navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaSacramentoGolden Health and Wellness
access_timeOpen Now  9:00am - 9:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
AGE
ATM

Sacramento Dispensary - Golden Health and Wellness

First-Time Patients

All NEW PATIENTS receive 2 free grams of select strain or an edible, with minimum donation of $30!
BRING a new patient, receive an 1/8th, edible or concentrate with minimum of $30 donation!

Announcement

Sunday special, $5 off when $50 spent on concentrates!
Veterans discount given with vets ID!

About Us

Sunday
9:00am -  9:00pm
Monday
9:00am -  9:00pm
Tuesday
9:00am -  9:00pm
Wednesday
9:00am -  9:00pm
Thursday
9:00am -  9:00pm
Friday
9:00am -  9:00pm
Saturday
9:00am -  9:00pm
Address
1030 Joellis Way
Sacramento, CA, 95815
Member Since
November 4th, 2013

Our Reviews

Add My Review

amandakparks420916
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff

Fantastic!!

Love this place!!
The staff are knowledgeable and really helpful to newbies (aka me). There is security, which I like, and everything is really affordable.

Today I bought 2 prerolls, 2 edibles, and a gram of bud for $28. But the quality is still fantastic. Highly recommend.

kristinanorris98
3.4
navigatedown
3.0
Price
4.0
Staff
3.0
Accessibility
3.0
Bud Quality
4.0
Atmosphere

Good

Great customer service. Bud is pricey but great overall.

doobietuesday
3.2
navigatedown
3.0
Price
2.0
Bud Quality
3.0
Atmosphere
5.0
Staff
3.0
Accessibility

A+ customer service, otherwise meh

Seriously, everyone who works here is awesome, friendly, and helpful!! No complaints there. Parking is easy, location is good. Been going here a year now.

Weed quality is okay. Grams and eighths are NOT weighed heavily, ever, they're on the light side - low prices make up for it, kinda...I have definitely gotten mixed eighths before though (buds of VERY different coloring/strains). I can't stand the clear plastic jars w/twist lids they use for the $35/eighths, the static buildup makes the weed stick to the plastic and it's difficult to get all of it out of there.

My biggest irk is the lack of deals for customers who spend a certain amount, or really any deals at all. I signed up for the text messages and all it is is announcing vendor visits who have freebies. Uhh, I don't want to talk to a vendor trying to sell me things just to get a freebie, the shop should have its own deals!! I feel very little customer appreciation here, it's a bummer.

Overall, average. I miss the LA clubs.

edit: the FTP gift is one very small candy, as is the "manager's gift" for signing up for text messages

saraheflin82394
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price

Huge edible selection and dank 10$ grams

hidden gem, yet easy to find, great new patient gifts, best prices on edibles, huge selection, one of the best ones I have been to

PizzaDivinciJohnny916
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff

I Mess with these guys on a daily

Everyone in there is an awesome budtender, from christina,to B,all the staff in general,security is awesome as well ,always getting greeted by both. I literally will only go to these guys, for the deals on flowers to the half gram of wax/shatter for 12 dollars can't beat these guys deals or the customer service they provide for their patients, this place really knows what their talking about hit these guys up for sure. Pizza DaVinci 916

sas711
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price

TV that works!

They have the best hash in town. It's never busy. They always have the TV on something funny. Also Beautiful budtenders.

nosticknoseeds
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff

Don't let the bad reviews stop you from coming in!

1 person thought this review was helpful

I have been a regular for 2 years and I'm not a review kind of person but seeing all these bad reviews I couldn't help but to say something real about the place. Like the lady below me it's not the dispensaries fault you were having a bad day, and they just have signs on the jars asking not to open because people get sticky fingers. What dispensaries don't have rules? Lol but anyways I always come to this one because it feels "homey" it is a small place but they really take the time to figure out what you're looking for and they don't rush you out like the big places, they might get a little busy but they still won't try to rush you. Great $10 grams all day and just $10!! No " $12" or "$15" gram cuss it's "that much better". Tax is included so it makes life easier. Great staff to talk to while I am there as well, really knowledgeable and humble. SOO much selection! Ok I'll never do this again but you deserved it Golden!! Thanks for taking care of me all of time.

thailynn18
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Price

Do not recommend. Lying budtender.You get $crewed

1 person thought this review was helpful

I drove out to this location, because out of all of the dispensaries I found, they had the best "new patient" deal. I got there and it felt very unwelcoming. There were signs everywhere abrasively telling you not to touch things and not to put anything down. Then there's the jack ass who screwed me over. To get the new patient gift you have to spend $30... so with my first two selections I was at $20 and I asked what would get me to that $30. He took me over to the Hi-Fi bars which he'd already told me were $10. I picked one and, got my stuff together and said he had to wait for his manager to do the new patient discount. So I waited a couple minutes. When he told me my total it was somehow $45. After all the signs that make it a very uncomfortable environment, and the migraine with potential to turn into a seizure at any minute if I don't get home and medicate, I wasn't in a state to argue the $15 difference. When I looked at my receipt the Hi-Fi bar was $25!! Never again.

Frank jaimes
1.8
navigatedown
3.0
Staff
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
3.0
Price

Filling a report with the business Bureau

1 person thought this review was helpful

Use to like this place , I bought 2 grams brought them home opened them , to find extra crispy dry weed . on top of that it only weighted 0.7 and 0.8
This place is ripping people off and I'm gping to report they ass

RecklessRen
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Price

Dude, thank you Gabby!

I've been in here two times, and each time this girl named Gabby has helped me. This girl is amazing. I've been to a lot of dispensaries- this one has an awesome referral deal and if you're a first timer, the weed is excellent, but Gabby has been so bubbly and has been upfront about the strains. She hooks it up but she really just is awesome. My group of friends and I all call her Rasta Girl because her hair is dyed red yellow and green. She's so cute and helpful. Thank you lady, we all appreciate you so much!!!

❤️Ren and Tessa

Cannabis Deals

First-Time Patients

All NEW PATIENTS receive 2 free grams of select strain or an edible, with minimum donation of $30!
BRING a new patient, receive an 1/8th, edible or concentrate with minimum of $30 donation!

Weed Pics

Weed Videos