navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaLivermoreTrees by Healthy Living - Livermore

Trees by Healthy Living - Livermore

Livermore, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  11:00am - 9:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE

Livermore Delivery - Trees by Healthy Living - Livermore

First-Time Patients

New Patients receive 2 FREE PREROLLS, Bud Grinder and $5 edible OR 1 Gram Of Shatter!!! With $50 min. Text Dr. Rec.& ID and address to 2098556783, Home Delivery only Minimum Donation $40 Cash Only for New Patients. Cut off time- 8:30pm Call 8882632921

Announcement

**NOTE** If we encounter counterfeit bills,we immediately turn it over to the police,with the name and address of person we received it from.There is a ring of counterfeit bills circling the central valley.Please be aware of the money you receive..

About Us

**1st Time Patients receive 2 FREE PRE-ROLLS, a Bud Grinder, and $5 edible OR 1 Gram Of Shatter!!! 1st time promotion with $50 minimum purchase. House Blend $160 oz special. Tahoe OG or BlackBerry TrainWreck Half Special 105$ Ounce 199$ *** SPECIAL BUY *** Shatter Marked 4/$100 Mix And Match.*CALL (888)263-2921 NOW for Daily Specials! We Appreciate You! Please Text Your Driver License and Doctor Recommendation and Address to 209-597-7050 We Do Not Receive Text on 888-263-2921.Christmas Eve & New Years Eve Hours: 11am-6pm, we will close Christmas Day and New Years Day. 

WM ID / Lic #:
910077197
Sunday
11:00am -  6:00pm
Monday
11:00am -  9:00pm
Tuesday
11:00am -  9:00pm
Wednesday
11:00am -  9:00pm
Thursday
11:00am -  9:00pm
Friday
11:00am -  9:00pm
Saturday
11:00am -  9:00pm
Member Since
March 28th, 2014

Our Reviews

Add My Review

bartsbud
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
Trees by Healthy Living - Livermore

Rated #1 in service, product

I've been with trees for awhile now. I've never had a bad driver bad timing bad product I'm actually very intrigued by the growth of their menu I can now try other methods of cannabis. they're very good about telling you about strains that can accommodate what you need. I could on and on. I hope this helps you decide. push call and make your order happen.

mbalter1985
4.2
navigatedown
5.0
Price
1.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
Trees by Healthy Living - Livermore

Matt

First time I've ever received bad service through you guys. New guy I've never dealt with answers the phone for orders, tells me delivery is gonna be an hour and a half, so I say never mind cause I gotta leave before then. He then gets a cocky attitude saying that its sunday and right before the holidays and to call back when I've got more time. First of all as a line of customer service you don't get attitude in your voice thats how you lose customers, secondly you don't get cocky amd act like the customer is in the wrong let alone tell call back when they have the time. Simplest thing to have said to avoided this survey is "Yeah sorry we just opened and immediately got slammed." Or "Sorry we are short staffed and its put us behind." Even if its a lie, something other than a tone making it seem like my fault I gotta wait nearly 2 hours, when you opened only 3 minutes prior to my calling. I intend on ordering again in the future, but I might just hang up and take my business else where if I hear the voice of the guy who can't give good customer service.

Trees by Healthy Living - Livermore
Trees by Healthy Living - Livermore
about 2 months ago

Hello Matt, I'm the one that took your call yesterday, and I'm not new, this is Shane. I've been here for over a year serving all our patients and have taken many of your orders. Unfortunately you didn't hear me correctly and let me restate what I told you yesterday. I stated due to the holidays we were slammed and eta's were the time frame you stated. I said sorry and next time please allow more time for us to deliver to you going forward please. That statement wasn't intended to be "Cocky" or prove the patient being wrong. It was more if anything to educate you on future orders to allow longer eta's for us, at the same time apologizing for it. Really sorry that hit a soft spot for you, and I will do my best to speak much softer to you going forward. This is a first time comment like this from any patient in regards to my ability to serve our patients, and I plan on making it the last one. Thanks again for your review and we appreciate you! Trees Management

Kriiden
4.0
navigatedown
2.0
Professionalism
4.0
Reliability
5.0
Bud Quality
4.0
Staff
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

Good Service. Amazing Selection.

1 person thought this review was helpful

(Sorry for the huge post, tried making paragraphs) Despite what I say below, the situation below was only caused by one product and one driver I've had trouble with. They still have good products overall, and great quality bud and prices. So if your in Livermore, give them a shot. They even take credit/debit. However If you want to read my recent bad experiences, they are below. While I will always recognize these guys as good, I've had some pretty bad experiences with one driver, and some miscommunication about product on the phone. (specifically, being blamed for calling a driver out to my place for a selection, like I've done for awhile, only to get an angry reply pertaining too: "You really need to know what your going to order man, I came from the other side of (town) and we are super busy.") I explained that's what the dispatcher told me to do, and to be fair they did apologize, while being annoyed at the dispatcher. However, there was another recent order (And I'm not naming people) and the bud driver tells me I can't order any more of the fat brass knuckle cartridges, because they absolutely do not have it, will not get it in the future, and to please not ask for it again. (as if I'm psychic?) Ok. Fine. Not what your dispatcher told me last night, or the other driver who was nice to come around my place the previous night and all while being super polite about not having them, and said he would do a search for me the next morning already after driving to my place, because they told me they still sold them, 50/50 (half of the smaller cartridge . So I assumed they got mint(new) Brass knuckles with the leaking and the other problems fixed. Heck, I wouldn't even asked for a fat cartridge, because I thought they were the FIXED new ones (Post 2017, made in 2018, with the flaws fixed.). However, the driver told me that I can't ask for that anymore, and then reminded me about the time I mentioned earlier, with the emphasis that they will NEVER be getting the fat ones again, and to stop asking. Which is kind of funny, since I have no idea when these things get resolved and get conflicting information from Your drivers/dispatchers. Needless to say, when I ordered my last Fat Cartridge today, I thought they would have an entire stock of new ones. They didn't. I never wanted to stress anyone out, and I thought everything was ok. Apparently I am the cause of a problem, and they want me to stop. Fair enough. My reply: When you tell someone (politely) your going to get them something the previous night and everything is all set (again, miscommunication on both parties), and then some other driver comes and treats them rudely upon delivery... To be clear, it was just one driver (not the one from the previous night, because that guy is super professional. Mar is great). Needless to say I will not be ordering from Healthy Living again until I know the professionalism and service that was abundant in 2016 through mid 2017 is restored. Again, this was only with Brass Knuckles, and I have no idea how that driver treats other people, so I'm not going to say their name. I've also had a GREAT history with this place. But, to sum it all up, professionalism needs to be restored/ When your customer becomes STRESSED after receiving an order..., well, that's not a good thing, especially when you use bud to help with stress. Call me oversensitive, whatever. Just my viewpoint. I'd still recommend them to other folks because: If you guys want regular good quality bud and concentrate for good prices, you will get it from here.

HoosierDaddy311
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Trees by Healthy Living - Livermore

BEST. SERVICE. EVER.

These guys are awesome! Been ordering from them for over a year.... Will NEVER disappoint! All Prius fleet of great, punctual, knowledgeable, cool AF drivers (especially Rene!). Eli is the man!

kmob7
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

5 Star Products/Service

1 person thought this review was helpful

I've been using Trees now for over 2 years and can honestly say they are the best in the valley. Consistent, professional and courteous. My recent order had a bit of a mishap (only problem ever!) where an item was missing, after 2 minutes on the phone, dispatch had my driver call me, update me on the time of arrival and they even tossed in a few freebies for the inconvenience. HUGE selection, buds and extracts are top shelf. Even the budget/deal buds are quality, not like the sticks and stems you find other places. Give them a try, you won't be disappointed. - KM

jszoso89
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

great service

these guys are super friendly and when they say theyll be there at a certain time they dont disappoint. very quality product. keep up the good work

JMoniz
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

JMoniz

I really love you guys! No matter how busy you are, you're still super friendly. Your products never ceases to amaze me. Keep up the great work and Stay elevated!!

xflash80x
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
Trees by Healthy Living - Livermore

Great products and professional crew

These guys are super busy and I can see why. they bring professionalism to the table along with a superb product. Trust me its worth it to wait for these guys...they are legit, they like structure and the flower I got was fire along some some brass knuckles. The J1 was soooo yummy!!! Thanks Trees!

jszoso89
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

great service

i really like this service. very quick and prime product

jszoso89
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Trees by Healthy Living - Livermore

great service

i really like this service. very quick and prime product

Cannabis Deals

First-Time Patients

New Patients receive 2 FREE PREROLLS, Bud Grinder and $5 edible OR 1 Gram Of Shatter!!! With $50 min. Text Dr. Rec.& ID and address to 2098556783, Home Delivery only Minimum Donation $40 Cash Only for New Patients. Cut off time- 8:30pm Call 8882632921

Weed Pics

1731421 berry og
1731423 bubble gum pre
1731425 gummi
1731427 jahgoo
1731428 terra bites
1731491 grinders
1731496 blue dream
1731497 brownies
1742274 tangerine og

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android