navigateupback to top
HomeCaliforniaBerkeleyBerkeley Patients Group

Berkeley Patients Group

2366 San Pablo Ave Berkeley, CA 94702 - Dispensary

access_timeOPEN NOW  9:00am - 9:00pm
ACCESSIBLE
SECURITY
AGE

Berkeley Dispensary - Berkeley Patients Group

First-Time Patients

All first-time patients are eligible for a free welcome gift! See reception for details.

Holiday special on Jack Frost ☃️ $53 All Star eighths, $39 Sun Grown eighths! More at www.mybpg.com/deals 😄

Announcement

Holiday special on Jack Frost ☃️ $53 All Star eighths, $39 Sun Grown eighths!

Make sure to check out our hottest deals available now at www.mybpg.com/deals! 😄

About Us

BPG is America's oldest and one of California's most respected medical cannabis collectives. Proudly serving the East Bay community since 1999!


-------------------------


💸 To view discounted products available at BPG right now, check out our deals: mybpg.com/deals

🚙 For delivery information, including areas, hours, and order minimums, visit: mybpg.com/about/home-delivery

😄 To become a member or renew your membership, sign up at: mybpg.com/join-us

💌 To recieve special promotions, birthday gifts, educational information about cannabis + more, sign up for our newsletter: mybpg.com/newsletter-page-3




Be our friend! Connect with us on Facebook, Instagram, Twitter, MassRoots, LinkedIn + YouTube!


NOTE: Potency levels advertised are reported as max total percentages. These numbers are calculated using these standardized formulas:

MAX TOTAL THC = THC + 0.8772(THCA)
MAX TOTAL CBD = CBD + 0.8772(CBDA)

For more information, please contact a BPG staff member.

Sunday
9:00am -  9:00pm
Monday
9:00am -  9:00pm
Tuesday
9:00am -  9:00pm
Wednesday
9:00am -  9:00pm
Thursday
9:00am -  9:00pm
Friday
9:00am -  9:00pm
Saturday
9:00am -  9:00pm
Address
2366 San Pablo Ave
Berkeley, CA, 94702
Phone
(510) 540-6013
Facebook
Twitter
Instagram
Member Since
September 11th, 2008

Our Reviews

Add My Review

Squabbles94806
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
1.0
Accessibility

Boycott BPG! You're getting ripped off.

This is the oldest and the worst Cc in the Bay Area! For 17 years they've been ripping off patients and low balling vendors. All their flowers are stale, old, low potency, low grade, and extremely overpriced. Their staff is unprofessional, unhelpful, inexperienced, stuck up, rude, lazy, pretentious, and patronizing. Their bud tenders always have an attitude, they're unknowledgeable, and are never friendly. Their clones look dry, weak and unhealthy. Their security is so low, patients are not safe at all. Parking is so bad, patients have to park across the street, making it even more dangerous to get a 10 sack of bammer. The GM doesn't even own the Cc, it's a corporately run business. Which means they can care less about their clientle or patients. All they want is the m-o-n-e-y...and you're getting ripped off!! Plus you pay taxes. Boycott BPG!! Support your local neighborhood vendor. But then again, if you're buying a 300 zip from BPG, you deserved to get ripped off. BPG likes to brag!

Cheezbreez
4.8
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
4.0
Price
5.0
Staff

The Best Quality Edibles

I suffer from severe chronic pain and have learned (for me) that edibles are the best medicine to help. The selection of edibles this awesome place has is huge and great! The staff is super friendly and will literally pick out the best stuff for you if you tell them what flavors your into! Please please try out this place! I promise you, you will not leave unsatisfied! Maybe the only suggestion I can offer this place is offer up more specials or discounts on the edibles? *like buy one get one half off or buy 2 get one free*

Squabbles94806
1.8
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Accessibility
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
5.0
Price

Worst CC ever!

I am anti-Prop 64 and I do not support cannabis clubs at all. I only support patients and certain people who work at the dispensaries. BPG is the worst cc ever! The front desk is staffed w/rude, pretentious millennial boppers, their products are grossly overpriced, poor quality of flowers, poor parking, low security, overpriced clones and pre-rolls. I had a vendor appointment scheduled, and they had me waiting for an hour! I wasted all that time for nothing! The GM looks like a half way savvy business man, but not an owner. To all you bud-smoking posers, if you knew anything about cannabis, you'd get your buds elsewhere. I can't stand BPG. That CC is full of weed snobs just b/c they were one of the original CC's to open. I can only pray that BPG and every other club just like it gets shut down! Cannabis has been exploited to all the lame brain sheep who know nothing about herb. Have fun paying $300 for an ounce of bammer. Stop going to CC's and support your local vendor. BPG is so weak

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

We're sorry you have such hard feelings about Proposition 64, our collective, and medical cannabis collectives in general. Rest assured, we will always fight to serve our patients who need this medicine, as we have for 17 years! Thank you for the 5 star rating on our prices, Squabbles. We believe medicine should be affordable to ALL patients

stonerjim
4.6
navigatedown
3.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality

Fire!!!

Great product prices are fair, but some of the best flower out there! One of the best!

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Thanks, Jim! We're glad you enjoy 🔥

anita6318
1.0
navigatedown
1.0
Accessibility
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Atmosphere

where are u located??

so yesterday I went looking for this place because I liked their menu and wanted to try out a new club. the directions are horrible I walked all over trying to find this place and no luck. I had to take my business to a club that had better directions listed... damn too bad. maybe explain a little more about your location for those who would love to spend money in your store.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Hi Anita, we're sorry you had trouble finding our dispensary. Did you use the address provided on Weedmaps? It does list the correct one: 2366 San Pablo Ave Berkeley, CA 94702. The dispensary is located on the corner of San Pablo Ave and Channing Way.

matthew_jjohn
3.8
navigatedown
1.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
3.0
Atmosphere
5.0
Accessibility

Absolutely unreasonable wait time for new patients

I understand that this is a business, and one under strict regulations. In that respect I understand that new patients must be verified. But my wait time today was longer than thirty minutes. There were two people in front of me, not some long line that could explain my wait time. I unfortunately had to leave without any kind of a purchase as the time i had alloted for this experience had run out, and my meter had expired ten minutes prior.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Hi Matthew, thank you so much for your understanding. It can take sometimes take a bit for us to verify new patients using the online databases. We are sorry that your wait time was so long, that should not have happened. Were you able to register? We also have the option to register online, via fax or email before coming into the store. Please let us know if there is anything we can do to expedite this process. We do hope that you will give us another chance!

Aquaman_420
3.0
navigatedown
3.0
Price
3.0
Staff
3.0
Accessibility
3.0
Bud Quality
3.0
Atmosphere

Won't accept punched unexpired CA ID

1 person thought this review was helpful

Was looking forward to checking this place out but they said my license was no good because it had a hole punch even though it was unexpired. (Moved to Washington for 2 months and then moved back). They wouldn't accept the non punched Washington one either. Every other place I've been to in Nor Cal has accepted the unexpired CA ID.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Hi Aquaman, we're sorry you were unable to gain access to Berkeley Patients Group. Unfortunately, due to strict regulations, we cannot accept an ID with a punch even if it is unexpired. If you visit http://www.mybpg.com/join-us, you can find instructions to submit your valid documents through a web application, email, or fax. Next time you come to BPG, just tell them that you have already registered (through your chosen method), and you will have immediate access! Please send an email to info@mybpg.com, or call our front desk at 510-540-6013 if you have any questions at all. We do hope that you will give us another chance!

vipervick
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price

Nice little place

I had a great experience. The staff were all very pleasant and helpful. I'm new and they took the time to explain it all.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Thank you for joining us! We hope you'll come back and see us soon 😊

aliathomas
3.8
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
2.0
Staff
5.0
Accessibility
2.0
Atmosphere

Rude Orange Haired Heifer

I live not to far from BPG but I don't frequent there because I literally live across the street from CBCBerkeley . All the staff were very nice except for the a woman they have sitting at the front desk greeting customers. She Rudely addressed my friend and I told her she need to correct herself and not speak to customers like that. She refused to acknowledge me until she got up from her desk and sneered at me as she was leaving. I'll think twice before I shop there again, I can't stand places that allow staff members to disrespect their customers. Do better Orange Clown, you're not cute.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Hi Alia, we are so sorry that you experienced such poor service at Berkeley Patients Group. Our patients are at the core of everything we do, and your experience does not reflect the level of high standards and compassion that we require from our staff. Our staff should always speak to patients in a friendly manner and you should never, ever feel disrespected in our facility.

We wanted to thank you for your feedback and let you know that our Dispensary Manager is aware of your review. We ask that you please give us another chance--we are trying our very best to make improvements!

heector
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Bud Quality
5.0
Atmosphere

Terrific place.

The staff was really nice product is amazing definitely returning.

Berkeley Patients Group
Berkeley Patients Group

Awesome! Thank you for visiting us at BPG 😄

Cannabis Deals

First-Time Patients

All first-time patients are eligible for a free welcome gift! See reception for details.

Holiday special on Jack Frost ☃️ $53 All Star eighths, $39 Sun Grown eighths! More at www.mybpg.com/deals 😄

Weed Pics

2151_761_bpgexpresslogo_1337970021
105218_all-star-pineapple-kush
105219_all-star-purple-goo
105221_bpg_facebook_map2
108410_all-star-romulan--2
108411_sun-grown-maui-wowie--5
108412_sfv-og--2
597844_small_thumb-1397688365

Weed Videos

Dispensary Tour