Map Filter:
  • 1 hits

    Dispensaries

    Grey

    Denver Relief

    Medical Dispensaries / Denver Central   (86,629 hits)
    1 Broadway #A150 Denver, CO 80203
    303.420.MEDS
    Su
    Mo
    Tu
    We
    Th
    Fr
    Sa
    WeedMenu updated 2014-04-23 13:52:04 UTC

    Reviews

    Sort By
    4.5 Avg. Rating
    4.6
    Overall Rating
    4.0
    Price
    5.0
    Staff
    4.0
    Accessibility
    5.0
    Bud Quality
    5.0
    Atmosphere

    Connoisseur Quality & Price

    At Denver Relief, you get what you pay for. Simple as that. The staff is very professional & friendly.

    Denver Relief is comparable to dispensaries like Kind Love, River Rock, The Clinic, and Fox Street Wellness. They all have a similar professional vibe and outstanding product.

    I sampled the Lemon Diesel and Biodiesel. Both excellent hybrid strains that host a similar body high and creativity. The lemon diesel being a bit more heavy.

    As far as other strains I looked at, but didnt purchase, the OG-18 caught my eye as an exquisite, classy (literally) indica. Denver Relief's OG-18 is the classy scotch of indicas, I feel.

    All in all, their prices are a bit high for my taste, but their bud obviously backs it up, so you don't really feel like you're losing out.

    Cheers.

    3.0
    Overall Rating
    1.0
    Price
    3.0
    Accessibility
    3.0
    Staff
    4.0
    Atmosphere
    4.0
    Bud Quality

    Good weed, not so good price.

    1 person thought this review was helpful!

    This is one of the best red card dispensaries I have been to so far, pricey, even for members, but I still take the long drive because the other places aren't worth my money.

    4.4
    Overall Rating
    3.0
    Price
    4.0
    Accessibility
    5.0
    Staff
    5.0
    Atmosphere
    5.0
    Bud Quality

    Quality, at a price.

    1 person thought this review was helpful!

    Pros....

    Consistently very good quality and they have a great selection of genetics, some of which are exclusive to Denver Relief and some oldies but goodies which i really appreciate.

    Nice atmosphere, shop and staff.

    Cons.... I know this is 5x as long...don't take that the wrong way, this is a great dispensary and I would call them my favorite if they'd fix a couple of these things.

    Prices are at the highest end of Denver MMJ pricing so they start with one star. However they reduced some prices recently on some of their flagship strains which I think makes a big difference for someone on a budget, so they got an extra star for that. They also do heavy weighs a couple days a week 4.2g 1/8, which is cool...so they get an extra star for that, hence 3 stars. If they added additional member benefits for bud, there's a good chance they'd earn my caregivership, but as of now, I am effectively priced out of most of the bud I would like to buy...which is a bummer.

    I feel bad saying this, but I have to...almost all of Denver Relief's bud is awesome, BUT...what is going on with the Sour D and Headband?!?!...definitely FAR from their best representations. I love these strains elsewhere and when I have grown them, but for two very distinctively fragrant strains, these two always have a smell problem here...particularly the SourD. It's bad. It's somewhere between a SourD and a wet labrador... but it's really not good...and I've checked them out countless times...I cannot figure it out. I go to a different disp that I won't name drop to buy these two because they're staples for me, I KNOW these two can come out better from you guys...this would also tip the scales on me transferring my membership there. Not having a Sour D or Headband on par with the rest of your bud really hurts the saliva selection. Those are my favorite saliva dom hybrids, and I know I am not alone here...

    5.0
    Overall Rating
    5.0
    Price
    5.0
    Staff
    5.0
    Accessibility
    5.0
    Bud Quality
    5.0
    Atmosphere

    Best shatter. Period.

    Went in to check out the Wednesday special half off your first gram of bho. I saw several nug runs on the menu but went with the bio-diesel. It's perfect. Especially when it's 32$ out the door. Looking forward to picking up more and trying all the buds too.
    Thanks for a great experience!

    5.0
    Overall Rating
    5.0
    Price
    5.0
    Accessibility
    5.0
    Staff
    5.0
    Atmosphere
    5.0
    Bud Quality

    Keith M Dipprey

    I was a little worry about getting my medical card for years, Denver Relief has been really helpful with getting my license and walking me through the paper work.. I have severe neurapathy from head to toe and for the last eight years I had to sleep with my legs hanging out of the covers, because of the pain. I take 120mm morphine a day for a long time now and the first two hits I took was enough to let me sleep all the way under the covers. They people there are wonderful and are able help with your diagnoses, on what will work for you. They do treat you like family there, I just wish now I did this a long time ago. They even found a problem in my paper work and had me go back quick and have it changed before it got sent out. I would had been waiting a long time to find out I made a mistake on my application, Even though I live out almost in Briton, there are a lot of Medical places I pass going in town but I wouldn't wont to go anywhere else. So far everything I tried has work for me and I was surprise the ointment would take the burning out of my toes. Their place Is really nice and clean, and they have a lot of varieties of smoke to help with your needs. I like to be around happy people since I don't leave the house hardly at all, so I enjoy just being around them. I would recommend Denver Relief to all my friends that need help like I do.

    Official Dispensary Response

    Thanks for the review. We enjoy having a large DR family here and are happy to have you with us. We are happy to hear that you are now able to sleep without any issues. We appreciate you driving from Brighton to come see us and are happy it's worth the trip for you. Please let us know if there is anything else we can do to help you out. Have a wonderful day.

    4.8
    Overall Rating
    5.0
    Price
    4.0
    Accessibility
    5.0
    Staff
    5.0
    Atmosphere
    5.0
    Bud Quality

    Nice visit

    Came here for the first time today for wax wednesday. Only to find out that includes saturday and sunday as well! Only your first gram is half off, but $30 for nug run shatter is pretty great. I feel great from two dabs of the bio diesel. I did not buy any flower, it looked very nice although the pricing may be iffy compared to some of the competition I've been too. I'll have to pick some up next time or something, I believe Sunday you get your first eighth weighed to 4.2 as well as the half off gram special on concentrates.

    I think I'll be coming by more often. Hopefully the nugrun shatter strains rotate every now and then. To the person complaining about pricing on the concentrates... really? Understand that 3/7 days of the week, their concentrates are a great value! However, I would agree to the fact that it's not necessarily worth paying $60/gram for. Definitely go on the weekend or a wednesday and you won't leave disappointed.

    EDIT - I just checked my bank statement and I believe I got overcharged. My receipt says $32, with a charge of $35 getting $3 cash back. My statement says $37 charge and on top of that, I got charged a non-branch ATM fee of $2.50 as well. I know that's not their fault I didn't even think about since I pay CREDIT at all the other dispensaries I go to. It's not a big deal, but I will NEVER run my card here ever again and will only pay cash the next time I return. I recommend that you all do the same.

    Official Dispensary Response

    Thank you for the review. We have daily specials that include 10% off edibles and vapor products/accessories on Monday, Heavy bag on your first 1/8th Tuesday and Sunday, 50% off your first gram of shatter/wax on Wednesday, Sunday and Saturday. We don't have specials on Thursdays or Fridays, but sometimes make a post on instagram or Facebook with one day specials. We apologize for the fees that were incurred with our cashless ATM, and the fee should have been explained to you by your budtender. We also have posted notices that explain you will get charged a $2 fee from our machine. If you spend over $100 we will waive the fee on our end. We certainly hope this does not stop you from coming back in. Let us know when you come back that you left this review, we have something for you.

    5.0
    Overall Rating
    5.0
    Price
    5.0
    Staff
    5.0
    Accessibility
    5.0
    Bud Quality
    5.0
    Atmosphere

    This is the place!

    I did a search last night to find better buds because all the dispensaries up in the northglenn area sucks. I also specified lab tested because coming from cali that has almost 30% down i am really picky about what i smoke,and ive been smoking for almost 6 years. This place is the place to go!Bomb buds, suprisingly smooth shatter, and 2 cannabis trophies which should tell you right there they know what they are doing....and by the way how the fuck is the cannabis cup smaller than the colorado cup?haha anyways great customer service, they are doing an excellent job there!

    Official Dispensary Response

    Thank you for the review. We have been testing our medicine for awhile now. We believe that our patients should get the very best for what ails them. We are happy that you were able to come in and get some of our meds. We hope to see you soon.

    4.8
    Overall Rating
    5.0
    Price
    4.0
    Accessibility
    5.0
    Staff
    5.0
    Atmosphere
    5.0
    Bud Quality

    Great Quality

    Just wanted to write a quick review for this place. We were warmly greeted, great waiting room; great bud room. Our Bud tender Scott was very helpful in helping us navigate our way through their menu and strain selection. He would patiently tell us the types and percentages on each strain we were interested in. We were able to take advantage of several of Tuesday's specials. We went home with edibles, pre-rolls and some excellent Durban bud. I want to tell you that the Durban's quality is fantastic, vape after vape and even the pre-roll of Durban is consistent in its effects. Obviously very good trichome developement and curing were involved with this medicine. All I can say is wow! we will be back for more of this wonderful stuff!!

    Official Dispensary Response

    Thanks for the fantastic review. Scott, as well as all of us here, are very passionate about helping people and recommending the best medicine for your needs. We have been testing our meds for quite awhile now to ensure you re