navigateupback to top
HomeCaliforniaFresnoGoddess Delivers

Goddess Delivers

Delivery Only

access_timeOPEN NOW  10:00am - 7:00pm
ACCESSIBLE
AGE
CREDIT CARDS

Fresno Delivery - Goddess Delivers

First-Time Patients

New patients get $10 off their first order! Just mention code WEEDMAPSGODDESS in the "Enter Discount Codes" section at checkout. No minimum purchase required.

Join our collective today, place your order by 6pm @ goddessdelivers.com & receive tomorrow!

Announcement

Goddess Delivers is professional medical marijuana delivery service that offers personalized customer service and care. Receive safe, quality products discreetly delivered to your doorstep the very next day- we deliver all throughout California.

About Us

Goddess Delivers is a medical marijuana delivery service that offers personalized customer service and care - we are all about our patients! California patients can receive safe, quality products discreetly delivered to your doorstep the very next day in a discreet, professional manner. In a few quick and easy steps, you can visit our website, join our cooperative, and order from our online menu. We carry an extensive selection of strains, CBDs, hash oils, tinctures, Gentleman’s Brand vapes, and delicious edibles.

Join our mailing list for exclusive offers and coupon codes right to your inbox: http://mad.ly/signups/97845/join

Sunday
11:00am -  7:00pm
Monday
10:00am -  7:00pm
Tuesday
10:00am -  7:00pm
Wednesday
10:00am -  7:00pm
Thursday
10:00am -  7:00pm
Friday
10:00am -  7:00pm
Saturday
11:00am -  7:00pm
Phone
1-855-GanjaGo (1-855-426-5246)
Member Since
July 18th, 2011

Our Reviews

Add My Review

Havikx666x
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff

Great quality nugs

Give $10 off first order which almost covers shipping. Get it next day and way worth it the diamond og is very good quality. They also threw in a sample of original loud which is amazing. Definitely recommend this clinic.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thanks for the detailed review Havikx666x. If you like Indicas, you should try our Afghan Wreck, it's tasty too! And thanks for taking the time to review us. As always, we would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! Just throw a link to this review in the order comments and we will toss in a free sample. Be well, TGD Team

WWW.MixTapeTrap.Weebly.Com
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

Nice Place

Nice products and service, would like to see more higher quality extracts like Dab Face, Bamf, & Dabblicious but the jetty isn't too bad.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thanks for taking the time to review us! We care very much for our patients and your satisfaction is very important to us. We are always expanding our selection of products, so make sure to follow us on our social media and check on our site for new products. As always, we would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! Just throw a link to this review in the order comments and we will throw in a free sample. Be well, TGD Team

lunatik
3.0
navigatedown
3.0
Staff
3.0
Reliability
3.0
Bud Quality
3.0
Professionalism
3.0
Price

never answer

1 person thought this review was helpful

answer the gottdam phone

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Hello there lunatik! We're sorry you couldn't reach us. According to your time stamp of 8:09pm, our offices were closed and that might be why you were unable to reach us. For the future, our offices are open 10 AM - 6 PM everyday and we always answer the phone during those hours. If you give us a another chance, we'd like to throw in a free sample for the inconvenience. Be Well and Happy Healing!

BLuESANDMAN
3.6
navigatedown
4.0
Reliability
2.0
Price
5.0
Staff
4.0
Professionalism
3.0
Bud Quality

One more chance

1 person thought this review was helpful

I ordered from their website and got my meds the next morning. (Must order before 6:30pm for next day delivery) . I ordered 2gs and was disappointed that the total came out just short of $60 dollars. Not to mention one of those buds were dryyyy. The taste left a lot to be desired but the smell was somewhat decent. I'm going to give them one more shot but it looks like I may just find another dispensary.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thanks for taking the time to review us Bluesandman. We're sorry you didn't like the strain you ordered. We do have a policy that orders under $75 do incur a $14 delivery fee (Saturday delivery is $18), so sometimes it makes sense to just order another product to achieve that full price instead of paying the fee. That being said, we do have a wide variety of flowers ranging from as low as $8 a gram for premium shake and we do have Indica/Hybrid/Sativa strains that are as low as $11 a gram. Our highly-trained staff keeps an eye on all of our flowers, and makes sure keep the bud fresh. Sometimes, different flowers strains can be a bit dry and we apologize for that. And yes, you must order before 6:30pm for next day delivery during the week, so thanks for mentioning that! :) For the future, feel free to give us a call at our offices at 1.855.426.5246 if you have any questions about certain strains. We do appreciate you giving us another chance, and we'd like to throw in a free sample for the inconvenience. Be well and Happy Healing.

CF559
4.6
navigatedown
4.0
Bud Quality
4.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

How Online Ordering Should Be

1 person thought this review was helpful

This was my first experience with a delivery service, and I was not disappointed.

The Goddess Delivers website is remarkably professional and easy to use, and it's very convenient that they accept credit cards. I think they've really set the bar for how a quality dispensary website should look and function. I also appreciate the size and range of their sativa selection.

The one downside is something that's inevitable to every delivery service: having to wait. In my case, I ordered late Friday after the cutoff and my package was delivered at 1 pm on Tuesday. I didn't notice at the time, but they do offer Saturday delivery service for just a few bucks more—which definitely seems worth it for anybody placing an order on a Friday. Either way; it's still a great convenience to have your package brought right to your door, but next time I'll probably order on a weekday so I don't have to feel so impatient.

I didn't get any type of first time patient free sample that I see other people here mentioning, but perhaps they ran out or stopped doing that. They do seem generous with their grams and they sell their 1/8ths as 4 grams, which is nice. Overall an enjoyable experience and I expect to be a returning customer.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thanks for the wonderful review CF559! And thanks for joining our collective. We appreciate you taking the time to write us a review, and we would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! As for the delivery services, yes you are right! We do deliver on Saturdays for a few more dollars for delivery ($18) or a slightly larger donation for our free delivery services ($100 order). We feel very lucky to be able to help you with your medical needs and look forward to a long lasting relationship providing you with quality medication! Again, we would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! Just throw a link to this review in the order comments and we will throw in a free sample. Feel free to note whether you'd prefer a flower or edible sample, and that you prefer sativa!! :) Be well and happy healing!

Kota559
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Great experience.

Got my order early next day very prompt and professional. Great prices plus a discount for first times and they gave a package of edibles. The vape sativa bloom farms is great it works wonders and the edibles I ordered were all great quality. I will be ordering strictly from Goddess from here on out.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thank you for the great review Cota559! We appreciate you recommending us! Yes, we absolutely love the Sativa Bloom Farms vapes! Wonderful product and company! We are so glad to be here to help you with your medical needs. We look forward to a long lasting relationship providing you with quality medication! Be well and happy healing.

pandatron
4.8
navigatedown
4.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

The Future

Nothing beats waking up to a box full of weed goodies on your front porch at 6am!

They make some of the best and affordable vape pens on the market. Always have a huge selection of hard to find strains that are usually perfectly cured. Their brownies are also pretty damn good and potent.

Really the best part of this service is that you get your weed delivered straight to your door OVERNIGHT(dont even have to deal with a person!). If you need your weed ASAP then don't order from GG. They clearly state that they have a cutoff time of 6pm to get your order in for next day delivery.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

What a wonderful review Pandatron! We are so glad to be here to help you with your medical needs. Yes, we are an overnight delivery service and 6pm is our cutoff time for next day, thanks for reminding others of this! We pride ourselves in our quality products and customer service team here at The Goddess Delivers! Our courier service is prompt and professional, real gems in the delivery world! We would love to add something to your next order for being so kind as to review us on Weedmaps! Just throw a link to this review in the order comments and we will throw in a free sample. Maybe some brownies for you since you seem to enjoy them! :) Be well and happy healing.

badwolfstormborn
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

My new favorite go-to

I cannot say enough great things about this service. I ordered the premium shake and it was incredibly good for the price. Really helped me medicate while on a budget. I love that they came all the way out to where I live because there are no other dispensaries within several hours of my house. This service is a life saver! Great prices and as easy as it gets when it comes to ordering. I will be keeping these guys as my go-to.

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thank you for wonderful review! We are so happy to hear that you are satisfied with the quality of our products and service, as well as our delivery range. We strive to bring the best to our patients and look forward to continuing to serve you! We would love to add a free sample on your next order for being so kind as to review us on Weedmaps - just throw a link to this review in the order comments area. Thanks again and happy healing!

allHaleRadiohead
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price

Good service.

Good herb. Huge selection I recommend

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Thanks for taking the time to give us that feedback! We're glad you had a good experience and appreciate your positive review. As always, The Goddess Team looks forward to continuing to serve you with quality products right to your door. Have a wonderful week!

Eyes4grandpa
1.0
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Price

what a nightmare!

1 person thought this review was helpful

initially, I thought that this Collective was going to be great. when I called to set up my account, I was informed I had to go to their website! Why are they even advertising on Weedmaps when they do not really keep their prices updated? at any rate, after I informed them that I was blind, they helped me set up my account with them. When I called a few days later to place my order, I was informed that I had to order off the website. when I inform them that, as a blind person, I could not access the internet... I was informed that basically was too bad. About 5 minutes I'm going back and forth order was finally taken. deep in the total that I was given was much higher than I had figured from looking at their menu on weed maps. I informed them, that I was entitled to a first-time patients discount of $10 according to read maps. they told me that they barely update their menu on Weedmaps. So, even after the $10 discount, my total was $13 and some change more than I figured. Being blind, and on Social Security disability our budget is very tight. Even that amount makes a big difference. But... I went ahead and finalize the order. upon inspection when the order arrived the next day, the product was good. There was also a notice printed by hand on the invoice, saying that there was normally a minimum for delivery on Saturday, but all of it was on them this time. Unfortunately, that was not exclamation point our bank account was charged the full price, plus a delivery charge! when I called to discuss this issue, it took me a good 15 minutes of arguing back and forth with first the person that answered the phone and then their supervisor I finally obtained a $10 return of my money. I was also informed that I had to order from the website from then on. I have seen, or heard nothing of a delivery charge with this Collective, so I take that as false advertising, because of omission. My recommendation, such as it is... Is avoid this Collective unless you live in Faraway rural areas. And if you do, be careful of how much they charge you. I will not be using them again!

Goddess Delivers
Goddess Delivers

Hello Eyes4Grandpa. We are so sorry to hear that you experienced such difficulty with our staff in this situation and in placing your order. We do care very much about our patients and strive to treat them with the care and respect they deserve. Weedmaps is an advertising site and although it does contain our menu, going directly to our Goddess Delivers website is the best way to view all our updated products with accurate pricing. The team here at The Goddess are patient and knowledgable customer service folks and again, we're so sorry you had that experience with us. We will be sure to discuss this with our staff and be more conscious moving forward. We'd love to help figure this out with you directly, so please give us a call. If you give us another chance, we'd love to help trouble shoot these issues and make it right. Be well and happy healing from the Goddess Team.

2016-03-18 20:28:59 UTC

Lestat0311 I am Speechless.

Cannabis Deals

First-Time Patients

New patients get $10 off their first order! Just mention code WEEDMAPSGODDESS in the "Enter Discount Codes" section at checkout. No minimum purchase required.

Join our collective today, place your order by 6pm @ goddessdelivers.com & receive tomorrow!

Weed Pics

1180272_acapulcogold
1180274_pineapple-hybrid
1180275_gingerbread
1180278_vapura
1180281_cbddreamer

Weed Videos