navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaSan JoseGoddess Delivers - San Jose

Goddess Delivers - San Jose

San Jose, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
AGE
CREDIT CARDS

San Jose Delivery - Goddess Delivers - San Jose

First-Time Patients

New patients get $10 off their first order! Just mention code WEEDMAPSGODDESS in the "Enter Discount Codes" section at checkout. No minimum purchase required.

Join our collective today, place your order by 6pm @ goddessdelivers.com & receive tomorrow!

Announcement

Goddess Delivers is professional medical marijuana delivery service that offers personalized customer service and care. Receive safe, quality products discreetly delivered to your doorstep the very next day- we deliver all throughout California.

About Us

Goddess Delivers is a medical marijuana delivery service that offers personalized customer service and care - we are all about our patients! California patients can receive safe, quality products discreetly delivered to your doorstep the very next day in a discreet, professional manner. In a few quick and easy steps, you can visit our website, join our cooperative, and order from our online menu. We carry an extensive selection of strains, CBDs, hash oils, tinctures, Gentleman’s Brand vapes, and delicious edibles.

Join our mailing list for exclusive offers and coupon codes right to your inbox: http://mad.ly/signups/97845/join

Sunday
11:00am -  6:00pm
Monday
10:00am -  6:00pm
Tuesday
10:00am -  6:00pm
Wednesday
10:00am -  6:00pm
Thursday
10:00am -  6:00pm
Friday
10:00am -  6:00pm
Saturday
11:00am -  6:00pm
Member Since
May 19th, 2012

Our Reviews

Add My Review

calijayne
1.6
navigatedown
2.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
2.0
Staff
2.0
Reliability

Slow and Unreliable

They kept pushing back the eta, which was really frustrating because I had to cancel my other appointments just to wait for my order. Worse the weed sucked and the driver was not at all apologetic. I use delivery for the convenience and this made me wonder why I did in the first place.

hortha
3.8
navigatedown
4.0
Price
3.0
Reliability
4.0
Professionalism
3.0
Bud Quality
5.0
Staff

I Got Burned

I had several good experiences with Goddess Delivers over the years, ordering from them sporadically and being overall satisfied each time with product, professionalism, and service.

Unfortunately based upon my last experience I won't be ordering again. I ordered a 1/4oz of Platinum Jack Herer, as was recommended to me by GD staff during a phone order. She felt it was better than their regular Jack Herer which I was familiar with and liked a lot. The product came on time and well packaged, but the medicine was a complete let down. First of all, this did not smell anything like Jack Herer. It had a skunk aroma which was totally uncharacteristic of JH. Also, almost zero effect whatsoever. I wrote an email to let them know and see if I could get any kind of remedy for this situation. The best they offered was two free grams on my next order. Ugh. I need my walk-in stores I guess, that way I can check out what I'm getting before laying down cash.

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

Thanks for taking the time to write your review Hortha. Thank you for being with us for these past years, we do very much appreciate your patronage. Patient satisfaction is of the utmost importance to us. We're sorry to hear you had a negative experience with us the most recent time that you ordered. Often when it comes to recommendations from our staff, they are right on. However, it is possible for subjectivity and human errors to occur. Different batches of flower can vary from strain to strain, as we all know, and we're sorry to hear you didn't like the Platinum Jack Herer that you ordered from us most recently. We do deeply care about our patients well-being and satisfaction. We're sorry free grams does not seem enough of a remedy for the situation, as we try our best to offer solutions and gifts as often as possible. We do want to continue our relationship with you and continue helping you with your medical needs, if you're open to giving us another chance! Think about it and give us a call when you'd like to place another order and we'll make sure to take good care of you. Thanks for your honesty and we wish you luck and healing. Hope to hear from you soon. Best, TGD Team

siiksicsix
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Staff
1.0
Price

Terrible Website!

Cant even sign up because theyre stupid captcha system is broken... 15 times in a row it says its wrong when clearly it isnt. Not to mention half the items listed here are way more expensive on the website. Fix your broken shit!

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

We're sorry you experienced difficulty with our website Siiiksicsix. We have found this rare problem to happen to a small fraction of our patients and we apologize for the inconvenience. We are devoted to healing and providing our patients with the best and safest experience possible! Ordering online is our business model and we formulated this model to serve patients in the multitude of areas where access is limited. Many patients appreciate the convenience of being able to use their credit cards online to access the top notch quality of products we offer. At rare times, website error does occur and when it does, we ask that you contact us so we can both help you order and fix the problem. We are committed to offering quality meds and great, convenient service and hope you give us another chance at showing you that we care about our patients and their satisfaction!
Happy Healing,
TGD Team

cecekushcakes
4.6
navigatedown
4.0
Price
4.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

Great place

I always order from here, once a month. only had a problem once besides that always great service. I order the bloom farms vape pens and love them. (:

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

Thank you for taking the time to write us a review cecekushcakes! We love the Bloom Farms Vape Pens products, they have a great design and work wonderfully! If you ever have an issue with a product, please contact us directly at 1.855.426.5246 and we'd be happy to correct it right away. We appreciate your patronage and hope you have a lovely Thanksgiving. Be well and happy healing! -TGD Team

408 reviews
2.2
navigatedown
2.0
Reliability
3.0
Price
2.0
Staff
1.0
Professionalism
3.0
Bud Quality

Fusturation!!!

1 person thought this review was helpful

I could write a really long review as to why i had such a bad experience....but that was my experience and my expectation from this establishment.

1. They charged my debit card and delivered my bud 4 days later(granted it was labor day weekend)
2. Put in the order Sunday with the option of getting "same day delivery" (i even paid extra)
3. They constantly change their website, update the busniess info and policy info. RED FLAG!!!

4. THis establishment definitely isnt for everyone. I can see it being convenient if you never run out of meds and your order arrives on time.

*For the owners its a great concept but it still needs work

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

Hi there - thanks for your feedback. We are sorry you experienced difficulty receiving your order in time. In the event of a holiday weekend where there may be delivery delays, we always make an announcement on our homepage updating our patients with the new delivery schedule. In any case, you should not have been charged extra for same day delivery if it wasn't available at the time. Please give us a call if you are open - we care very much about our patients and want to make things right with you! We hope you give us another chance to take care of you. Happy healing!

melonpan
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

The Best

I've used this delivery service 3 times so far and all 3 were an easy, pleasant and secure experience.

They have a wide selection of strains and edibles, enough for my needs and they go above and beyond to make sure you're happy.

I live with other people who may not be 420-friendly and I included this in my instructions and when my delivery came, the delivery driver called my cellphone to tell me he hid my package in a secure location in my porch. SO AWESOME.

Background: I am a cancer patient and can't really go out to a normal dispensary most of the time, so having a reliable and awesome delivery service like this is literally a life saver. Thank you Goddess Delivers!

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

Thank you so much for the five-star review! We are always thrilled to read such positive reviews - it makes us want to work ever harder to consistently offer our patients excellent care. Our thoughts are with you for what we hope is a speedy recovery. Be well and happy healing!

Deank58172
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Perfect!

First time trying Goddess. I must say I was unsure if I would get the quality meds I need. Goddess did not disappoint! I ordered Firehouse and it was FIRE for sure. I have never written a review after the first time trying but this deserves a great review. I will most definitely order from them again. The packaging was discreet and well packed. Very satisfied!

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

We are so glad you decided to try us out and that you're happy with your experience with Goddess Delivers! We appreciate your kind review and would love to add something to your next order, as a thank you. Just throw a link to this review in the order comments and we will throw in a free sample.

2015-12-31 22:55:54 UTC

ItsAlwaysBeenWankershim why?

James57
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism

high quality + excellent next-day service

In a word -- awesome grams of sour diesel, super lemon haze, and dream queen with a free white widow sample + Kiva blueberries. The quality is so good that I've stopped visiting storefronts here. Why go anywhere else ? Thanks, Goddess !

Goddess Delivers - San Jose
Goddess Delivers - San Jose

Thank you so much for your kind review! We are so glad to be here to help you with your medical needs. Be well and happy healing :)

2016-05-16 01:52:27 UTC

James57 Update, May 15, 2016: the new Lemon Drop hybrid is fantastic; kudos to the grower ! Four hits through the vaporizer earlier. This strain hits hard and fast; a creative euphoria sets in. Also enjoying the Goddess Brownie Bites.

inrammarni
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff

My go-to delivery system

1 person thought this review was helpful

I really love Goddess Delivers - they have a very decent selection of flowers and edibles, not the biggest selection on concentrates but it's no biggie they still have great stuff. Very nicely priced and the bud I received was pretty dank. They also have free overnight delivery! If you're not there when the package arrives they leave it somewhere out of sight from the street which I really appreciated. I'll definitely be using their services again.

2014-04-16 22:56:38 UTC

sweetthing Hey, marni. They also give you 4 grams if you're ordering an 1/8. They give you a free gram to taste also!! Win, win..now, if they were only organic...he Marni, where did you get the Amsterdam? I love Dutch Treat, and I'm guessing it's similar. Let me know. Happy Holidays, all. Peace

bnottoli
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Professionalism

Thanks!

This is the first dispensiry i have ever been too and i am very satisfyed. Great service, great bud, just an all around great posotive experience.

Cannabis Deals

First-Time Patients

New patients get $10 off their first order! Just mention code WEEDMAPSGODDESS in the "Enter Discount Codes" section at checkout. No minimum purchase required.

Join our collective today, place your order by 6pm @ goddessdelivers.com & receive tomorrow!

Weed Pics

1180061_acapulcogold
1180065_pineapple-hybrid
1180070_gingerbread
1180073_vapura
1180075_cbddreamer

Weed Videos