navigateupback to top
access_timeOpen Now  10:00am - 12:00am
VERIFIED SELLER
SECURITY
AGE
ATM

Los Angeles Dispensary - Kush Factory 20

First-Time Patients

FTP AND REFERRALS GET A GIFT!!!! WITH A MINIMUM DONATION OF $30 YOU CAN CHOOSE FROM A SMALL GIFT, OR A JOINT, OR A DAB WHILE SUPPLIES LAST!!! 

FTPS CAN ALSO CHOOSE TO GET 5GS FOR 25 OR A FREE GRAM W A DONATION TOWARDS 5GS

About Us

PARKING AND ENTERANCE LOCATED IN THE ALLEY!! LOOK FOR A GREEN CROSS ABOVE THE DOOR!!

WE HAVE THE DANKEST BUDS IN TOWN WITH THE BEST DEALS! WE'LL HAVE DAILY DEALS AND HAPPY HOURS SO YOU WILL ALWAYS GET THE BEST DEAL NO MATTER WHAT DAY YOU COME!!!

COME CHECK US OUT!!! PARKING IS LOCATED & THE ENTRANCE IN THE BACK! JUST LOOK FOR A GREEN CROSS ABOVE THE DOOR!! ONCE YOU COME IN YOU WONT WANT TO GO ANYWHERE ELSE!!! WE HAVE A WIDE VARIETY OF STRAINS, CONCENTRATES, AND EDIBLES SO YOU WILL NEVER RUN OUT OF OPTIONS!! WE EVEN HAVE MOONROCKS AND DEALS ON THEM FOR THE LOW!!! 

 

!!!!COME THROUGH, YOU WONT REGRET IT!!!! WE HOPE TO SEE YOU SOON!! WE HAVE ALSO EXTENDED OUR HOURS WE WILL NOW BE CLOSING AT 12 MIDNIGHT!!!!!!!!

-----MUNCHIE MONDAYS-------  Come eat your heart out and enjoy 10% off all Edibles----------

Sunday
10:00am -  12:00am
Monday
10:00am -  12:00am
Tuesday
10:00am -  12:00am
Wednesday
10:00am -  12:00am
Thursday
10:00am -  12:00am
Friday
10:00am -  12:00am
Saturday
10:00am -  12:00am
Address
8815 W Pico Blvd
Los Angeles, CA, 90035
Member Since
January 9th, 2016

Our Reviews

Add My Review

alexyoung541
5.0
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
Kush Factory 20

Great place

People writing bad review probably mad cuz the girls won’t give them attention ahah SMH. Anyways they have great deals great prices and amazing bud. Get in here and enjoy

BbyTazz
5.0
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
Kush Factory 20

😍

Dank ass shop,, friendly staff always nice,, 20 dollar 1/8ths

raminassour
1.0
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Atmosphere
Kush Factory 20

Waste of time

This is the biggest joke of a dispensary I have seen yet, they don’t know what they have, the people are not knowledgeable, it was a complete waste of time

taylorcoo
1.0
navigatedown
1.0
Overall
Kush Factory 20

Stay away, ghetto

These reviews on here are all fake.... smh.... girls aren’t knowledgeable and they are all fucked up all the time. Can’t wait till the cops raid the place..... soon y’all. Also, try printing the signs if you don’t want people loitering, a 3 year old could write that better.

taylorcoo
1.0
navigatedown
1.0
Overall
Kush Factory 20

Place is ghetto....girls are trashy and sketch

Place is a shit hole. Matter of time till they get raided again and shut down. Different security guard all the time. Little Mexican man now sitting in the dark. Sketch

lem0nkushh
1.0
navigatedown
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
Kush Factory 20

Lol

1 person thought this review was helpful

Prices are low and the weed look kinda good but its really not lol. The bud barely smell good, I wouldnt recommend dis place unless u tryna buy alot of boof weed bruh. All these reviews r fake

BbyTazz
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
Kush Factory 20

☺️

Best shop around, flight weed, staff and more than friendly

wacko725
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
Kush Factory 20

great place 🔥 tree and gorgeous staff

stippednin there while on vacay. gorls that work in there are all super hot. boobs practically hanging out. greay place for a guy. ladies may not like it. lol wpupd def go back. girl reccomended the apple fritters tree. sooooo Gas

BbyTazz
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
Kush Factory 20

Best shop

Bomb shop,, staff is friendly and 20 dollar 1/8th😍

therealjimmymac
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Accessibility
Kush Factory 20

1$t time patient

here for king Louie

Cannabis Deals

First-Time Patients

FTP AND REFERRALS GET A GIFT!!!! WITH A MINIMUM DONATION OF $30 YOU CAN CHOOSE FROM A SMALL GIFT, OR A JOINT, OR A DAB WHILE SUPPLIES LAST!!! 

FTPS CAN ALSO CHOOSE TO GET 5GS FOR 25 OR A FREE GRAM W A DONATION TOWARDS 5GS

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android