The Highlife Cannabis Express

4.9 stars by 112 reviews
delivery Woodland Hills, CAmedical
7472664087
Closed 9:00am - 11:00pm
Call
Email
Follow

Write A Review

Select A Rating

Reviews

4.9 stars
Kenny123482

Awesome delivery service is very positive

5.0
They are very nice and they will help you find what you are looking for.
killirv0000yah

top notch!

5.0
these guys were dope off the bat! great communication, exceptional strains, and delivery was way way WAY quicker than any other service. 11/10! update: they threw in a top shelf pre roll for free! you guys are THE BEST❤️
DistrictJankk

AWESOME TIMING!!!!

5.0
These guys were dope !! Had a doctors apt last night and told them I wouldn’t be home till a certain time , I placed my order and they accommodate with what time I’d be home !!! Got my bud super quick & diddnt have to wait hours like most delivery services .. Also weed IS FIRE!! And driver is cute and straight to point.. Thanks guys
lsd420la

All around great store

5.0
Very quick delivery and reliable product. Prices are fair and service is polite and straight to the point. No bs with this shop which is honestly a breath of fresh air.
miguelmorm

Best in town!

5.0
Love the gelato! Great service, great people!
rz234

Great service

5.0
They were timely and great service 100% would use again.
awshitbruh

Exceptional

5.0
Amazing as alwayse
iamtheoneandonly2121

Great

5.0
Love the service 👌 fast text and deliveries
Thatboiiii

👏🏽👏🏽👏🏽first time will come back

5.0
Just picked up gelato and wedding cake fire 🔥 also got goodies for being a first time patient fast response and fast eta exactly what I want will come back and recommend to my friends
420gg87

Bad service I text no reply

1.0
Tried multiple text no response.
The Highlife Cannabis Express
Woodland Hills / Tarzana / Canoga Park
Hi there, sorry for the inconvenience are you sure you text our service? we don't have any record of you texting us please feel free to text our number listed above so we can make this right & we guarantee you'll be satisfied with our service.
Official Response
Ilovesmomingpot

Best service out here

5.0
Outstanding service with polite attitudes all the time and they always give there patients the best quality medical product they need.
REDLEONE

GREAT RESPONSE TIME

5.0
ANSWERED ALL MY QUESTIONS AND GOT ME WHAT I NEEDED!!! 10 OF 10
Kimia123

Perfect

5.0
Definitely going to become my #1 delivery spot thanks to the friendliness and helpfulness of everyone working there :) first purchase today and pleasantly surprised by the super quick responses and fast delivery.
mendezadolfo5252

quick responses and good deals!

5.0
Within minutes I got a response for my order and the prices for flower are firme! definitely going to become a regular shopper!
woodsaredank

Gas

5.0
Really gas kush worth the money and keeps me 💯all day. Should always hit them up quick and easy.
KS75

Great buds, timely service, very professional.

5.0
I am very impressed with these people. They have great buds in very good deals. Exceptional service, they are very sweet/professional. I would recommend to anyone who cares about quality of weed and good caring service. Thank you very much! Adam
cookiesalllday

🔥🔥🔥🔥

5.0
First time ordering got the platinum og and some edibles fucking fireeee fast response and delivered in 35 mins now that’s what im talking about quickest service and fire meds will be ordering again this week🙏🏼 thanks
Heeeesho

Great delivery seeing

5.0
So convenient and easy to order. Great buds!!!
nhhhhhhh

Great weed

5.0
Great service. Great weed. Fair prices. Could not ask for a better, more satisfying experience!!!! HIGHLY HIGHLY RECOMMEND.
phillsviewbitch

Prepare to be disappointed

1.0
Every time call this place there is issues. They change or run out of orders. Like to argue you down about who is right who is wrong. Every time dealt w them not good experience. They want to sell you what they want. Dissatisfied won’t ever be returning. I tried to reconsider my review and reconcile. They where not willing to honor there deal or place my order. They told me they hold the right to not sell to me. Because complain about there customer service. Every thirty days I’ll be back to remind customers of my experience. It was traumatizing. It’s not harassing to negotiate prices wow. Also yes people should know who they are dealing w. I’m not harassing I don’t have anything against you personally. Your customer service sucked you was rude own it. It won’t take long for others w bad experience to take suite. This is my only account your paranoid about other account I have none. Such petty people , if you look on here there isn’t but one bad review but claim I had multiple account
The Highlife Cannabis Express
Woodland Hills / Tarzana / Canoga Park
First and foremost we understand that you're unhappy and we apologize for the inconvenience but we have a ZERO tolerance when it comes to HARASSING you were threatening us to post a (false negative review) which you did for not giving you what you were demanding at your prices, You called multiple times after you posted your review from different phone numbers threatening if we didn't give you what you wanted you would write a negative review every month - we have the right to refuse service to anyone that is threatening/harassing us ...Our loyal patients know the truth customer satisfaction is one of our main priorities, Thank you for understanding, Have a great night
Official Response