Goddess Delivers

Medical Dispensaries / Santa Barbara   (265,115 hits)
Santa Barbara and all Over California!!!Santa Barbara , Ca93105
855-426-5246
Su
Mo
Tu
We
Th
Fr
Sa
WeedMenu updated2015-04-26 22:20:48 UTC

Reviews

Sort By
4.7Avg. Rating
5.0
Overall Rating
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Yes! All around

I joined a while ago and I have to say that I'm still super happy with everything. I was going through a hard time a month or so ago and called them to see if they had any specials... well, not only did they hook me up with a Headband that was only 12 per gram and it kicked my ass, but they threw in at least an 1/8 of samples for me to try for free. I've never had that kind of response from any collective. They are amazing.
Just got a new order yesterday, delivered to my door at 9am of the Donna OG, one of their top shelf beauties and I've never ever had a smoke like this. I shared it with a friend and we both agreed it was heavenly. Seriously. Don't miss this one. I also got the chocolate kush and it's been great for my back.
All around, I order from these angels once a week and they always come through. The fact that they took care of me when I had a tough moment, well it means the world to me. Thanks goddesses. You have a life long customer and grateful patient with me!!!!!

Official Dispensary Response

Thank you so much for the glowing review! We are so glad to be here to help you with your medical needs. We would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! Just throw a link to this review in the order comments and we will throw in a free sample. Be well and happy healing!

1.6
Overall Rating
1.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Staff
1.0
Reliability
4.0
Bud Quality

They don't care about their patients

1 personthought this review was helpful!

I've had issues in the past with the goddess but this last one really takes the cake. I order on friday and don't spend enough for the saturday delivery so I have to wait until monday. So here monday comes and nothing arrives. So I call them and they say my order is on hold. Apparently my recommendation expired a few days ago which caught me by surprise, especially considering that they charged my debit card any way and sent me a conformation email. Then they tell me it will take 3 days to put the money back on my card. So until then I'm broke with no money to renew my recommendation and totally out of medicine. This place does not care about it's patience it's in it purely for profit. These guys charge black market prices and then add the taxes on top of the already high prices, instead of having the taxes included in the price like every other dispensary I've ever dealt with. These guys are greedy as fuck I've spent a lot of money here over the years and it is quite apparent that they don't give half a fuck about me

Official Dispensary Response

Thank you for taking the time to write in. We are sorry you have experienced difficulty receiving your order and we do care very much about our patients. The reason your card was charged is simple - you input your own information and paid yourself so it is charged automatically. As you mentioned, we gave you a refund and the time it takes for the bank to credit your account is out of our hands. Regarding your expired recommendation, we did send you a courtesy email notifying you of the upcoming expiration date. In the future if you would like to avoid any confusion, just update your recommendation before it expires and get the image to us so we can update our records. We will never send out an order to a patient with an expired rec as it is against the law and we (like all collectives) strive to be the best and stay in business so that we may help you. The taxes are standard as it is the law to charge state taxes in California. The medicine pricing is also pretty standard and we keep it as low as we can while still keeping our patients happy. We hope you feel better having had this explained and we will be glad to help you if you choose to order in the future. Be well and happy healing!

5.0
Overall Rating
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Great Strain!

I just got the Lamb's Haze and it is nothing short of sensational. I hope they always have it. Then I tried the Super Lemon Haze and realized that I now had two strains I never want to run out of. Yes! Goddess Rules!

5.0
Overall Rating
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price

super helpful for my travels!

ran out and got lucky with you guys this weekend!thanks!

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Always on time

Always there when I need them. The goddess is boss

5.0
Overall Rating
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

Great Deals!

Just tried the new batch of Dragons Breath that they had on sale.... wow. I was very impressed with everything about this strain. Very sweet smell, large tight buds but best of all , the effect was tremendous. It's a really perfect thing for me as I want something to ease pain yet allow me to work. This does the trick! And it was on a great sale, so I got a good deal. Always happy with the Goddess! thanks again (Desiree)

5.0
Overall Rating
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Bud Quality

Long Time Fan....

I have been a patient with the Goddess for almost three years now. I've been kind of remiss, because I've never taken the time to let them know how much my life has changed because of their service. Through it all , I can safely say, they have always delivered for me. Right on time and always give me more than I ask for. They are super gracious when I call, really patient and always turn me on to something that works well. When I first started with them I was a fan of only one of their strains (it's all I ordered) and that was the Blue Dream. It was and is sensational. Since then (and a lot through the free samples they always give me to try) I have tried a number of strains that rock my world. I have a lot of bone pain, general inflammation and anxiety. I absolutely love the Yoda. It's a great Indica and always provides relief without too much sleepiness. For daytime use, the Jack Herer is good and a good price I might add. The Super Lemon Haze is also pretty amazing, but is much heavier in it's effect. They offer free delivery so it's nice and while some strains are high end (and higher prices) I've always found their lower priced products are super deals. Like I mentioned, they almost always throw in a freebie for me to try and I've found lots of stuff I wouldn't have that way. Recently it was the Lavender Kush... that was amazing. I'm using it slowly to make it last but I think I'm gonna have to break down and get a bunch of it. And before that they gave me a sample of the Sour Diesel and I swear, it was one of the best strains I've tried. Lots of crystals and an amazing smell.
Now on to the edibles: I love them. They are all pretty strong, (especially the brownies and gingerbread) so I've learned to go slow with them.... and bang for your buck... it's perfect! The guy writing below was upset because they had to start charging tax, but I figure it's part of the price we have to pay to get our meds in a legit way. They more than make up for it with the freebies. All in all, I've tried almost every other delivery service in the area and the goddess always rocks. Convenient, great products and super supportive. Thanks girls! I'm a happy camper because of you.

2.2
Overall Rating
1.0
Price
4.0
Professionalism
2.0
Staff
2.0
Reliability
2.0
Bud Quality

Going way downhill

2 peoplethought this review was helpful!

I've been a patient of the goddess delivers for over two years and have placed well over forty donations in that time to them, and one thing I can say for sure now that I've been suspecting for awhile is, they are going way way down hill. The bud quality has dropped incredibly from when I first started ordering from them to the point that now they only seem to stock mostly outdoor variations for between $45 and $55 and 8th and the $60 topshelf they have isnt even comparable to the mid-shelf at almost every other delivery in SB. The jack the ripper used to be nice but they defnitley have a new grower now, and they smashed my buds to the point where I couldnt see the trichomes. They also never update their pictures between batches so the buds NEVER and I mean EVER look like the picture, with the one exception being the batch of SLH from their last grower. The girl scout cookies they sent me compared to the picture is outrageous, the exact same way McDonalds advertises delicious fluffy perect burgers and then you get some squished gross mess. This is getting out of hand now to the point where I only use them for edibles and concentates that I could only get in LA (kiva, cheeba, hgh, rump) but now all of those are avalible at regular delvieries here in SB for FAR LESSER prices then the goddess. Even then they offer no deals on them and have a considerable lack of knowledge, they claimed the HGH was co2 and I left a review and a comment and they didnt change it until another patient complained, rightfully so. They are doing the same with the hgh solventfree now, which is just amusing to me because you can look on social media and find out what it really is and how its made immediatley. The worse part now is though they added a tax, which I didnt find out about until my last order, and its ridiculous! I can get ALL of the same meds they offer and better in SB now without waiting a day, dealing with skimpy pre-packaging, and getting overcharged then charged tax on top of that! They tried to justify it by saying the lowered the prices on alot of patient favorite products but I looked and they didnt lower anything except their grossest concentrates. They actually never offer specials on topshelf or any of the popular products like HGH or kiva like local places around here do too, they instead try and sell their outdoor by offering a small bit of free extra outdoor ( outdoor is gross, cater to your other patients!) I understand you guys are a business and need to make money, nothing wrong with that, but your service, prices, quality, and packaging have gotten so bad that I as a loyal (seriously loyal, over 2 years and 40 orders now) patient and customer that I wont be ordering from guys anymore, and I'll be telling all my friends I recommended too you (most of who already have switched services or no longer use goddess due to these disappointments) to avoid you guys too. Theres some great qualities with you guys, I love the discrete delivery and paying online cash free and your service in the past has been great when Ive had a problem unlike now, but everything else is just outweighing the good now. Good luck, let me know if you fix anything or have any justifications, otherwise adios goddess!

Official Dispensary Response

Hi Stringcheese Incident- Thanks for taking the time to share your thoughts. We strive to offer the best patient care and the absolute best strains, concentrates and edibles available. We're sorry you have been unhappy with some strains lately, and we'd love to make it up to you. We offer a number of different types of products, some are higher priced because the grower is producing superior strains and that is reflected in the donation price. We also get very good strains at lower prices, some of these are grown outside and many patients prefer them because they are grown organically and naturally with the sun. We offer specials every week and we always and I mean always give lots of extras, so even though we do have to charge for tax now, we do give lots of bonuses for using our services. Give us a call and talk to someone about your concerns and we will make sure you are treated and delivered to with extra special love and attention to product. Your partner in healing, The Goddess Team

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

consistently awesome

goddess delivers consistently quality concentrates and edibles at a fair price. i can't find cheeba chews for this price from any other local dispensary. i don't go anywhere else these days - the convenience of having your meds shipped to your door without having to deal with potentially sketchy delivery drivers coming in to your house is unbeatable. much love to all at goddess!

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Zach is attempting to rectify an issue

1 personthought this review was helpful!

I had a "less than 5 star" review here, but during the interim, Zach, from Goddess, has made a monumental effort to rectify this issue. That alone speaks volumes for the senior staff, maybe more training for the rest.