navigateupback to top
HomeCanadaBurlingtonTORONTO.BLACK™

TORONTO.BLACK™

Burlington, ON - Delivery Only

access_timeOpen Now  All Day
AGE
CREDIT CARDS

Burlington Delivery - TORONTO.BLACK™

First-Time Patients

© 2017 - PLEASE READ CAREFULLY: FREE DELIVERY - 1. Email or TEXT I.D. 2. Place order 3. Schedule Delivery. RUSH DELIVERY AVAILABLE - TEXT IN ADVANCE for no disappointments! - TORONTO.BLACK™

Announcement

#LLiT™ - #LoveLivesInToronto™

About Us

Hi, We proudly serve across Southern Ontario 24/7/366. 

We require identification first to open an account with us. Either picture text 647-269-WEED (9333) or email 420@toronto.black. A Driver's license, passport or government issued photo card, which is "PINK" in colour, is acceptable.

Once your account is approved and active, you'll be able to text message or email your order 24/7/366.

When you place your order, and your order is on it's way to you, you'll get a text message which you would have to confirm with a reply. Once confirmed, you'll receive a Google Maps Link allowing you to LIVE track your delivery in real time. We ask that you​ order ahead of time to avoid being disappointed.

We have a very strict no time guarantee policy but we do guarantee a delivery within a 24 hour period.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Because we have new strains everyday, once your delivery arrives, you'll be able to choose in person, all the strains available for the day.

Our delivery rates are simple, one price, all strains:  

 

*Same Day Service:  

$60 for 3.5 grams

$120 for 7 grams

$180 for 14 grams  

 

*Next Day Service:  

$50 for 3.5 grams

$100 for 7 grams

$160 for 14 grams  

 

*Delivery charges applies to certain areas outside of Burlington, Milton, Caledon, Bradford, Newmarket, Uxbridge, & Oshawa from Toronto.

 

We also offer RANGE (RUSH) Delivery. If we are out of RANGE and you'd like us to be in RANGE, within an hour or 2, extra charges apply.

We have an exchange policy for orders larger than half ounce (14 grams). If for some reason you are still not satisfied, schedule another delivery and we'll exchange it right out for you, point for point.

Your safety, privacy, satisfaction and customer service is our top priority. We want to ensure your satisfied and happy when contacting us, we want you to leave with a smile.

 

We accept cash, E-transfer's and credit card payment through PayPal.

For some fun and laughter, be sure to follow us on social media:  

Instagram: TORONTO.BLACK

SnapChat: TORONTO.BLACK / aKaMrGucci

Twitter: TORONTO_BLACK

Periscope: TORONTO_BLACK / OfficialMrGucci

Thank you for contacting us,  

❤ TORONTO.BLACK™

Sunday
4:20am -  4:20am
Monday
4:20am -  4:20am
Tuesday
4:20am -  4:20am
Wednesday
4:20am -  4:20am
Thursday
4:20am -  4:20am
Friday
4:20am -  4:20am
Saturday
4:20am -  4:20am
Member Since
March 30th, 2017

Our Reviews

Add My Review

jsop
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Professionalism
TORONTO.BLACK™

these guys are in it strictly for profit

and it shows. sure, once upon a time they had good medicine, albeit a little overpriced, and decent service. now it's all shitty weed for 300oz with deliveries usually taking at least 12 hours.

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
14 days ago

Dear Mr. Alsop, Even though are relationship has come to an end, the least you could do is be honest. We extended $600 in credit limits to you in order to help you based off of your requests. We did not need to offer you credit but we did to help you. it is very disappointing that you claim to be an honest person but are "online" spreading false statements about our company. We tried everything we could to make you happy but your disrespect towards our drivers is unacceptable. We offered to exchange and compensate you for the one strain you did not like out of the other 7 bags purchased. Even though you were very disrespectful, we still offered you help. You should be letting people know that we have helped you a lot during when your account was in an active position. Every week we were providing you orders on credit to help you balance. Sadly we did not think you would misinform the public with your false review and end up on the hating side rather than being in LOVE. Regardelss,Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

bossscash
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
TORONTO.BLACK™

Great service

Fast & really good costumer service, also great quality of bud... definetly will be getting coming back

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
8 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

Israelismoker
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
TORONTO.BLACK™

stay away!!

worst service all around the product the price the driver completley off and not pfofesional guy threatened me cus i didnt want to overpay for shit weed

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
8 months ago

Unfortunately your conduct was wrong, you can not request delivery services from 3 different delivery services. All 3 delivery services showed up, surprisingly at the same time. Because of that, all the delivery services including us, choose not to serve you for which your conduct was wrong. Prices were mentioned as we always mention prices to avoid any confusion or misunderstanding upon arrival. Our driver mentioned we were the first to arrive. upon arrival, customer was given options and our driver noticed a vehicle from another delivery service. This customer rejected our services to try out the other delivery service. unfortunately the other delivery service left for which this customer was taking to long for them; as this customer was currently with us browsing our products. Because the other delivery services noticed our vehicle at the same delivery location, they contacted us to inform us they were dispatched out to this address by this customer as well. Our driver was on his way out when this customer then approached our driver telling our driver he had felt "sorry" for us for coming to Burlington and he did not just want us to leave without servicing. Unfortunately we were the only option left for this customer because the other delivery services as well did not like his conduct of requesting from other delivery services while he only required a delivery service. Our driver made no threat but mentioned to note the account for the conduct and his threat to our driver. Hopefully our potential new customers can understand as to why we have had this bad review and for you to better understand this review.

sheendaqueen
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
TORONTO.BLACK™

Amazing Service

So amazing , fast , friendly and totally using your service again .

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
9 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

George84
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Price
TORONTO.BLACK™

Quick and Courteous!

Placed my order and had it within the same day, the service was wonderful! Welcoming and fast with great product! Highly recommend!

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
9 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

Smokewizard
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
TORONTO.BLACK™

Oh yeah

Gucci my man thanks for the excellent service took a min but great outcome Gucc u da man bra

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
10 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

jmonaay
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
TORONTO.BLACK™

5/5 stars and earned it

Fast and quality service. Great smoke and awesome delivery.

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
11 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

Ejkc
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
TORONTO.BLACK™

Bud

Good bud good dude overall top quality reccomend to anyone who is lazy enough to get their ass to a dispensary

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
11 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

E40V
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
TORONTO.BLACK™

Fire

Awesome product good price and he was a sold dude

TORONTO.BLACK™
TORONTO.BLACK™
11 months ago

Thank you for your review, we appreciate your feedback! With LOVE ❤ TORONTO.BLACK™

Cannabis Deals

First-Time Patients

© 2017 - PLEASE READ CAREFULLY: FREE DELIVERY - 1. Email or TEXT I.D. 2. Place order 3. Schedule Delivery. RUSH DELIVERY AVAILABLE - TEXT IN ADVANCE for no disappointments! - TORONTO.BLACK™

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android