navigateupback to top
access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
AGE
ATM

Fort Collins Dispensary - Flower Power Botanicals

About Us

Sunday
8:15am -  6:50pm
Monday
8:15am -  6:50pm
Tuesday
8:15am -  6:50pm
Wednesday
8:15am -  6:50pm
Thursday
8:15am -  6:50pm
Friday
8:15am -  6:50pm
Saturday
8:15am -  6:50pm
Address
1308 Duff Drive
Fort Collins, Colorado, 80524
Member Since
August 11th, 2014

Our Reviews

Add My Review

Autismom
2.6
navigatedown
3.0
Price
3.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
2.0
Accessibility
4.0
Staff

Quality has gone downhill

Longtime customer here. Been going to Flower Power for 2 years now, and I am about to stop and go somewhere else next time (it's quite a drive for me but still closer than Denver) I am the lady who brings the art there and you can see my artwork in their store. Reason is the bud quality I've been getting lately is just bad. Super dried out buds that smell like hay and don't medicate. I've never had worse lemon skunk in my life, it doesn't even have a smell. Lemon skunk isn't supposed to be like this. Not the first strain I've gotten like this either, I had a strain of Crazy Miss Hyde that was so absolutely dried out and tasteless and horrible that I actually threw it away. It saddens me to write this because I have really loved the place and the budtenders there. But I can't continue to waste my money on this sub par weed :( I doubt I'll be back and will start going to the other Fort Collins dispensaries instead :(

Flower Power Botanicals
Flower Power Botanicals
about 7 hours ago

We're really sorry to hear of your recent experience. Next time you come in, please ask for a manager. We will have a note in your account and will give your purchase the attention it deserves. We have sample displays of all our bud to smell and look at. While we don't allow handling of the bud, we can assure your next purchase will be cured to your liking.

jmck
1.6
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
2.0
Accessibility
2.0
Bud Quality
2.0
Atmosphere

They just tried to over charge me!

I've been going here for years now, and there new bud tender. Just tried to over charge me. By $40. I know what I pay! The highest priced for a member is $217.29 NOT $240. What is happening with this place. Sure don't feel like a valued customer. Training is needed or supervision. Just do your math, and check it twice.

Flower Power Botanicals
Flower Power Botanicals
6 days ago

We're so sorry to hear about this. You are right. You should have been charged ounce pricing regardless if you were mixing strains. When you come back, we will happily give you sale pricing on your choice of strain regardless if it's on sale or not. We will make a note in your account and please get the attention of a manager on duty to ensure your satisfaction.

Cannabisforcrohns
2.6
navigatedown
4.0
Price
2.0
Atmosphere
4.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
2.0
Staff

Dissapointed

With the quality bud this place has the potential, unfortantely i was rushed on the med side. The budtender didnt even want to remember about my 15% as a new customer and i had to bring up the free preroll with atm transaction which is great by the way but the budtender ruined that moment. Also no one told me there was a $3 charge if you dont bring a container to hold the cannabis in.

I really enjoy the strains, unique hard to find stuff like maui wowi how i love you!

I wil try this place again but you just cant rush medical customers and treat them like all your after is money. Show respect for the customer like you do for the cannabis.

Flower Power Botanicals
Flower Power Botanicals
14 days ago

We're sorry to hear you were felt rushed. There is a charge for our state mandated CRREO exit bag, but remember to bring it back with you every visit. Our members receive a complimentary bag (among other things) upon sign up with us. And yes, there is always a free pre-roll for using our ATM. Again, sorry to have made you feel rushed. I assure you, customer service is our highest priority right next to our quality cannabis!

Starwars88
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere

Med comes First!

Amazing selection ! Thanks for keeping Medical your priority and offering such a variety!

bradbusd
1.8
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Price

Bye🙋

I was a long time customer of your joints, until I received one with 1/2 weed 1/2 sticks. I stopped visiting for a week, only to return to a new staff who was not near as friendly as the normal ones. The specials are not good enough for me to return. $90 / quarter?!!! I pay $4.00 per gram for top shelf bud, I will stop back again when your prices reach this universe , and not just for tourists desperate for high THC weed willing to pay out the ass for it. Best of luck to you. 🙋🙋

weedmapsuser001
4.2
navigatedown
1.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere

15$+ for one gram of flower.

I paid over fifteen dollars for one gram of flower. That price includes 15% off for first time customer discount.

Concerned420
1.0
navigatedown
1.0
Atmosphere
1.0
Price
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Bud Quality

HappyCamper

Dear Flower Power:

I thank you for clearing up the rumors and taking time to honor your clients with facts. I have returned to your establishment, and am pleased that I have done so. Your bud, especially the cones, are delicious! I look forward to our renewed friendship, and pray that in the future, you do not let rumors run your customers away, but in turn, announce a brief summary of intentions. As you can see, it is not possible to run a close nit family business and expect your extended family not to be affected. Honor is KEY!

Formerly Concerned420...Now HAPPY CAMPER!

justCrusyn
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility

Big Nope

1 person thought this review was helpful

Went here as they are the only recreational dispensary in Fort Collins that lists affordable bubble hash.

First off, the bud tender could not tell me which were indica/sativa/hybrid.
Secondly, the samples that they showed did not match color/quality of the hashes that they sold. The hash comes in black plastic so you cannot see the actual product you are receiving.
Went in for a light color pure sativa hash, ended with a dark heavy indica.

I haven't even touched it.

jmck
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Accessibility
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality

JUST DON'T GO HERE!

4 people thought this review was helpful

I WAS A MEMBER. NO MORE. ITS GONE DOWN HILL. THE WORST BUDS EVER. AND THE WORST TREATMENT FROM THE BUD TENDERS.

vcaudill
4.8
navigatedown
4.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

Best in Ft. Collins

I've gone to all the dispensary's and this is the one I've chosen to go back to. Not only go back to but suggest to friends. The one review about it not being Denver so the prices are higher couldn't be more accurate but if you don't have the time to go into Denver this is the place to get it. Whatever you want. On Saturday's the O pen reps are out there and giving as much swag away as they can. I love the O pen and when I drove up and saw all the O pen reps and their swag it was like walking in to heaven. I realize I had just come home. If you like your concentrate and if you like your O pen get it on Saturday and the sticker price isn't too bad. I guess they have a O pen Tuesday were it's discounted or on sale, so if you can go there on Tuesday I recommend it. But if you are all about the extra batteries, tee shirts, sunglasses and everything else you could think of come Saturday. LOVe this place and have had excellent customer service with a very knowledgeable friendly staff. Five stars ppl!!! And thank you for making me and my friends feel comfortable and welcomed.

2015-10-15 15:44:21 UTC

GreenCheetos lol don't you just hate fake reviews?

View 1 more comments

Cannabis Deals

Weed Pics

Weed Videos