navigateupback to top
Home / Flagstaff / Organica Patient Group
Organica Patient Group
856 S Hwy 89 Chino Valley, AZ 86323
Accessible
Security
18+
Accepts Credit Cards
access_timeClosed Now
First-Time Patients
First time patient special - All sorts of goodies depending on the day! We are told ours is the best in the area, stop in to find out!
Add My Review
mpm1215
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Atmosphere

Excellent Buds

This place is 5 star, can't wait to make another stop when I'm in the area. Personal and freindly staff, and they have a nice clean storefront.

DaveE71782
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality

Soooo Bomb!!!

I came in and picked up west coast x sour d, only sold in eighths, I was conspicuous about being bored halfway through and needing a different strain just to be able to finish it.. However, to my surprise, I am still getting my socks knocked off... which is rare!!!!! Thank you all from the top to the bottom, all the workers seen and those unseen! YOUR MEDS ARE PHENOMENAL!!!!!

DaveE71782
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Atmosphere

Strawberry Muffin!!!!!!! OPG Concentrates!!!

A very clear high, beautiful taste, GGGGRRRREEEEAAAATTTT MEDS!! Top Shelf concentrate!! Long lasting effects!!! Felt like a strong head high. Love the LOCAL flower and concentrates!

DaveE71782
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

These Guyns are the best, PAR NONE!!

So I have been a patient here for all three of the years I have held my licence and I occasionally venture to dispensaries in Phoenix, Vegas, and even Wash. The quality and variety is top notch and the Budtenders are friendly to boot! I personally enjoy all the stains I can from these guys, and I dare anyone to find a better LOCAL concentrate supplier. Many more thanks to come from me, to my favorite place to shop for my MEDS... Organica Patient Group of Chino Valley, Az!!

Atrus96
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
4.0
Accessibility
5.0
Staff

great place!

this place rocks! fast and very friendly. staff knows their stuff and have never steered me wrong. been to a couple other pharmas and leave wondering why i even stopped. they have the best prices and the enviroment is spot on. i just wish they carried a few more strains at any givin time.

Fae27
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Price

Classic OG, White Nightmare and Jack Herer

When I went into the shop, I ended up picking up a gram of each. The budtenders also let me know, that these beauties are a part of their outdoor they just harvested. I LOVE outdoors and each one of these were amazing in their own way. Classic OG, good flavor, heavy on the body. I specifically use it for sleep. White Nightmare for me was a Sativa Dominant Hybrid. It was straight to the head, a bit on the spacey side, but very enjoyable. Jack Herer, is one of my favorite Sativa's. It is a very focused, uppity feeling and also is known for having a decent CBD side as well. One of the rare few, from what I have personally tried. So for me, it works great for my nausea and headaches. Thank you again Organica for providing awesome Medication!!

Fae27
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Price

Paris OG

What can I say, Paris OG is a heavy hitting, great tasting Indica. Typical sweet and pungent OG. Great for pain and sleep. Good job Organica! Can't wait to see what comes out next!!

Htay
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff

king louie

got to try this strain ahead of time!! love it every time! highly recommend!

57sno57
1.6
navigatedown
2.0
Price
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
3.0
Bud Quality

Offended

I left a previous review, but i'd like to put one out saying the reasoning behind a response from an employee.
so i was shorted an amount, i got 3.6 out of 5.0 grams i was sold. I immediatly left a complaint with the dispensary and didnt get a response. so i call in, on my down there for game day and verterns day(my uncle is the vietnam vet, not me lol)and call in to ask about my complaint to see if it had been recieved/handled. I get Heather. Heather hears what happens and said she already read the complaint and is going to help make it right she asks a couple of things about me and then she asks me if i smoked any of it. I was honest and said yea. i smoked .4 out of it, I mean i obviously bought it last nigt with the intend of usesage(when you go to buy 5 grams, get shorted who thinks "it's not all there, well geuss i can't use any of the meds at all and be completely burned for until i hear back from the people that just ripped me off"). immediatly she says well because i smoked an amount after i already found out it was short she would not do anything to fix it in anyway. so now im startled, like actually taken aback because ive never had organica do anything negative to me, and i usually express that in reviews, in organica itself and in their competiting dispensaries. I bring in my mom, uncle and friends into organica regularly because of it's customer service. Then i get burned there and their response is find the quickest way to blow the customer off? customer service shouldnt be about finding the quickest loophole to brush someone off with. I was taken off gaurd on my phone call and basically said "wow then I don't want to come back to you" because i've had heather help me out numerous times and never had her treat my patrionage as unwanted before. She's who my mother requests when she goes in. Now I feel likeI'm not sure if I want to return to a place I was not just comfortable at before, but enthusiastic about. I don't know if I really feel like I'll never go back or if it's just a snapped response at being offened, but either way I wanted to leave a thourogh review from my point of view.
I feel like someone weighed my jackel og out at 3.5(and made it heavy to 3.6) instead of what i agreed to buy off a clearly printed and priced menu that was 5.0
I feel like it was probably a simple mistake and wasnt that bad because in my head, I just assumed to was going to be corrected. I feel there was an attempt to find a way to just brush it off made by an employee. I feel that it was brushed off and that the customer was just disregaurded, damaged and wronged. I, the customer was shorted about 1.4 grams of medicene as well as had that 1.4 removed from my state set total under false pretences.

2015-12-28 04:37:54 UTC

DaveE71782 one thing to say: respect begets respect, come at someone the RIGHT WAY and you will receive the attitude you are deserving of. Never heard of anyone having dealt with anything like this, can't say I agree with your review. I had the same stuff and was PREWARNED like eveyone else that this bud was seedy... said so on the menu too..

57sno57
5.0
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Price

did it weigh?

1 person thought this review was helpful

hey so i came in and got some grower direct. my bottle label says 5grams but theres only 3.6 in the bottle(including seeds.)
i got the jackel og 5 grams for 35 but the overall, first time out of the bottl weight wwas 3.6...did you guys forget and weigh them as 8ths?
fan of it though, is hits really well

Organica Patient Group

Organica Patient Group

This is a medical facility, not a street deal. You were fully aware of the seeds in the product before leaving the store, as is everyone who chooses to purchase breeder direct. If you were under weight then you should have called immediately and returned the medicine. I have reweighed every bottle of jackal in the store with all of it being the correct weight. You have to understand that I cannot just throw you a discount based on something I cannot prove. Again, I will remind you if you had brought it back in immediately I would have been happy to make it right. We are treated and regulated as a medical facility. I.E if you were to pick up your medication from a Pharmacy and feel that you were shorted on pills, then used two or three of them, how are they to know what exactly you were shorted? Thank you, Heather

2016-01-29 21:47:06 UTC

maddbanevapes Dude, why do you keep mentioning other people in your complaints. Uncle, Mom and friends... What are you running?

View 2 more comments

All Photos

First-Time Patients
First time patient special - All sorts of goodies depending on the day! We are told ours is the best in the area, stop in to find out!
Announcement
Daily Deals:
Mon - Buy one get one 1/2 off Pre-Rolls
Wed - Humpday Games and Prizes
Thur - Buy one get one 1/2 off edible
Friday - Happy Hour Buy one get 1/2 off edible and pre-rolls!!!
About Us

Taxpaying, state-licensed medical cannabis facility located in Chino Valley, the heart of North Central Arizona. We are now delivering!

Serving the Tri-City area — Prescott, Prescott Valley, Chino Valley — Yavapai and Coconino county, our goal as medical dispensary is to have available premium medication in the safest way possible, seven days a week for all qualifying patients. We provide our buyers with a top shelf, AAA+ selection, containing only the best qualities of medical cannabis. The medicine you take home with you is grown by professionals in Arizona, and is obviously treated with very precise care. So when you buy from Organica Patient Group, you know that what you are getting is from people who care just as much as you do. Visit us today and experience the world of medicinal marijuana in a positive, community-oriented practice.

Sunday
12:00pm - 5:00pm
Monday
10:00am - 6:30pm
Tuesday
10:00am - 6:30pm
Wednesday
10:00am - 6:30pm
Thursday
10:00am - 6:30pm
Friday
10:00am - 7:00pm
Saturday
10:00am - 6:00pm
Address
856 S Hwy 89
Chino Valley, AZ, 86323
Phone
928-636-5566
Member Since
May 22nd, 2013