navigateupback to top

SDBud

San Diego, Ca - Delivery Only

access_timeClosed Now
LAB TESTED
ACCESSIBLE
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

San Diego Delivery - SDBud

First-Time Patients

Not accepting First Time Patients

Β 

About Us

Not accepting First Time Patients

Β 

SDBud delivers top-shelf medical marijuana to the San Diego Community. We strive to serve each customer in timely and efficient manner. Save time and get verified online HERE. Check out our menu HERE. Check out our Coverage Area HERE.

Sunday
12:00pm -  6:00pm
Monday
10:00am -  8:00pm
Tuesday
10:00am -  8:00pm
Wednesday
10:00am -  8:00pm
Thursday
10:00am -  8:00pm
Friday
10:00am -  9:00pm
Saturday
10:00am -  9:00pm
Member Since
July 17th, 2012

Our Reviews

Add My Review

sebyukee
5.0
navigatedown
5.0
Overall
SDBud

NO 1ST time patients

What??? Okay cya..

Scootyy
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
SDBud

Not

Not excepting first time patients? Ummm I’ll pass

anjelika1230
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Staff
SDBud

LOVE these guys!

Always have great customer service! Great product and for an amazing price! Love getting my deliveries from them...there usually here in about an hour or less! Definitely check them out!πŸ˜ŽπŸ‘πŸ’•πŸ’•πŸ’•

sheldonblack
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
SDBud

Best delivery in SD

Best prices on great product, SDBuds always comes through in a timely manner. Highly recommend these guys

mje
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
SDBud

Awesome in every way

Always professional, great service and fast delivery. Thank you, HeatherπŸ™ŒπŸΌ

JadedSmoker
1.0
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
SDBud

Upset Traveler

I was very excited about the opportunity to pay with a credit card and it's a delivery service. I'm from San Diego but moved away and am down for the holiday. After calling and registering on their system, I waited an hour and called back to inquire about my registration. I was informed that because I didn't live in San Diego, they can't deliver to me. That they would need a permanent address that's a house. Very discriminatory if you don't live here but have a recommendation. But the real issue is I was told I would be given a call back, and I never got one. They way they do business is if they decide you're unworthy, they don't even consider you to let you know. They just ignore you as if you don't exist. Will recommend to all my friends and family living here not to call them for anything. Locals should be fine. Traveling business professionals or out of town guest aren't welcomed

SDBud
SDBud
7 months ago

For the safety of our drivers, we don't deliver to Malls, McDonalds, or Motels. Apartments and Houses only - Thank you for the opportunity to clarify the requirements.

Friendlyhippie
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
SDBud

LOVE this place!!!

Super stoked on this great find! They have the best prices in SD & the herb is on point. They have really good FTP & loyalty deals too. I liked my free 1/8 so much better than the ounce I had ordered I asked if I could switch it & they graciously agreed !! Seriously can't say enough how much I appreciated it. The Girl Scout cookies was SOOO good!!! And I love their dabs. Can't go wrong with SDBud!

sddavec
4.2
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Price
1.0
Bud Quality
5.0
Staff
SDBud

Disappointed

1 person thought this review was helpful

3rd time ordering. the ordering process? great! the delivery driver Heather? awesome! Price? best I've seen in SD. problem? the half oz of GSC that I bought has zero potency. I've smoked an 8th with no effects whatsoever. what happened sdbud?

SDBud
SDBud
about 1 year ago

Dave, thank you for giving us a try. If your not 100% satisfied with your order you can always call to get it swapped out, but you never called. If the $100 half OZ are not working out for you, consider buying the $120 half oz, or going for the private reserve for $145. While, we do pride ourselves on providing the best product at every price point, the general principles of economics hold true here as well. $6 grams are $6 gram quality, which I and 2,000 patients seem to really enjoy for the price point. when you first bought the GSC on April 7 2017 it was priced at $120 a 1/2oz (See review below) after 2 months the quality went down on the GSC and we lowered the price appropriately to $100 a half. If you have an issue with the products delivered, simply call to get it fixed.

sddavec
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
SDBud

Best experience Ever

FTP and was totally impressed with these guys. Registration was a snap as well as quick access to their website. The prices are very competitive and their flowers are simply amazing! Delivery was in less time than they said so that was very cool. Delivery driver extra nice & pleasant to deal with. I highly recommend A+++

ogmphys
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
SDBud

And I'm back...Sorry SDBud

1 person thought this review was helpful

So after a previously bad experience of having an order of mine placed & then forgotten (a review of which i wrote that i am somehow unable to now delete), SDBUD saw my complaint & in the best gesture, they showed up 2 nights later with a surprise package of the best SourD i've had in a while to make up for the mistake. It provided me with new perspective to my previously bad experience & bottomline, if they F up, they own up to it & go above & beyond to show that they value their patients satisfaction & loyalty. Thank you SDBUD & I apologize for my overreaction -- you guys do care! 🍻

Cannabis Deals

First-Time Patients

Not accepting First Time Patients

Β 

Weed Pics

76522 18973 logo 1342574209
76523 18973 weedmapsgreencrack 1342588004
76524 18973 weedmapsmrnice 1342588004
76525 18973 weedmapssourd 1342588004
76526 18973 weedmapswhiterhino 1342588004
76527 18973 weedmapsmango 1342588004
76528 18973 weedmapspurp 1342588004

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android