navigateupback to top

SHATTER DABS INC

Apple Valley, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE
AGE
CREDIT CARDS

Apple Valley Delivery - SHATTER DABS INC

First-Time Patients

FTP GET FREE WAX PRE ROLL,STICKER AND BUSINESS CARDS
SHATTER 2GFOR50,55 AND 60 ALL TOP SHELF OG 10 A GRAM
BEST TOP SHELF OG,SHATTER
LEAVE A REVIEW U GET A WAX JOINT ON UR NEXT ORDER
MIN IS VICTORVILLE$35,ADELANTO$50,APPLE VALLEY$50,HESPERIA$40

Announcement

WE ARE THE BEST IN THE HIGH DESSERT WHEN IT COMES TO CONCENTRATES AND TOP SHELF OG FLOWERS ALL DAY EVERYDAY!! ALL TOP SHELF OG 10 A GRAM
MINIMUM FOR DELIVERY IS VICTORVILLE$35,LUCERNE VALLEY$85
ADELANTO$50,APPLE VALLEY$50,HESPERIA$40

About Us

NOW ACCEPTING CREDIT/DEBIT CARDS ETC...FTP GIFTS 3 IN1 CONTAINER,GRINDER,SNEAK A TOKE!! FREE WAX PREROLL,STICKERS,BUSINESS CARDS, SHATTER 2GFOR50,60 ALL FLOWERS ARE 10 A GRAM!!!!
HIGHEST POTENCY EDIBLES,TOP SHELF FLOWERS,SHATTER,AND CRUMBLE!!!
GREAT DEALS ON WAX!! WE SERVICE APPLE VALLEY$50,ADELANTO$50,VICTORVILLE$35,HESPERIA$40 FOR OTHER CITIES GIVE US A CALL!

FOR FASTER DELIVERY TIME TEXT OR EMAIL 7602781581 OR SHATTERDABS88@GMAIL.COM THE NAME AND ADDRESS FOR DELIVERY ALSO THE ORDER IF U ARE FTP SEND REC AND ID WITH THE ORDER!!!

!!!!SHATTER 2FOR50,55,AND 60 THE BEST WAX,SHATTER,AND VERY HEAVY OG STRAINS!!!! VENDORS WANTED!!!
GREAT DEALS ON WAX!!!ALL DAY EVERYDAY

ALSO NEW TEXT TO ORDER SEND PIC OF REC AND ID ALONG WITH THE ADDRESS FOR DELIVERY TO 7602781581 OR EMAIL@ SHATTERDABS88@GMAIL.COM

Sunday
11:30am -  9:00pm
Monday
10:00am -  10:00pm
Tuesday
10:00am -  10:00pm
Wednesday
10:00am -  10:00pm
Thursday
10:00am -  10:00pm
Friday
8:30am -  10:30pm
Saturday
10:00am -  10:00pm
Member Since
May 31st, 2016

Our Reviews

Add My Review

T.A.N.E
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Concentrates and flower πŸ™ŒπŸΎπŸ”₯

Really happy with the concentrates I received,
the price was right also, flowers were that real OG flavor and high,
You guys will be hearing from me again Friday,
πŸ‘ŒπŸΎπŸ™ŒπŸΎπŸ˜Ž

gunniez
2.0
navigatedown
2.0
Reliability
4.0
Staff
2.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Price

very dissapointed feel like i got robbed

so i oreded last night and service was great called back on time delivered on time buutttt the buds and the price is my issue... i live maybe 10mins if that fron there office why is same city 50 minimum on top of that your buds. taste like mid grade bull shit diamond and ghost og is trash were it belongs all statement are very honest and i'd back them up and my zip lock snack bag looked skimpy kept getting the feeling of get my scale. im pist had to be honest not satisfied shatter dab step your game up the others are killing in this game.. ps im knocking 3more points because who ever ran the phones on 04/08/17 ignored me when i started questioning these things before my order arrived got the screen shot....

SHATTER DABS INC
SHATTER DABS INC
13 minutes ago

SRRY TO HEAR THAT AND WE HAVE MULTIPLE POST AND JUST BECAUSE U ARE CLOSE TO OUR POST DOES NOT MEAN WE ARE LOCATED RIGHT THERE BOSS MAN SRRY FOT THE CONFUSION AND IF IT LOOKED SHORT WEIGHT IT OR GIVE US A CALL BACK BUT WE NEVER SHORT ANY ONE NOT OUT TO DO THAT TO PATIENTS AND ONCE AGAIN U GET WAT U PAYY FOR BUT ALL WE CARRY IT TOP SHELF AND WE TOLD U WE WOULD EXCHANGE IT IF U DID NOT LIKE IT SO ONCE AGAIN SRRY FOR THE CONFUSION HAVE A BLESSED LIFE!!

Instant gramz
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

5 ⭐️ quality

I recommend you go to this place if your looking for great quality Meds πŸ’―πŸ‘πŸΎ

rupertandrade
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Bud Quality

Cannavis syrup

This syrup is extremely potent much faster acting than a medible. Best to use sparingly.. High medicinal value, you dont need much. Half a tsp will get you pretty intoxicated. This and a pre roll before bed its lights out

richchigga
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Fam

Best wax in the desert with the best prices, go to wax delivery in the HD πŸ‘½

RYAN72913
3.4
navigatedown
1.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Price
3.0
Professionalism
3.0
Reliability

ftp yesterday

came within the hour but when they got here i opened my bag and was shorted 3 joints ,, so I had to call back and wait even longer. the Free Wax joint had zero wax was in it I opened it up even .

SHATTER DABS INC
SHATTER DABS INC
3 days ago

OF COURSE U WOULD NOT SEE WAX IN THE JOINT WHEN IT CRUMBLE MIXED FINELY THRU IT WE MIX OUR OG CRUMBLE THRU ALL OF OUR WAX PRE ROLLS AND SHORTED U 3 JOINTS IT WAS A HONEST MISTAKE WE WERE VERY BUSY AT THE TIME SRRY ONCE AGAIN BUT ALL OF OUR WAX PRE ROLLS HAVE WAX IN THEM NO NEED TO LIE BOSS ALL OF OUR PATIENTS LOVE IT!!!

rupertandrade
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

4.4..?

Everytime i go here its 5* experience. Theyre never late. Professional. Pull up in a nice car Flower n wax is way ahead of anyone else. Pre rolls are fat with a wax taste and very nice to immediately smoke on once your order comes through. $1's, $2's, $5's never shot a bad look. I doubt they care theyre doin everyone a favor

thisisart
2.4
navigatedown
4.0
Price
1.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff

Dissatisfied

2 people thought this review was helpful

I've received awful service from this provider more than once. They are late more often than not and then they complain because I provide them with 1's. I'm a barber so at the end of my day, my tips are what I set aside for my medication and that consists of 1's. It strikes me as odd because other dispensaries always happily accept my bills. There have been a few times when they have attempted to reconcile their wrong doings by offering free gifts, however they can't even do that right because they always forget the "free gift". I've ordered from here more than a few times and this is the last time I order.

Yeezy_samu
4.8
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
5.0
Price

Good experience

The guy on the phone was helpful with my order, they arrived before the estimated time which is appreciated, you can beat the 2 for 50. The reason why I have them a four on product quality is because on of the waxes is too dark for my liking but that's just me.

alexm1996
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism

Horrible . Just ordered Got different wax

1 person thought this review was helpful

Got a whole different wax and when I call back they offer a refund and I tell them yeah . Right after they hang up they block my number . Don't trust this shop they will give you their cheaper wax and act like its their best . Bad!

SHATTER DABS INC
SHATTER DABS INC

WE ARE SRRY TO HEAR THAT BUT FROM OUR UNDERSTANDING IS THAT U GOT DIFFERENT WAX THAT IS IMPOSSIBLE THAT STRAIN IS LIKE NO OTHER AND NEVER HAVE HAD A COMPLAINT AND WHAT U GOT WAS JUST A THICKER PIECE THAN LAST TIME BOSS WE TOLD U THIS AND U STILL SAID ITS DIFFERENT SO WE REFUNDED THE MONEY NO PROBLEM AND IN NO WAYSHAPE OR FORM DID WE BLOCK U AND ONCE AGAIN WE GAVE U WAT U ASKED FOR NO CATFISHING HERE SORRY U FEEL THAT WAY U ARE MORE THAN WELCOME TO ORDER AGAIN AND WE HAVE NEVER HAD A PROBLEM WITH U PLEASE FEEL FREE TO GIVE US A CALL HAVE A BLESSED LIFE

Cannabis Deals

First-Time Patients

FTP GET FREE WAX PRE ROLL,STICKER AND BUSINESS CARDS
SHATTER 2GFOR50,55 AND 60 ALL TOP SHELF OG 10 A GRAM
BEST TOP SHELF OG,SHATTER
LEAVE A REVIEW U GET A WAX JOINT ON UR NEXT ORDER
MIN IS VICTORVILLE$35,ADELANTO$50,APPLE VALLEY$50,HESPERIA$40

Weed Pics

2790545_20151008_124303
2790547_20151013_200147
2790549_20151014_084548
2790551_20150508_201915
2790554_20151114_083811
2790557_20151114_083901
2790560_20151114_111603-1
2790564_20151204_171239
2790565_20151204_194918
2790543_123_1

All Photos

Weed Videos