for state taxes. If you would prefer to get shitty weed with no taxes then that store would not be legally allowed to operate. Do your research and pre tax your order before you go. I know we are stoners and the california tax sucks and is pretty pricey, but it is at no fault any legit pot shops fault. Buy a 50 dollar 1/8th expect $20 or more on taxes... its bs but get your medical license for a tax break. You can't buy stuff at a grocery store and get mad at them for the 9% sales tax on your purchases its the same damn thing with the lame taxes.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
MaryJoysMarijuana thanks for being such a loyal customer we really appreciate this review! We also pay taxes and we understand the tax prices are a little bit high. We are hoping the government lowers the taxes next year so it can give us all a break. Thank you once again for your loyalty and being so understanding have a great rest of the day, week, month and year :) -H.A.I
Official Response
weedmanLH

dank ship

5.0
this shop has good bud and wax. I recommend this shop to anyone!
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
weedmanLH thank you for the honest review. We appreciate all of our loyal customers. Have a great rest of the day, and week, and month, and year! :) -H.A.I
Official Response
Soekgee

BEST SHOP IN THE VALLEY

5.0
no doubt firme shop
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
Soekgee thanks for the dope review, we'll see you back soon! Have a great rest of the week.
Official Response
tiredandhungry67

great place to get robbed

1.0
some fire weed but they gonna loot you. 34.5% tax is just absurd. get with the program. all shops around the area are covering the 15% excise tax. yall got the money to throw up billboards which means yall have the money to show compassion to the current customers by covering the excise tax. until then, 1 star.
H.A.I Holistic Alternative Inc.
Northridge / Chatsworth / Reseda
tiredandhungry67 we apologize your previous visit did not meet your expectations. At the top of our page in our introduction we have our taxes broken down according to the law to avoid inconvenience like this one. We hope you give us another chance. Have a great week -H.A.I
Official Response