navigateupback to top
HomeUnited StatesColoradoDenver HighlandsOptions Medical Center - Recreational

Options Medical Center - Recreational

9085 W. 44th Ave. Wheatridge, CO 80033 - Dispensary

access_timeClosed Now
ACCESSIBLE
SECURITY
AGE
ATM

Wheatridge Dispensary - Options Medical Center - Recreational

Announcement

*All prices include tax* *Now accepting Colorado temporary IDs*

About Us

Welcome to Options REC! We strive to give our customers the ultimate in quality and selection at the best price. Located between Kipling and Wadsworth on West 44th, we are in the same parking lot as Pietra's Pizza and Acorn Glass. Come visit us!

$150 oz special every day on select gold/platinum strains (while supplies last) Monday - 20% off edibles *includes drinks Tuesday - 3 pre-rolls for $12, 20% off smoking accessories Wednesday - 20% off wax and cartridges Thursday - Shake Thursday $70/oz Friday - 20% off topicals Saturday - 20% off shatter Sunday - Shake $70/oz

Sunday
10:00am -  5:00pm
Monday
9:00am -  6:30pm
Tuesday
9:00am -  6:30pm
Wednesday
9:00am -  6:30pm
Thursday
9:00am -  6:30pm
Friday
9:00am -  6:30pm
Saturday
10:00am -  6:30pm
Address
9085 W. 44th Ave.
Wheatridge, CO, 80033
Member Since
April 10th, 2014

Our Reviews

Add My Review

uylessessdodd
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Options Medical Center - Recreational

sucks

they still rob u

Options Medical Center - Recreational
Options Medical Center - Recreational
24 days ago

Hi uylessess, we hope you find some satisfaction from a shop soon. Not sure what we can do to enhance your experience since you have never actually asked for a manager regarding any issues despite leaving us multiple bad reviews ranging from us allegedly robbing you to your opinion on our decor. You seem to leave a lot of bad reviews for different dispensaries, but if you feel your complaints are valid then you are obviously entitled to share those. Customers take reviews seriously when considering where to shop, and we take responding to and considering the reviews we are left very seriously. So if you ever have an issue, we strongly encourage you to ask for a manager so that we can help resolve the situation.

Dub_rick
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
Options Medical Center - Recreational

Unsatisfactory flower and customer service

Received some “sale” bud with an overwhelming amount of stems and very little flower. I called to explain to manager thinking they would happily swap it out with different product for a loyal customer AND member. I was told they couldn’t make any guarantees. I didn’t want to drive across town during rush hour after work just for a chance for Options to make it right. I will be taking my business elsewhere with better quality control

Options Medical Center - Recreational
Options Medical Center - Recreational
about 2 months ago

Hi Wesley, sorry we couldn't resolve the situation to your liking, however we feel we were fair in our handling of the situation. You received this 1/4 at an overwhelming discount (it was on sale and you used your April member credit even though your red card expired April 1st... so you were able to take advantage of an entire month's worth of benefits with only 1 day as a member for that month), and we offered to compensate you further if you were willing to bring the product in for us to inspect. We understand it is not convenient to have to come back in, however we have had no other complaints about this strain and you had already received such a huge discount we felt it was only fair for us to be able to see the product before we promised further compensation. We also did not say you needed to come back in right at that moment, we would have been happy to make a note so that whenever you were able to come in, the manager on duty would be informed and ready to help you. We highly value our medical members and always want you to be happy with your experience with us, however we feel it was more about how much you could get for free, as you clearly stated on the phone when you threatened us with a bad review if we didn't promise and specify further compensation. You signed over with us last year and used all of your member sign over benefits that same day, then the very next day signed over with a different dispensary (which is also illegal). We gave you a second chance and signed you back over earlier this year but you only came in to use your monthly bonuses and almost every purchase you made was heavily discounted. Your claim to be a loyal medical member is simply not true. We apologize we couldn't provide you with the experience you were looking, we wish you the best in finding a new dispensary to shop at.

Veteran_Smoker
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
4.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Options Medical Center - Recreational

Great shop

Friendly staff and good weed. Their selection of flavRX pens is awesome. Wish it was closer to downtown.

Options Medical Center - Recreational
Options Medical Center - Recreational
24 days ago

Thanks so much for the kind words, Veteran_Smoker! FlavRx is one of our newer brands on the shelf and we're so glad to know they're a hit!

BigE5280
2.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Price
2.0
Staff
5.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
Options Medical Center - Recreational

over priced crap

not impressed at all, over priced dry bud full of seeds. I Wil keep my business with sweet leaf where I get a GOOD oz for $115

Options Medical Center - Recreational
Options Medical Center - Recreational
about 2 months ago

Hello, BigE5280. Thank you for taking the time to leave us feedback. We're sorry to hear you found seeds in your flower! We do label and discount any seeded strains for customers to be aware of before they purchase. If it was not labeled as seeded, please feel free to bring it back and we will make it right! We definitely want all our customers to feel like they are getting what they pay for.

pilotjooones
4.6
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
3.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
Options Medical Center - Recreational

Seeds

2 people thought this review was helpful

So many premature seeds in the triangle Kush when you break it down ...you don’t see not one seed on the outer part of the buds. Fooled me. I bought a ounce. Not good. Cool chicks budtending though👌🏽

Bill80215
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Options Medical Center - Recreational

1st class operation.

I've gone to several dispensaries near my location, and this is by far the best!!!

smokiecanada
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Options Medical Center - Recreational

Everything I want in a dispensary :)

Just visiting CO for the week and this was the perfect place to get all my meds. Not only were they high quality, but the pricing is really great! The budtenders were super friendly and helpful when it came to recommending good products. Definitely satisfied :)

AmberSarah
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Options Medical Center - Recreational

Fave frequent flyer. 😉

The staff is knowledgable, the product is not only beautiful, but affordable. And the facility is safe and clean. We never go anywhere else!! ✌🏼

serina101313
5.0
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
Options Medical Center - Recreational

Omc

one of the only places I shop great quality for great prices.

jeffrobodino
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Accessibility
Options Medical Center - Recreational

Best place I tried

Went to a few dispensaries during my stay in Denver, this one was my favorite. Prices and selection were great. Budtender was friendly and knowledgeable. This will be my go to spot when in Denver.

Cannabis Deals

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android