Natures Medicine Salida

4.8 stars by 178 reviews
dispensarySalida, COrecreational
719-539-3207
Open Now 8:00am - 10:00pm
Call
Directions
Follow

Write A Review

Select A Rating

Reviews

4.8 stars
mandamarie19

Will be back!

5.0
Friendly staff, and good deals!
kjosowa

Worst I’ve been to!!! POOR SERVICE, POOR QUALITY

1.0
I decided to stop here after seeing all of the positive reviews. Though I usually go to a different dispensary, many reviews dubbed this the “best in Salida”. I couldn’t be more disappointed!! The staff was not helpful and their obvious annoyance made us feel as though we were bothering them. I purchased two eighths and after I arrived home, I ground up the flower and discovered a copious amount of hair present in the bud. 🤢🤢 not only was there hair, but the bud was so dry it turned basically into powder after being ground up. I inspected both the eighths and realized both were full of hair! It was in ,on and around the flower. I didn’t smoke either of the eights, waste of $50. I’ve been to more than 25 dispensary’s in the state and this is by far the worst I’ve experienced. Save your time and $$$ and go elsewhere!!!
Natures Medicine Salida
Central Rockies
We are terribly sorry about this experience, this is the first time we have ever heard of this issue happening! Please if this is to ever happen again get in touch with us immediately and we will be more than happy to correct this issue. Also, if you still have this bud please take a picture and send it to us, or come back in so we can help make this right!
Official Response
XNL68

Best in Salida

5.0
Been to all shops in Salida several times but lately I have been going exclusively to Natures Medicine. Great prroducts. The $100 oz's are NOT popcorn but good sized (& taste & effect) buds. Nicely priced concentrates and HASHISH (Jul 2019) Great staff who knows their stuff. Special shout out to Erin. All round great guy.
Greenad

Best weed store in Salida!

5.0
We come in twice a year to vacation in Colorado, and every time we visit Nature's Medicine, the staff have been incredibly helpful and knowledgeable. They also have some of the best prices, so you know you are getting a good deal. 10/10 would recommend
YoungSolo

Nature Medicine

4.0
Great Place! love all the staff there, everybodys real helpful and kind. Love to shop here!! if anything a little more selection would be nice
terap

5.0
I love natires they are so friendly and the best bud in salida co only place i shop Thank you guys Tera Puckett...
Oak_beotch719

Quality Stank

5.0
Stanky Sticky, always good shizzz and friendly peeps
AndyV1234

best in Salida!

5.0
good service and good prices!
Mdot14

good ol Nature's medicine

5.0
been going here for years and they still kick ass with awesome products and great service
deanderson

lukepuke

5.0
great flower and service here... they know how to cure.. jack flash is a great strain
Cierraann

Best deals in town!!!!

5.0
This place has the best deals in town!!! Even shopping online and having a pre order is a deal!!! Go check them out today. 10% off entire store for st patties day!
xjDmartinez

Best deals and bud around

5.0
Just a local givin the best dispensary around a review
lindsaythelotus

I JUST WASTED 180 ON SHAKE

1.0
I am LIVID right now. Just left this dispensary - picked a specific strain for its big nugs. Budtender DUG to the bottom of the jars for 3/4 ounce of SHAKE AND STEMS. This is ABSOLUTELY UNACCEPTABLE for a dispensary in Colorado in 2019. Will NEVER be wasting my money here, nor will I be sending any of my customers here and I WILL be sharing this experience with everyone I know.
Natures Medicine Salida
Central Rockies
We are extremely sorry about your negative experience .I have spoken with the budtender who helped you and have corrected the issues .I guarantee if you give us another chance this will not happen again .I have also added 3000 points to your cannabis cash club account for any inconvenience .Please feel free to ask for the manager Peggy or Tom and we will make sure and make up for the last time . Thanks hope to see you again Tom Reynolds Manager
Official Response
Ohm619

Awesome staff

5.0
The staff here is always so nice and helpful, they are extremely knowledgeable and friendly. Aaron helped me the other day with pain management. Thanks!
331turtle

False Advertising and Miscommunication

1.0
I phoned all the dispensaries in Salida and the surrounding area, knowing I needed the best deal. I talked to a girl on the phone who said $12 1/8ths were 14.blahblahblah out the door. I had $30 to spend and figured this was the place to be rather than the $17 1/8ths in Moffat. I drove all the way from Saguache to Salida just for 2 $12 1/8ths. I told the girl at the counter. She rang me up. I skipped out the door with my two 1/8ths feeling like a kid in a candy shop. Got all the way home, about 37 miles away, to find I had been sold two 2 gram 1/8ths. I called and spoke to Aaron, who spoke to manager Tom, and said to stop by, that they would "hook me up." I clarified that "hook me up" meant returning the missing product, about 3 grams worth, I indicated that I would be literally driving all the way out there, a 60 mile round trip just to receive my missing product, that I had no money and this was the only reason I'd be going to Salida in addition to being able to charge my laptop at the library. I was assured that I would be taken care of. Upon arrival I was greeted with hesitation from the ladies at the desk and grilled. My remaining product was inspected and fingered, and when Tom returned from his smoke break, I came to find out that I wasn't sold the $12 1/8 bud, but different bud. Even though I specifically called ahead, told the bud tender, paid $30, and even said upon exit," WOW! 2 1/8ths for $30! What an excellent deal!" Only to not receive the quantity I expected for what I asked and paid for. Tom told me they couldn't even "hook me up" because they had to charge me the tax. At this point as a manager, I'd take the money out of my own pocket. After four instances of miscommunication and a disappointed customer in front of me who drove 120 miles for my product, but no, instead he turned me away. I will tell everyone about this experience I possibly can and will frequent the retailers closest to me, rather than a place with flashy bait and hook deals.
Natures Medicine Salida
Central Rockies
Sorry about your experience, but here at Natures Medicine we always abide by the law. Product will never leave our store without taxes being paid, nor would we ask our employees to pay a consumer tax. Sorry if you felt misinformed but according to the camera, our budtender showed you the $12 eighth special and you chose the $25 eighth special (that's why you received 4 grams for $30, instead of 7 grams). We apologize if there was a misunderstanding and we're happy to accommodate you since you weren't satisfied with your original purchase. The "hook up" we offered was enough points on your account to allow a $15 credit which is more than what a 3 gram credit would be. If you decide to give us another chance, there's a credit on your account in the Cannabis Cash Club, just know that you will be responsible for any amount over $15 plus taxes. Again, we're sorry for any misunderstanding.
Official Response
Cierraann

Natures medicine

5.0
Best recreational shop in town!!!!!
jdyates808

Best Bud

5.0
Of all the local dispensaries, Nature's Medicine has the best quality bud for the most competitive price.
terap

terap

5.0
This is my most favorite of all around great deals and Staff is awesome!!!!
Hbrazell90

Greatservice

5.0
If u never gone to natures go tgey have tge best staff abd deals abd the most inportant the greatest bud!!!
bobless101

A+

5.0
Good bud! Good pricing! No need to go anywhere else!!!