navigateupback to top

The Healing Company

Menifee, Ca - Delivery Only

access_timeClosed Now
LAB TESTED
PHOTOS
AGE

Menifee Delivery - The Healing Company

First-Time Patients

Follow us on Twitter! @THC_HealingCo
------
FTP's MUST email their Recommendation and ID to thc.receptionist@gmail.com
------
Must have original Rec with Seal. No Copies or Cards
No New Patients after 7pm


Announcement

$40 Minimum Donation: Hemet, San Jacinto, Valle Vista.
------------------------------------------------------------
$50 Minimum Donation: Menifee, Murrietta, Temecula, Canyon Lake, French Valley, Homeland, Romoland, Winchester, Sun City.

About Us

We have been operating in strict compliance with CA Prop 215, SB 420 and Section 11362.5 of HSC since we opened on March 11, 2013. We strive to provide our patients with the best product and service possible. We pay the taxes. No delivery fee.
---------------------------------------
1/8: 4g
1/4: 7g
1/2: 14g
-----------------------------------------

Valid ID Required for All Orders.
------------------------------------------------------------
No Coins
------------------------------------------------------------
We do not deliver to Motels or parking lots.
------------------------------------------------------------
Weedmaps reviews receive free seasonal cone. Must give receptionist review information.
------------------------------------------------------------
Top Shelf Cone for referring a friend. Friend must mention your name.
------------------------------------------------------------
Any concerns with your order need to be brought up immediately so that we can assist you in a timely manner. Call (951)595-1723 and a receptionist will be able to help you. If calling after hours, leave a message with your name and number so that we can assist you first thing in the morning.

Sunday
10:00am -  8:00pm
Monday
10:00am -  8:00pm
Tuesday
10:00am -  8:00pm
Wednesday
10:00am -  8:00pm
Thursday
10:00am -  8:00pm
Friday
10:00am -  8:00pm
Saturday
10:00am -  8:00pm
Member Since
February 19th, 2015

Our Reviews

Add My Review

kidcaddy
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Kasen and dee

Yooo I'm in town for literally the day and I'm almost mad that I won't get to order from them again. Great prices and better customer service I highly recommend this club.

The Healing Company
The Healing Company
26 days ago

Thank you for your review!!

sportinglycorrect@yahoo.com
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

goodiesonthegreen

You guys are awesome... deliver in two hours and you were here in thirty minutes... Most exceptional... TY THC.!

The Healing Company
The Healing Company
19 days ago

Always good to hear from you!

HabitualKushups
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Right on

They made right by me today from something way back and I appreciate that.. I knew they didn't mess up on purpose that's why I kept coming back and today not even expecting it they caught it and hooked me up. That's why I stay loyal to this place :) good shit ..

The Healing Company
The Healing Company
10 days ago

Just bring it to our attention! We will always make it right :)

Howlingwolfus(frenchvalley)
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
4.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Great items on this menu

I've been getting my medicine regularly from this company. If you want to buy lab tested bud from delivery, this is one of the best lot of places to get it from.

The menu is always on point. I see cannabis as more of a healing plant for my anxiety insomnia and eating problems but I still like to get lifted. The 25$ crumble is really dank but I can't wait to try the new concentrate company. They have some reg strains, mids as well as top shelf but it's not a huuuge disparity between the three. I would also say that the pictures help a lot when it comes to placing orders. I've only had once or twice where the bud did not look like what it was advertised. Overall I give this place a 8/10

The Healing Company
The Healing Company
17 days ago

Thank you so much for the descriptive review! We try to make sure that the photos are an adequate representation of the medication, but there is always room for improvement! I will most definitely work on my photo game. :)

killerklown83
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

tHe HapPy caMpER

always kool as ice of a staff with the great quality stuff always

The Healing Company
The Healing Company
about 1 month ago

Thank you for your review! Love to hear from you!

killerklown83
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff

Happycamper

Good bud, and great service!

The Healing Company
The Healing Company

Thank you for your review!

killerklown83
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

hApPy caMpER

always fresh.. and always good as hell top notch service with the kindest crew

The Healing Company
The Healing Company

Thank you for your review!

nothinfiner49er
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability

returning customer

great flower for a good price and their wax is great for an amazing price. cant beat it for a local delivery

The Healing Company
The Healing Company

Thank you for your review!

killerklown83
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability

hApPy CamPEr

always kool as shit...and great flower power for the medicated hour...

The Healing Company
The Healing Company

Thank you for your review!

HabitualKushups
2.0
navigatedown
3.0
Price
1.0
Staff
2.0
Reliability
3.0
Bud Quality
1.0
Professionalism

Woah .....

I called in today to place an order, and Jessie picks up.... If a customer doesn't know something that is posted on the menu don't be a condescending prick.. I only buy wax from these guys so this time I wanted a pre roll of two strains that I guess weren't available... he went on about all the pre rolls available are listed on the menu and othe patients know and was just totally rude about the whole thing... look dude idgaf I just want some pre rolls keep it simple! The one other time I've requested a pre roll that wasn't available they rolled it up for me and sent it out with the driver... that was love, this dude was the polar opposite... I wanted to hang up but I knew this a hole wasn't the face of the company and I've been loyal for a very long time, but if I get this bullshit again Ill easily find another source..... I was even owed a top shelf pre roll from the previous order and he said I could only get a fall blend cone which is booboo...

The Healing Company
The Healing Company

So sorry to hear you had a rough time this morning! The prerolls we have available are usually listed on Weedmaps, but our receptionists have been known to custom roll prerolls on request occasionally if we have the shake available. It looks like we do not have shake available in the Yoda OG or the Hog's Breath, unfortunately so we were unable to roll a couple on request this time. I looked into that top shelf cone you had coming your way and it looks like your account was mistakenly credited with a fall cone last time. We are sorry about that, but we have fixed it, and I guarantee you will have your choice of top shelf cone next time you call. Thank you for giving us an opportunity to look into this, hope to see you soon.

Cannabis Deals

First-Time Patients

Follow us on Twitter! @THC_HealingCo
------
FTP's MUST email their Recommendation and ID to thc.receptionist@gmail.com
------
Must have original Rec with Seal. No Copies or Cards
No New Patients after 7pm


Weed Pics

3932860_joint
3932911_hybrid
3932879_dabsafeclear
3932906_we_golden_slymer

Weed Videos