navigateupback to top

Stash Club

Canada Wide Mail Order, BC - Delivery Only

access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
PHOTOS
AGE

Canada Wide Mail Order Delivery - Stash Club

First-Time Patients

Order online anywhere in Canada. Get 10% off your first purchase with the promo code "welcomestash" Payments made through Interac eTransfer.

Announcement

Order online and get access to our fast, discreet and quality service. We deliver through Canada Post Xpress post. Quality Selection. Fair prices. Good Service.

About Us

Stash Club is a curated online dispensary, we provide access to Mail-Order-Marijuana and local delivery service for Canadians that only want good service and quality weed, concentrates and botanicals. Ordering Cannabis from the Stash Club is simple. Shop online at stashclub.ca and get your products express delivered to your door, tracking number included. *No prescriptions required, we believe in self-diagnosis and providing access to Cannabis to improve one’s well-being and quality of life. Create an account for faster checkout and in-house hook ups, or checkout as a guest by uploading your ID during checkout. Get premium Cannabis delivered to your door.

Born on the West Coast and growing across Canada, the Stash Club offers a curated selection of only quality cannabis products. We source craft growers who produce consistent quality delivered in a safe, timely and discreet manner. Our service is attentive, warm and unpretentious. Our people are passionate about delivering good healthy experiences that will keep our members returning time and time again. Please look at our menu, pick some quality weed and be rest assured that you are getting only discreetly packaged, quality mail-order-marijuana products. *All our photos are authentic and taken of our own products.

Sunday
8:00am -  5:00pm
Monday
8:00am -  5:00pm
Tuesday
8:00am -  5:00pm
Wednesday
8:00am -  5:00pm
Thursday
8:00am -  5:00pm
Friday
8:00am -  5:00pm
Saturday
8:00am -  5:00pm
Member Since
September 26th, 2016

Our Reviews

Add My Review

ldtsb
2.0
navigatedown
1.0
Staff
3.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
Stash Club

change of heart

almost 2 weeks since ive ordered and havent recieved shit. all they do is tell me to keep waiting while holding my money hostage while my parcel is somewhere unknown. i thought this company was great at first but clearly they're unreliable.and useless. not ordering from here again. its not worth the aggravation

PrinceGeorge
1.4
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Price
3.0
Staff
Stash Club

Prince George

Thought try them out. First order went ok. Next order I spent over $150, never got express .Placed an order friday at 1130am and they didnt get to it till monday around 3pm. I was irritated they couldnt get it out friday so it could least transit over wkend or Tuesday latest. I asked what was going on and they replied pay $50 more for express. I know the mail system and carriers. I know the rules and carriers. I knw PG is one day transit so I find it quite irritating especially since i travel alot and the kids will sometimes get to the mail. The experience overrall is making me contemplate quitting altogether. The responses i got from customer service where pretty much "i dont care". So kinda leaves me pretty irritated since i planned on ordering bigger quantities. Now im skeptical if this 8th was such a problem to get out.Ive done mail order before.a happy customer is the one with prompt & efficient service.

ldtsb
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
Stash Club

Awesome

This is my first time ordering through mail. The package arrived on time and discretely. The product is exactly what I hoped for and the packaging was very professional. ill definitely use this service again. btw i got hash. met my expectations and came with a free joint. no complaints there

8limbTim
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Staff
1.0
Price
Stash Club

Pure garbage

I tried some Death Bubba shatter and it looked as bad as it tasted. It was a completely dead lump of tar. I searched images and not one looks like mine. Judging from the rest of the reviews I'm not surprised. Never again, don't buy from them and don't buy their brand. They serve garbage on top of bad customer service. Good Riddance. It won't let me choose zero stars but.......................it's zero stars.

j80
2.2
navigatedown
3.0
Bud Quality
3.0
Price
2.0
Reliability
2.0
Staff
1.0
Professionalism
Stash Club

Many chances given

When someone rights a bad review its usually one sided and in the moment. I wanted to give as detailed one as possible, I ordered through stashclub several times. Sometimes my package would be on time most other times it would not. All blame was put on canada post which I find hard to believe since other online places to order from never gave me one issue. They even sent me a free product to cover the late express post issues. They are mostly hard to communicate with, once my product didn't weigh up right. With things the way there going I doubt they will be around much longer. I don't recommend dealing with them. Cheapest shipping around but its never on time. It seems like effort is made when you complain enough but whats the point? Order elsewhere

Canabcouple
2.0
navigatedown
3.0
Price
1.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
Stash Club

Never again...

Too unreliable, customer service is next to none..I’m missing my second order in the last 2 months..first order was replaced 6 weeks later and cost me more for less.I’ve ordered psc and get pdb..very incompetent bunch of people!

hedonsmbot
2.4
navigatedown
4.0
Bud Quality
1.0
Staff
5.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
Stash Club

No replies to multiple emails.

Orders take far longer than their estimates but that's Canada Post's failure. Terrible communication (that is to say NO communication.) I was willing to put up with the poor communication since my first order arrived eventually but my second order is stuck in Canada Post limbo and stash club's phone number is a fast busy signal. These guys would be the best if they'd return emails and double their shipping time estimates.

Chroman
4.4
navigatedown
4.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
4.0
Reliability
4.0
Staff
5.0
Price
Stash Club

It’s actually here!

My package arrived today!!! Yes it was a long wait (can’t really blame SC for that since they don’t personally deliver your order...but it does make you question what’s up with Canada Post) All items ordered were there and they surpassed all expectations. The packaging is what you would hope to see (discreet and professional) and the products were all better than the websites descriptions. As with any online purchase, there is always a chance that your package can get lost or delayed by the mail service but in the end the team at Stash Club did what they had to in order to ensure their customer received what they paid for. I will be a returning customer and would recommend them to anyone who hasn’t already tried them out. Cheers!

Chroman
1.6
navigatedown
2.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
2.0
Staff
2.0
Price
Stash Club

Still waiting for my order...Wow...

We all know that there can be issues with shipment delays no matter what you order. What seems crazy is the fact that my order (originally placed Nov 18 and ‘replacement’ package shipped Dec 1) is still not here on Dec 13. At first customer service was fairly quick to respond to me (usually within 4 hours or so) and now it can take over 24 hours just to hear the same response I have heard numerous times recently. With yet another holiday right around the corner, I seriously doubt I will see anything arrive anytime soon. It’s sad since I was quite happy with SC’s service prior to this issue. I am unable to recommend SC at this point but hopefully in the future I will be able to post something a little more positive.

Chroman
2.4
navigatedown
5.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
3.0
Price
2.0
Staff
Stash Club

Everything was great........until

I have used SC for a while now and they always surpassed my expectations both with quality of product and shipping times. Then I ordered on Nov. 18 .......that package never arrived and there was never any update to their tracking (which is only available via their site and despite what their FAQ section suggests, you will not receive a tracking number for your order). I received generic response after response stating that due to Black Friday, Cyber Monday and most recently “the Holidays” there is a backlog with Canada Post. There has now been a replacement order shipped but again, no updates to the tracking portion of their website and low and behold no package today either (it should have been here today or sooner considering the replacement package was sent Dec. 1). Currently I’m very disappointed and even the discount offered for my next order now seems insufficient. Hopefully my order shows up tomorrow and the quality of the product blows my mind so I can update this review to a more positive one but I’m definitely not holding my breathe. If you don’t care if/when your order arrives, then choose these guys for your holiday purchases. If your loooking for your medicine to arrive on time, is it worth the risk?

2017-12-08 00:17:56 UTC

jilliebo Funny! It is also happening to me. I can't even get a response to my e-mails.

Cannabis Deals

First-Time Patients

Order online anywhere in Canada. Get 10% off your first purchase with the promo code "welcomestash" Payments made through Interac eTransfer.

Weed Pics

3602486 fall sales master kush
3826907 ambrosia for sale in canada
3826909 cali orange for sale in canada
3826910 durban poisen for sale in canada
3826911 pennywise bud for sale
3826912 purple kemo for sale
3826913 space queen for sale
3826915 ultimate purple bud for sale
3826916 white widow for sale

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android