navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaFontanaThe Crown Collective - Fontana

The Crown Collective - Fontana

Fontana, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
VERIFIED SELLER
LAB TESTED
PHOTOS
AGE

Fontana Delivery - The Crown Collective - Fontana

First-Time Patients

5 gram 1/8th of your choice (New patients are allowed to split their first 5 gram 8th) . DOGO .5 Kaneh Co. or Viper Extracts (Limit one per FTP) ONE DEAL OR THE OTHER FTP'S also receive a free gift! ***NO DOUBLE DISCOUNTS***

Announcement

Welcome To The Crown Collective, we carry over 90 award-winning SC-Lab Tested strains, concentrates, and edibles. Open from 10:00am-10pm and 10% discount to our disabled, military, and veterans with proof. Must have CA ID

About Us

Fat TUESDAYS: 5g 1/8ths ALL DAY!!! *Excludes Moonrocks* - PRIVATE RESERVE O.G. OUNCE SPECIAL FOR $250 INSTEAD OF $330! SAVE $80!!! HAPPY HOUR: - 1pm-4:20 10% off all quarters Monday - Friday or ALL DAY on weekends Saturday Shatterday - 10% off ALL SHATTER Sunday Funday - 25% off HAPPY LEAF Medible Monday - DOGO on Dixie, Flurish, and Varavo As well as 5 Gram 8th on MoonRocks! . 10% Discount for Veterans and Disabled ***NO DOUBLE DISCOUNTS***

Sunday
10:00am -  10:00pm
Monday
10:00am -  10:00pm
Tuesday
10:00am -  10:00pm
Wednesday
10:00am -  10:00pm
Thursday
10:00am -  10:00pm
Friday
10:00am -  10:00pm
Saturday
10:00am -  10:00pm
Member Since
September 13th, 2014

Our Reviews

Add My Review

Anonymous1997
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
The Crown Collective - Fontana

WORK!

I called last Sunday around 9:05pm and they told me to send them my ID threw email so it took a while for them to reply but when they did they said my profile was ready and they were ready to take my order so I told them what I wanted and then the driver called me and confirmed my order but said last calls were at 9:30 and it was 9:45 by this time. But since he was out on delivery and my original call time was 9:05 he still brought it! The buds were beautiful as well as the service 👍

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
7 days ago

We are happy to know we were able to make you happy and have your ordered delivered at your door. Our drivers do fight a lot against traffic to make sure all their delivery's are out the door before they go home. Call us anyday during our Happy Hours to Receive 10% off all Quarters! Mon - Friday 1 - 4:20 pm.or All day on Weekends!

nikkibae
4.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
2.0
Reliability
3.0
Staff
5.0
Price
The Crown Collective - Fontana

FTP

Alright. Well.... if anyone were me at the given moment of my experience, I’d understand the frustration and why anyone would look else where.
I was asked to email. I did. With my order. I did.
2 hours later.. nothing
I called back. Nothing for a few times.
I almost gave up. But I had nothing else to do. So f it. I’ll try again
This time is was a different person. She told me again. To email. I thought to myself. WTF. But I did it.
Boom 30 mins later a driver, very professional calls me and gives me an ETA
I waited patiently, idk why but I did. And no regrets. Why not give this place a chance, and not trip. Well the product is great. I’m content and happy with it even hours later..... And props to the second person who took my call. She handled everything with a timely manner. The 1st guy must of been high af or something. I’d give this place another chance.

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
11 days ago

we do apologize for the first time you calling in and not going as smooth as we always try to have it. We do receive high volume of calls on the weekends but do try our best to Best serve you. Try us out again on our Fat Tuesdays where we have 5 grams 8ths on all Strains!

hctvzq
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
The Crown Collective - Fontana

Wack ass place

I been calling for about 15 mins and no answer. Fuck it I’ll take my business elsewhere where. Was going to buy an oz but since they suck and don’t answer giving this place a 1 star. Do everyone a favor and close down already.

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
15 days ago

We apologize that your call was not able to go threw when you called. We receive high volumes of calls during the day and sometimes cant get to them all at once. we Suggest you re try calling with couple minutes in between. Try us again between the hours of 1pm - 4:20pm and receive 10%off all Quarters Monday - Friday.

Bigtmac1
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
The Crown Collective - Fontana

Joke

1 person thought this review was helpful

What a joke they suck don't even answer the phone fuck this place

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
20 days ago

Our phone problems have been fixed and will love if you would give us another try. Call us and try out our service. Our first time patients get 5 gram 1/8th of your choice (New patients are allowed to split their first 5 gram 8th).

deathcrusher
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Staff
The Crown Collective - Fontana

DON'T CALL IF YOU'RE IN RANCHO CUCAMONGA!!

I called to find out how much i have to spend for their delivery service.... $175 minimum!! how the Fuck are they in business?? they're clearly not located in Fontana. it's a waste of time. look elsewhere.

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
20 days ago

We apologize for the information you received we are central in the IE and serve the surrounding areas Our minimum to deliver to you would be a $50 donation plus a $10 fee. unless you soend over $100 and itll be free!. We do have 5 gram 8ths on Tuesdays. Try us Out again.

blazeNdaze710
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
The Crown Collective - Fontana

FAKE LOCATION

1 person thought this review was helpful

Searching for Delivery services in Fontana came across this one so I call to place an order and the woman ends up telling me I have to make $100 donation minimum. So then I asked where they were located and turns out its in Moreno Valley . SMH

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
20 days ago

We apologize for the inconvenience we may have caused. We do want you to try the product we have as we know itll leave you happy. Give us another try and will be happy to help you. we require a $50 donation to have a delivery to you city. On our Tuesdays we have a 5 gram 8ths for our Fat Tuesdays.

HiigherThanTheMostHiii
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
The Crown Collective - Fontana

HORRIBLE SERVICE

1 person thought this review was helpful

I DONT EVEN KNOW WHERE TO START ON HOW HORRIBLE THIS SERVICE IS!! First I texted my info to the number, waited 30 mins for a reply, finally called and was told I need to email my info, then had to be verified by 2 different women, the staff is horrible and don't know their own product, after I was finally able to place my order I was told it would be about 30 min wait time, then received a call 30 mins later saying it would be another hour because they were running behind, still not an issue, an hour passed and I hear nothing back, I called just to find out as a first time patient living in Rancho that I'd have to spend $175, needless to say I hung up and ordered elsewhere, after spending 2 hours waiting for my meds just to find out I have to order from somewhere else, I hope and pray that this clinic gets shut down and raided !! I strongly recommend staying away from here !

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
20 days ago

We do appreciate you telling us about your previous experience with us, we do work hard to keep our patients satisfied and happy. Although we really cant at all times due to the fact we can not control our California Traffic. we do wish you try us out again and remind us about this review and will do our best to leave you happy. try us out on our Fat Tuesdays were have 5 gram 8ths!

trevorkemngang
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
The Crown Collective - Fontana

Boof

How we supposed to buy weed if they cant even tell you over the phone if its good or not, mfs must of forgot they're a delivery 🖕🏿

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana
7 months ago

We apologize for the inconvenience, make sure to check out our daily specials!

Devoutmango420
3.4
navigatedown
3.0
Reliability
3.0
Professionalism
3.0
Bud Quality
3.0
Price
5.0
Staff
The Crown Collective - Fontana

beware FTP

just called this place because it's close and menu is good and prices are decent the only thing it don't say is that FTP need to spent $100.

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana

We apologize for the inconvenience we have a minimum for every city and also a maximum for ftp's to protect our drivers. Please be sure to ask about our daily special next time you call. Have a great day!

marty_
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
The Crown Collective - Fontana

i cant even get in contact.

every time i call it says the extension is unavailable. and its fat tuesday.

The Crown Collective - Fontana
The Crown Collective - Fontana

We have fixed the issue with the phone line please call again and ask about our daily specials!

Cannabis Deals

First-Time Patients

5 gram 1/8th of your choice (New patients are allowed to split their first 5 gram 8th) . DOGO .5 Kaneh Co. or Viper Extracts (Limit one per FTP) ONE DEAL OR THE OTHER FTP'S also receive a free gift! ***NO DOUBLE DISCOUNTS***

Weed Pics

Weed Videos