navigateupback to top
access_timeOpen Now  8:00am - 12:00am
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE
ATM

Anaheim Dispensary - Anaheim Patient Care

First-Time Patients

FTP will receive a free gift with minimum donation!

With proper paperwork Veterans, Disability, and Cancer patients receive 10% off order!

About Us

Voted #1 Dispensary in OC, Anaheim Patient Care proudly serves the patients of Orange County and beyond. APC strives to be the pillar of medical cannabis in our community and operates in strict compliance with Prop 215. We carry over 90 award-winning strains, extracts, edibles, and have a fully-stocked CBD corner!

WE DELIVER!
-Every day from 10am - 10pm.

FLOWER HAPPY HOUR
-Every day from 1pm-4:20pm 10% off your first quarter and All Day Weekends

CONCENTRATE HAPPY HOUR
-Every day All day donate towards 3 grams of concentrate and receive a FREE half gram of equal or lesser value!
-Every day (Except Mega eighth Monday! We cannot combine the 2 deals) all day Buy Top Shelf 1/8th + .5G D.R.E.A.M. Concentrates For $65

MEGA EIGHTH MONDAY
-All Eighths are weighed out to 5 grams! (topshelf: 40g's for a donation of $400)
-Receive an oz. (28g) of Private Reserve for a $250 donation. NOT the 40g special.

ATOMIK TUESDAY
-Buy 2 Grams of Atomik Extracts get 1 Gram of Atomik Extracts Free + 1/2 Gram of Cali Crumble

SPACEMAN WEDNESDAY
-5 Gram 1/8 of Moon Rocks for $60 or $16 a Gram. Unlimited!

SAVORY SUNDAY
Sponsored by: Kaneh, Liquid Gold Edibles, & Flurish:
-Donate towards any of the above listed edibles and receive one FREE!

ADD US ON
INSTAGRAM: ANAHEIMPATIENTCARE_710
SNAPCHAT: apc714
TWITTER: @anaheimpc
FACEBOOK: AnaheimPatientCare

Sunday
8:00am -  12:00am
Monday
8:00am -  12:00am
Tuesday
8:00am -  12:00am
Wednesday
8:00am -  12:00am
Thursday
8:00am -  12:00am
Friday
8:00am -  12:00am
Saturday
8:00am -  12:00am
Address
1671 W. Katella Ave. Suite #135
Anaheim, CA, 92802
Member Since
February 15th, 2014

Our Reviews

Add My Review

Smokemills
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Accessibility
1.0
Bud Quality
1.0
Atmosphere
Anaheim Patient Care

Bunk clinic

1 person thought this review was helpful

Bunk ass clinic all around,first time in there I get a 35mg edible for FTP so weak wtf is 35mg gonna do? So I gave it a second shot even tho I thought it was overpriced first time. So I come in for the 5g Monday deal first thing I notice it all prices were raised then I pick out Gods Gift for 25 which it clearly says on the board and she tells me 30 and refused to honor what was posted and advertised totallty unprofessional girl was so stoned out of her mind she wasn't even giving 2 fucks about me the customer it was just oh well they need to change it. Your clinic looks like it's run by someone who's don't know nothing about the herb game everything is unorganized and not separated by price and you got way to many employees that cause to much commotion. If your into the whole commercialized type clinics this the spot for sure.

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
about 1 month ago

We're sorry for your experience! I can assure you that none of our volunteers are allowed to serve while medicated. Also, our prices stay the same everyday and don't raise on Mondays! We hope this doesn't discourage you to come by APC again and give us another shot! With love -APC Volunteers

Jesus M13
5.0
navigatedown
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
5.0
Price
Anaheim Patient Care

Great service

Great flower

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

Thank YOU! Remember our flower deal special is every Monday, don't forget to stop by and stock up! - APC Volunteers

WilliamJ
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Atmosphere
1.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Staff
Anaheim Patient Care

Huge waste of time!!!

1 person thought this review was helpful

Came in looking for a specific product that was on there menu. I had to wait 30 minutes before being tended because of the amount of people. Finally when I am being bud tended I am told that they had sold out the product and they had not updated the menu. As I am finishing up this review the menu still hasn't been updated.

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

Our deepest apologies, we try our hardest to keep our menu up to date, but it is sometimes hard with how quick things go off our shelves sometimes. We are working our hardest to serve patients in a quick in timely manner, but with the huge rush of patients it is out of control. We hope you can give us another chance, and remember you can always call and we will verify a product on the floor for you so you never waste your time again - APC Volunteers

slotherson710
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Anaheim Patient Care

yeee

you guys have the best prices Good Meds great staff good atmosphere always respectful

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

Thank you so much! We do strive to provide the best service possible and it is always nice to hear that our efforts have not gone unnoticed. -APC Volunteers

fb33zy
4.4
navigatedown
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
2.0
Price
5.0
Staff
Anaheim Patient Care

My Old Shop Closed Down So Now I'm Trying This One

My First Visit was a pleasant experience. The shop was clean, organized, & my bud tender was very helpful. My only flaws are that the prices are very much on the steep end & there isn't much variety when it comes to mid grade bud (small personal gripe). With that said they do have a couple of good deals on certain days/times, but since I live 100 miles from this shop so I can't always take advantage of them. Most of their bud looked like great quality. I have no problem with coming all the way back & paying more as long as their service & product remains 5☆ Status. If it does drop below that I will not be coming back here because the prices are just way too high.

straightupreviews
3.0
navigatedown
3.0
Staff
3.0
Price
4.0
Bud Quality
2.0
Atmosphere
3.0
Accessibility
Anaheim Patient Care

You either get great service or terrible.

2 people thought this review was helpful

I used to love this place and didn't ever feel any remorse for spending money at this establishment, but in the recent years this place is taking a nose dive. The service will either be amazing and make you look forward to you're next visit or it'll just completely suck and have you wondering why degrade yourself coming to a place that can't even treat you like a person. I always tip out of curtiousy but when I get home and re weigh my meds to find out I've been shortened not once but several times it begins to become a bit depressing. I'm now constantly trying to find other shops with great herbs and prices but the only one I've found was closed down forcing me to make my way back here. I'm hoping I found another shop asap or it's back to Anaheim hustle care. One thing I will add, the budtenders who give a great experience keep it up! It's people like you that have us coming back! My most recent visit wasn't bad just that your Rasta scale must be tapered in correctly or just isn'tgood

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

We sincerely apologize for your unhappy experiences lately. We are currently trying to adjust to the new influx of patients from other locations and we have been way busier than usual. We wholeheartedly ask that you give us another chance. A way to ensure that you receive service that meets your expectations is to ask to see the weight as your meds are being weighed out, or even bring your scale and we can double check it right there. We do try our best to be flawless in every way but sometimes mistakes do happen and we are grievously sorry for that. Thank you for your constructive criticism and we hope to see you back soon! -APC Volunteers.

hahalalo
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Staff
Anaheim Patient Care

Plan on stoping by

1 person thought this review was helpful

Visiting from Vegas is this spot for Rec or just medical ?

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

We are medical but we are prop 64. compliant! If you are over the age of 21+ then you can come in with out a Rec, but if you are 18-20, you must have a Valid Doctors Rec. -APC Volunteers

debza
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Accessibility
5.0
Price
Anaheim Patient Care

Jo-jo gun

Best bud best tenders.

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

Thank you so much for your kind words!! Come back and see us soon!!!
-APC Volunteers

Mrhendrix
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Accessibility
5.0
Atmosphere
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
Anaheim Patient Care

Bomb

Awesome shop fire flowers got to check it out

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

Thank you! We really appreciate positive feedback to let us know that you like what you're getting! -APC Volunteers

mskt
1.2
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Atmosphere
2.0
Bud Quality
1.0
Accessibility
1.0
Price
Anaheim Patient Care

Go Someplace Else; Overpriced and unfriendly

I decided to give it a try..
I pulled in and tried to find parking. There's hardly any parking and the only exit is the way you came in.
Checking in process was fast enough, but the waiting room is kinda small so some people had to stand.
When I finally went into the bud room I was overwhelmed with fancy flat screens and decor but UNDERWHELMED by the product. Not a huge flower selection and some of the top shelf selections had nugs that were small, like popcorn kernels. I think they are overpriced,I'll pay to $$$ all day but $50 for an 1/8!! I'm used to friendly helpful budtenders and this one was everything but. There was no friendly smile, or tour to show me what they had. She could have sold me more stuff, but her blah attitude made me not want to ask questions and see concentrates. I asked about their new patient deals and was told they were out of pre rolls but I could get a jolly rancher.
Summary: 💩 parking, small bud selection, over priced, unfriendly budtenders.

Anaheim Patient Care
Anaheim Patient Care
2 months ago

We are so sorry to hear of your dissatisfaction, unfortunately we do not have control over the parking situation. As for the flower selection, we are constantly getting new strains of different qualities and price ranges to fit everyone's needs. We apologize for the service you received from the budtender, we do try to give the friendliest experience we can and we are so sorry that this was lacking in the quality of service that you received. For future reference, first time patients can receive one of our free gift options, usually a house pre roll or a bite sized edible.Due to the massive influx of new patients, our pre roll stock has depleted so she was likely merely offering a suggestion as the jollies are popular. We apologize for your unpleasant experience and do hope you give us another try. -APC Volunteers

Cannabis Deals

First-Time Patients

FTP will receive a free gift with minimum donation!

With proper paperwork Veterans, Disability, and Cancer patients receive 10% off order!

Weed Pics

4794418_img_0419__1_
4794598_img_0424
4782696_img_0431
4782663_img_0427
4782753_img_0436
4794606_img_0434
1908513_2
3379504_cbd_wall
982723_clones_water_drop
3379485_cloness

Weed Videos