Select a product to start your order!
Green Cannabis Co.

Green Cannabis Co.

Storefront
Openuntil 12:00am
Medical & recreational
License information
Order online (pickup)
Curbside pickup
Best of Weedmaps
Promo code
Storefront
Openuntil 12:00am
Medical & recreational
License information
Order online (pickup)
Curbside pickup
Best of Weedmaps
Promo code
Promo code

Reviews

4.5

1,078 reviews

Verified reviewers liked

Customer service (97)

Price (94)

      Notchristine
      26 days ago
      1 star

      Worst treatment yet. By the manager no less

      Hey. I was a regular but when I had to deal with the manager I realized I didn’t want to ever go back. They supposedly have a loyalty program but it takes an open investigation to get them to honor them. Having a loyalty program that’s to encourage you to come back and then not giving those said points??? I’m so confused. How would this make anyone come back. They have left me feeling cheated and lied to. Christine has some serious issues that have nothing to do with me until she made herself a project. Good morning toxic management. Separate but probably more important to everyone else. Jenny Kush preroll purchased 06/2022 Harvest date——09/19/2020 I have photos of the packaging for reference if needed for verification Really old cheap weed. Booooooo
      WMUser642159913
      1 month ago
      1 star

      Don’t order from here

      Wait over an hour for them to cancel and when I called they said they don’t deliver.
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Hi, we’re disappointed to hear that you were unsatisfied with ordering delivery. We do offer delivery within our delivery operating hours. Customer service is a top priority for us, and we want every customer feeling happy with their experience with us. Please reach out to us at info@greennv.com so we can work out a solution.
      Official Response1 month ago
      Josmom99
      5 years ago
      5 stars

      😍😍😍😍😍

      AFTER WATCHING ALL THE OTHER "MEDICAL DISPENSARIES" JACK THEIR PRICES SO HIGH,THOSE OF US ON SS/DISABILITY WERE BEING FORCED BACK TO THE STREETS FOR OUR MEDS,SOMEONE STAYS TRUE TO THEIR PATIENTS! BRAVO BLUM! THANKS FOR THINKING OF THE PATIENTS AND NOT JUST THE $$$$$. WHAT LITTLE MONEY I HAVE WILL NO LONGER BE SPLIT BETWEEN YOU AND ESSENCE,YOU WILL BE GETTING IT ALL💖💖💖. DON'T CHANGE YOUR MORALS FOR MONEY.
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Josmom99, Aww thank you for another awesome review! You know we are here for you! Always! :)
      Official Response5 years ago
      Angie730
      2 years ago
      5 stars

      Kory is the best!

      I was able to come in to the store and replace a disposable pen that was bad. Kory was able to help me out getting a replacement and was very nice. Thank you to everyone that helps me out at Green.
      laydeesmokie
      2 years ago
      5 stars

      My favorite place

      Yoo mel nd nico are my favs love coming here Scorpio powers lol nah but keep doing yall thang
      Princed21
      3 years ago
      5 stars

      Great Service

      Really good product and they were the only dispensary I know in Vegas to accepts all cards just until recently...I love their product and regularly stop by .....Purple Cactus/Glue is the way to gooooo 🔥🔥🔥🔥🔥!!!!!
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Hey there, Princed! We recently transitioned to a new card processor and are working hard to get this resolved. We're happy to hear the product you picked up is working well for you. Keep checking back for new strains! We are always getting in something new & exciting.
      Official Response3 years ago
      GOGETTER9912
      4 years ago
      5 stars

      my shit was a gram short

      my shit was a gram short and i spend alote of money here they just lost atleast $400 a month customer
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Hi there GOGETTER9912, thank you for letting us know about your experience. Please contact the store manager so they can further investigate your transaction.
      Official Response4 years ago
      mrsmisty420
      4 years ago
      5 stars

      Dixie drops

      there's only one on your list that is 19.99. i went to pick up one and was charged 29$ after tax. I did show the clerk but was told it was different product. lol. there is nothing else anywhere on your menu. please fix this ty
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      @mrsmisty420 We are sorry for the miscommunication. We do have two different products in stock, one is the Synergy Dew Drops that you purchased that is 300mg for $29.99 and the other is the Regular Dew Drops that is 100mg for $22.99. If you meant to purchase the 100mg Dew Drops we are willing to have you return the Synergy 300mg ones as long as you haven't yet opened them. Please show the manager on duty this Weedmaps response for approval to exchange for the 100mg Dew Drops. Again we are sorry for the miscommunication, we appreciate your review and hope to earn your business back.
      Official Response4 years ago
      No3mumbles
      5 years ago
      5 stars

      Not worth it

      Every time I come here I get skipped, service is terrible go else where.
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      We are sorry to hear about your negative experience. We strive to treat each patron /patient with the utmost respect. We apologize that you felt we did not meet that standard. We hope you give us another chance to improve on our customer service as we thank you for your feedback.
      Official Response5 years ago
      swking.7685
      5 years ago
      5 stars

      good weed, over priced

      I used to come here all the time but the prices jumped up because of recreational but maybe just rec should have went up .. why does medical have to pay more? I miss $25/30 eighths and the daily deals etc...
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      swking.7685, We are so grateful for you taking your time to write this review for us!
      Official Response5 years ago
      charzard113
      5 years ago
      5 stars

      Happy patient

      I had tried 2 other dispensaries before coming here. The lines were long, the product was subpar and the pricing was 2x what it was a week ago.Blum kept their pricing and prioritize medical patients so its quick and easy. Alex was awesome, friendly, energetic and knew exactly what I wanted. I never write reviews but I was rrgretting marijuana becoming recreational until I went into the Blum !! You guys are life savers! 💋💜💋
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      charzard113, Thank you so much for this wonderful review! Alex is awesome and loves his job. We always have been and will continue to remain ALL ABOUT our medical patients. Can't wait till your next visit!
      Official Response5 years ago
      LMMNTT
      6 months ago
      5 stars

      Love it ! GIVE MY GIRL BRITNEY ALL HER PROPS

      I’ve been all over the world and I can’t stop going to Green I love it they make me feel special with their secret menus and Brittney!!! That’s my Girllllll she hooked me up!! THIS IS THE SPOT FOR VEGAS STONERS WHO REALLY BLOW DOWN
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Thank you so much for the amazing review! We're happy to hear Brittney could make your visit exceptional and that you're enjoying our secret menus! Thanks so much again and see you next time.
      Official Response5 months ago
      hsamon0129
      6 months ago
      5 stars

      You guys were awesome

      I got leeloo as my bud tender she asked what I was looking for and she explained exactly what I needed I just saw her today and I’m definitely feeling pretty awesome bro everyone there has a great energy and I love the positive vibes there
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Hi hsamon0129, we're happy to hear Leeloo could help you find exactly what you needed! We always try to go above and beyond for our customers by offering excellent customer service and unbeatable prices. Thanks again and see you next time.
      Official Response6 months ago
      PURPLEQUEEN1ER
      9 months ago
      5 stars

      Best Deals & Good Selection

      🌵YOUR GREEN GOES A LONG WAY @GREEN🌵 THANKS "TY" for always being the best budtender 🌵Your patients and helpfulness go a long way when some of us aren't sure what we want🌵 🌵 YALL BETTER GO GREEN B4 YOU GO HOME 🌵
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Thank you so much for your review! Our team is always here to help answer any questions you may have. Thanks again and we hope to see you again soon.
      Official Response8 months ago
      vjsaldana
      10 months ago
      5 stars

      Thank you Britney and Brenden.

      Not sure if this is the green on s Decatur. but I enjoyed my time there with the Britney 3 days in a row, , and I did get to buy something from Brandon and he worked out a deal even though I was low in cash., And I'm so sorry but today is October 27th and there's a young man with long wavy hair sitting at the front desk that takes your driver license always smiles also 5 stars to him thank you.
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      That's us! We're located on the corner of South Decatur and Twain, just a short drive from the Strip. Thank you for shopping with us! Our team is nothing short of awesome and we're happy they could help you out. See you again next time.
      Official Response10 months ago
      Lovelydevine789
      10 months ago
      5 stars

      But they forgot my points

      They cool they just forgot my points i spend like 350 in the times i been going there but nice bud nice and Eddies
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Thanks for shopping with us! We have quality flower fit for any price range. We're sorry about your missing points. Please reach out to us at info@greennv.com so we can fix it immediately.
      Official Response10 months ago
      jblackfire56
      1 year ago
      5 stars

      great delivery service!

      I order a couple times a week from green and the delivery driver John always takes care making sure my order is filled accurately and also delivered quickly. I never have issues ordering delivery with Green. Thanks john and green!!
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Thank you so much for the kind review! It's our goal to make deliveries as quick and accurate as possible. We hope to fulfill future orders for you soon.
      Official Response1 year ago
      Sportswise1
      1 year ago
      5 stars

      a five star review for a five star staff

      very understanding and reasonable staff. I highly encourage that you visit this shop as they have awesome deals across the board and their staff is extremely professional and knowledgeable.
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      We strive everyday to be better than the last. We appreciate you for the kind words and choosing us to be your dispensary!
      Official Response1 year ago
      Quentin28
      1 year ago
      5 stars

      Very happy

      Have been coming here for a couple years now and always been happy with service but Joe surprised me today and proved himself to be more educated than the average bud tender. Knew exactly what I wanted right away and put me on to some of the best bud I've tried. Will definitely be back for more thank you!
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      Quentin28 we appreciate you for your loyalty to our shop and the recognition you have given to our budtenders. As our goal is to help educate and connect with our community! Stay safe and stoned!
      Official Response1 year ago
      SarahSmile999
      1 year ago
      5 stars

      Alon is Awesome!!!! 🌟🌟🌟🌟🌟

      I met Alon on Friday on one of my first trips to Green NV. He has HUGE amounts of knowledge. I came in with a new "rig" and he helped explain how it works, what works best & which cannabis products will work best!! I also gained some BUD knowledge 😊😁 He forgot my wheel spin though. But I do hope to run into him again and get some more knowledge and good product. Thanks Alon!!! 🌟🌟🌟🌟🌟
      Green Cannabis Co.Las Vegas
      SarahSmile999 We love to hear Alon was able to spread some of his knowledge with you! Please forgive us for the forgetfulness and hope we are able to make that up to you on your next visit in! Stay safe & stoned from your Green Family
      Official Response1 year ago