Flower to the People

4.3 stars by 106 reviews
dispensarySan Francisco, Californiarecreational
628-444-3441
Closed 8:00am - 8:00pm
Call
Directions
Follow

Write A Review

Select A Rating

Reviews

4.3 stars
hunter8796

Front desk

2.0
I’m in San Francisco for the weekend and I wanted to stop by here. I walk up and the guard was very nice and politely asked for my ID. She checked and let me right in, then I walk up to a girl at the front desk. She asks for my ID and I hand it to her. Then I ask” do you have any ftp deals?” She dosent really acknowledge me or my comment and continues to enter my info. She didn’t answer my question and then goes on to talk about yeezys to her coworkers. I’m not here to hear about your bfs plug on yeezys , I’m here as a new customer. She has no customer service what so ever and should stick to selling yeezys instead. Budtenders were awesome though!
EvoSwe

Good stuff 🇫🇷

5.0
Hi guy ! After my little afternoon trip in alcatraz, I just wanna buying some great weed and I found this shop, people are so nice and the weed is to good ! Thanks you xo from France
jaymcntyr

Expensive Bud

1.0
purchased a pre rolled flower - my blue dove purple punch. It was $13 USD/G. Do not purchase this pre roll. It’s not a good one the flower is sticky could not smoke. The rest of their flower is also expensive. do your research!
yafams

Pretty disgusted

1.0
I went to get my Wally hard infused cannabis edible 100 mg I waited awhile. But realized something. I’m A state patient. They raised the price on the Wally hard candy so basically for 100 mg. No more at $18 plus change they raised it to $20. Forget about my state discount and forget about ever buying anything from a place that does not recognize the patients. It’s not a safe access place. Only a dispensary like the others that only want to charge more and raise prices. So I’m thinking the price changed that’s why they couldn’t find it in the computer. Well they’ll never find me in there ever again. And anyone who is s state patient there are other dispensaries to go to. Shame on you flower to the people. I realized that you cut off my state discount by raising your price on that edible and probably others as well. Good riddan. You do not derserve a star but it wouldn’t let me post it Rip off
Mattcures

So far the best walk in since 64 passed

5.0
Great selection, lower prices & honest staff. If they had a parking lot it would be game over for the other dispensaries in the city lol.
crazysnake

Too expensive and no stock

2.0
I’ve been to plenty of dispensaries in the city and frankly this place has some of the most outrageous prices I’ve seen. Had I not already parked and walked 15 minutes I would have walked out. They were also out of almost all sativa products. The girl working was very friendly but this is the first dispensary I’ve been to in SF that I can say I won’t be going back.
kellen23

too expensive

2.0
Gave these guys another shot, but literally everything on their menu is $5-10 more expensive than anywhere else. Walk up the street and you’ll find Raw Gardens for $36 a gram, Arcturus for $45. Walked out with nothing. I’m curious why they’re pricing is so much higher than those around them.
blank1087

Meh, keep your options open

3.0
From SoCal and came up for a trip to the bay area. Looked for somewhere to pick up a preroll and some edibles and see what the dispensaries up here were all about. We arrived and the security out front checked our IDs and we went in. Offered my rec and for the first time ever was told I needed a 'newer rec'. Lol. GF did the same and was equally as confused as the gal at the front didn't even offer an explanation as to what it was. Whatever, right? Went in as we walked all the way there and were greeted quickly after a fast look around to see where everything was. The gent that helped was nice. We asked to see top shelf prerolls and some edibles. Edible selection wasn't bad, but everything they carry starts around the $20 price point and up. Preroll recommended (D Cosmo) wasn't very good according to the GF, and the last quarter of it wouldn't stay lit (not for lack of knowing what she was doing trust). Overall not a horrible experience, but probabaly try somewhere else too.
kjensen590

Friendly and Knowledgeable

5.0
Stopped in on a whim during my lunch break and I am so glad I did!! This place is small; yet quaint and the staff is welcoming and friendly the bud tender that helped me (Lauren) was so knowledgeable, super friendly and made the right recommendations for me. I will be back!
Cannabisnotme

That's one hell of a guard you guys got there

5.0
That Asian guard saved that young girl's life. As for the store itself. It has a variety of items! Go visit.
jaymcmullen

Love!!

5.0
Lauren was such a welcoming face upon my first solo dispensary trip! Super helpful and a good selection! Not too pricey :)
CryptoPlumber

Amazing First Time from NY

5.0
OMG. I am blown away. No wonder this is the #1 dispensary in San Francisco. An awesome bud tender, I think Lauren was amazing!!
dwu013

Mediocre service, expensive flower

2.0
I only come here because its next to my work
Trapier

Meh

3.0
No flower when I went. Decent edibles. Nothing special though. Worker gave me good tips. Security was nice.
Thesweetcritix

Very informative bud tender

5.0
I had a very good experience at flower to the people today. The place is clean, very nice, very friendly staff. I was a bit hesitant to try there because of the reviews on here. The person that helped me was (I think his name is cortney?) he was very helpful in information to pick out my chocolate covered almonds and was very detailed in the different cartridges. He was very patient with all of my questions. Thank you flower to the people for selecting a quality of staff.
chrisclarks

Best Service In The Bay

5.0
Moved out here a year ago specifically for the dispos, and this is still the only one that consistently has fair prices for high quality flowers. If your new to smoking try out one of the prerolls to figure out exactly what fits you best! 10/10
DanyaLB

false advertising

1.0
They say they update their menu but I got there and they were sold out, yet weedmaps still had those items up and stated that the menu was just updated within the hour. They quickly offered me items that were nowhere near the price point stated on weed maps tho, which is when I left. I feel like they left the items up there as a bait and switch to get customers in, and I don't appreciate having my time wasted. I def will not be back and will not recommend them.
Flower to the People
San Francisco
DanyaLB, We are sorry that your experience at Flower Power was less than satisfactory. Since July 1st, our inventory has been very sporadic due to new testing and packaging requirements that Products have to adhere to which has definitely effected customers needs. We encourage you to speak to a Manager if you do return and we can make it up for you. -FPSF Management
Official Response
Jacespade415n

was the shit now it's just shit hella expensive

1.0
they used to have some pretty decent prices but 75 an 8th you can get a 1/4 at alot of places for that. dont give me now shit about quality Like e40 and big sean said "I dont fuck with you"
Flower to the People
San Francisco
Jacespade415n, Forgive us for not having the prices you were looking for. Recently we haven't been able to keep our shelves stocked with all price points due to a slow down in supply. A lot of companies have been experience a delay in production due to new compliance requirements. Please reach out to a manager on your next visit and we can try and make it up for the trouble. -FPSF Management
Official Response
kellen23

Overpriced

3.8
No idea how this collective gets away with their pricing...it’s so high it’s almost predatory. Save you money and walk up the street to Pure710SF Their carts are $10-$20 less for a half gram. This places pricing is for profit, not for the customers or the patients unlike most other collectives
Flower to the People
San Francisco
kellen23, Sorry your experience was below average. We offer many different options for cartridges that covers most industry standards in regards to pricing. All of the prices listed on Weedmaps include all the taxes that California has. Almost 24% to be exact. Please reach out to a Manager on your next visit and we can remedy this for you. -FPSF Management
Official Response
smerfert76

wishing I could

1.0
if I could give negative stars I would no menus bud tender had no recomedations. worst shop ever. better know what you want and need. they k ow nothing!!! or at least the female I got didnt. didn't even try to show me anything. ask about Vapes was taken to end of counter and that was it, showed nothing recommended nothing
Flower to the People
San Francisco
smerfert76, We are so sorry that the customer service you received here was so unwelcoming. This is not the culture we encourage here and that is definitely against our policy. Please reach out to a Manager to fix this situation. We value your business and are here to help. -FPSF Management
Official Response