Check Out The New Marijuana.com

Highway 29 Health Care

Medical Dispensaries / Vallejo   (61,074 hits)
3737 Sonoma Blvd.Vallejo , CA94589
707-645-8303
Su
Mo
Tu
We
Th
Fr
Sa
WeedMenu updated2015-03-03 22:04:40 UTC

Reviews

Sort By
4.6Avg. Rating
4.8
Overall Rating
4.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

Great Club

Awesome herb, awesome staff. Nuff said

4.8
Overall Rating
4.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

Great place for high quality meds!

you will pay for the quality, that is sure, but it is definitely worth it. great staff and a very clean building. not to mention you can get a dab at the dab bar and walk right next door to Bud's Burgers. doesnt get much better!

1.8
Overall Rating
1.0
Staff
2.0
Atmosphere
2.0
Bud Quality
1.0
Price
3.0
Accessibility

Horrible Experience

1 personthought this review was helpful!

55$ an 1/8th for cookies and prices were firm I guess, no first time patient hookup, plus pretty much everything below that price is some alright nothing special. I left without buying anything that's how bad my experience was with Highway 29. Never have I been treated so horribly as a patient. I didn't like how they had the already packaged buds and didn't actually weigh it in front of you, that's not cool at all. Then what really set me off was the budtender has the nerve to say oh why don't you buy two pre rolls and a half eighth for 25$ + $20 which
Equals 45$ and I let the dude know that I was only trying to spend 40$ like what?! They're just trying to get extra money that I don't even have. Screw this place, 3.8 for 45$ is not the business I will take my business elsewhere. Thanks for trying to sell me pre rolls though man lol.

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere

LOVTHISPLACE

BOMB STRAINS STAFF ARE GREAT!!!!!

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere

Quality matters!

consistent top quality products. a great staff with a vast knowledge of the products on hand and a beautiful atmosphere to make you feel comfortable throughout the whole experience. HIGHLY RECOMMENDED.

5.0
Overall Rating
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price

Quality matters!

consistent top quality products. a great staff with a vast knowledge of the products on hand and a beautiful atmosphere to make you feel comfortable throughout the whole experience. HIGHLY RECOMMENDED.

5.0
Overall Rating
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere

Quality matters!

consistent top quality products. a great staff with a vast knowledge of the products on hand and a beautiful atmosphere to make you feel comfortable throughout the whole experience. HIGHLY RECOMMENDED.

5.0
Overall Rating
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price

Quality matters!

consistent top quality products. a great staff with a vast knowledge of the products on hand and a beautiful atmosphere to make you feel comfortable throughout the whole experience. HIGHLY RECOMMENDED.

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

false advertising

the menu says $15 an 1/8 when you go inside all the prices change its $30 an 1/8 and $15 for half 1/8

Official Dispensary Response

Are you sure you have the right place? ALL our prices include tax and if you will look at our menu you will see we have 1/8ths at a variety of prices. We do not add on. We have 1/8ths as low as $10 and as high as $50. If you have any concerns, please come in and speak with a member of our managing staff. We will do what we can to help.

5.0
Overall Rating
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere
5.0
Staff
5.0
Accessibility

Love these guys but.....

1 personthought this review was helpful!

$35 for a crumble half
Can't say that I've seen that b4
Getting pricey now