navigateupback to top

The Spot

La Puente, Ca - Delivery Only

access_timeOpen Now  8:00am - 10:00pm
VERIFIED SELLER
ACCESSIBLE
SECURITY
PHOTOS
AGE

La Puente Delivery - The Spot

First-Time Patients

FTP DEALS : $5 OFF $35 DONATIONS & UP ON FLOWERS / Buds 

$5 OFF FULL GRAM OF WAX OVER $25 OR $10 OFF WAS OVER $70 

$5 VAPE CARTIDAGES 

ALL PRE PACKAGE BARE FARMS STRAINS WILL RECEIVE A FREE GRAM WHEN ORDERING PRE PACKAGE 4G 1/8 SINCE WE DO DISCOUNT THEM !

Announcement

HAPPY HOURS ! 8:00A.M-10:00A.M , 2:00P.M-4:00P.M ,8:00P.M -10:00P.M ALL DONATIONS TOWARDS 5GS ON TOP SHELF OR PRIVATE RESERVE GET $5 OFF OR .5G OVER ON THERE ORDER !ALL DONATIONS OF $30 OR MORE RECEIVE A PREMIUM PRE ROLL !

About Us

$20-$60 MIN. Donation depending on the city , Hacienda heights , Rowland heights , covina , Irwindale ,West Covina , San Dimas, Pomona, Upland, Duarte, Monrovia , Arcadia, Temple City , Baldwin Park , La Puente , Pasadena !!! And more cities just ask !

WEEKLY SPECIALS; MON: $2 OFF EDIBLES TUE: PICK ANY SPECIAL WED: $5 0FF FULL GRAMS OF WAX OR $10 OFF GRAMS OVER $70 (EXCLUDES SPECIALS) THU: $5 OFF CARTRIDGES FRI: FREE PREMIUM  JOINT W/$30 MIN. SAT: $5 OFF FULL GRAMS OF WAX (EXCLUDES SPECIALS) SUN: PICK ANY SPECIAL **************** FTP'S CHOOSE 1; -$10g 2g $20 $35 1/8 $65 1/4 $120 1/2 $240 OZ PRIVATE RESERVE - $9g 2g$18 $30 1/8 $60 1/4 $110 1/2 oz $220 OZ TOP SHELF - $13g-2G$25-$40 1/8- $75 1/4 - $145 1/2- $275 OZ CANNA -$5 OFF CARTRIDGES - $2 OFF EDIBLES - $5 off 1G of wax 

Sunday
8:30am -  9:00am
Monday
8:00am -  10:00pm
Tuesday
8:00am -  10:00pm
Wednesday
8:00am -  10:00pm
Thursday
8:00am -  10:00pm
Friday
8:00am -  10:00pm
Saturday
8:00am -  10:00pm
Member Since
June 23rd, 2016

Our Reviews

Add My Review

Ms. armenta
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Spot

The spot best in town

I'm so excited about to pick up some fire from my favorite delivery

bongwaterjoe420
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Spot

Pure Excellence

great service, kind knowledgeable people, fast delivery top notch on point in every way love this place can go wrong

bongwaterjoe420
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Spot

great place hope to be a atf

great deals kind people can't go wrong

jessel123
1.0
navigatedown
1.0
Overall
The Spot

shaddy ass spot

ask for 4 grams they brought a glob on used wax paper and was late not very good service deliver guy is imature gets mad over his mistake and is acting like a little kid with a grudge

stopa562
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
The Spot

Good morning

I got my flower like 10 minutes ago and i threw it into my bong and one bowl was all i needed to cure this hangover haha thanks you guys are the best with you're fast deliverys n bomb buds

ggarellano
5.0
navigatedown
5.0
Overall
The Spot

lightning fast, best strains, go to delivery!! 😁

best PRs, super fast delivery, great customer service, knowledgeable staff, no need to look further best delivery service and prices around town!! thank you!! G 😋😀🤗

stopa562
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Spot

Really Friendly staff.

I just got myself a hooked up bong! Tried it with the92 og and that shit was fire!!! 420/10 Forsure!

stopa562
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Spot

Fast deliverys!

man! i just tried the king louie in a blunt and that shit was so fire!! forsure going back!!

cicardenas
1.0
navigatedown
1.0
Overall
The Spot

Poor customer service

1 person thought this review was helpful

I ordered an 1/8 of bare farms Asian fantasy, and when it came it was very dry like it was old supply that never got sold. It’s dry and doesn’t not have fresh smell. Definitely not what you’d expect from barefarms. Anyways, I reached out and notified them but they were not helpful. I didn’t expect a refund but I thought that maybe I’d get credit or even just a new 1/8th. So the weed is just sitting there, haven’t even smoked it... it’s that bad.

The Spot
The Spot
about 1 month ago

Hello Carolina, We are sorry to hear you were unhappy with your experience, but due to our policy we can not take back medicine that has possibly been contaminated, also we can assure you that the product was exactly the way we received it from Barefarms, we asked you to reach out to Barefarms with your complaint since the product you purchased was packaged by them, we don't take responsibility for their pre-packaged flowers, Though you are allowed to view the product at the time of purchase, if your not happy you'd have the option to refuse it then and there, but in your case you called 3-4 hours after it was purchased so that gave us a reason to believe the product was contaminated already. - The Spot

ggarellano
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
The Spot

The Best

That Private Reserve tho! Fastest delivery in town, fantastic quality, knowledgeable staff, my one stop shop! Thank you The Spot!!! 💣💣💣

The Spot
The Spot
about 1 month ago

Hello GGarrellano , we are happy to her you like the P.R og as it is a really good strain that we have available dense nugs , frosty , piney og smell smooth on the inhale / heavy high you can't go wrong with this strain if you are looking for a indica dominate strain . we hope to hear from you soon stay lifted till next -_-

Cannabis Deals

First-Time Patients

FTP DEALS : $5 OFF $35 DONATIONS & UP ON FLOWERS / Buds 

$5 OFF FULL GRAM OF WAX OVER $25 OR $10 OFF WAS OVER $70 

$5 VAPE CARTIDAGES 

ALL PRE PACKAGE BARE FARMS STRAINS WILL RECEIVE A FREE GRAM WHEN ORDERING PRE PACKAGE 4G 1/8 SINCE WE DO DISCOUNT THEM !

Weed Pics

3447259 dsc03619
3447352 kushy punch packaging 1465342946
3140731 dsc03376
3447318 dsc03532
3447340 dsc03643
3030291 dsc03337

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android