navigateupback to top

Private Stock - Arden Arcade

Sacramento, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  9:00am - 11:00pm
VERIFIED SELLER
PHOTOS
AGE
AGE

Sacramento Delivery - Private Stock - Arden Arcade

First-Time Patients

First Time Patients: Receive a FREE Pre-Roll
Veterans: 10% off Donations; Thank You for your Service!
Leave a Review: Receive a FREE Gram on selected strains!
Refer a Patient: Receive a FREE Half 8th of equal value in your next donation!

About Us

FTP: Email pictures of CA ID + Valid Recommendation
Review Us for a Free Gram / Veterans 10% off
Refer-a-Patient for a Free Half 8th
--------------------------------------------------------------------
Minimums:

$35: S. Sac, Midtown, Arden/Howe, Rosemont

$40: Elk Grove, Downtown Sac

$50: W.Sac, Rancho Cordova

$60: North Highlands, Citrus Heights, Antelope, Orangevale, Fair Oaks, Carmichael

$75: Roseville, Rocklin, Folsom, Granite Bay, Davis

$85: El Dorado Hills, Cameron Park, Galt
--------------------------------------------------------------------
Thank You for Choosing Private Stock!

We are a trio of brothers who believe in the natural healing powers of marijuana and are dedicated to accommodating patients suffering from various health conditions and ailments in hopes of providing relief and improving their quality of life.

Our mission is to provide a safe and discreet delivery service to Medical Marijuana Patients of California; offering premium quality cannabis and related alternatives along with our easy-to-use service. We strive to ensure a safe, secure, and professional experience for our patients. We remain in compliance with California state regulations by staying updated on the ever-changing laws of the dynamic cannabis industry, while conveying this information to our patients, in hopes of strengthening the cannabis community.

Sunday
9:00am -  12:00am
Monday
9:00am -  11:00pm
Tuesday
9:00am -  11:00pm
Wednesday
9:00am -  11:00pm
Thursday
9:00am -  12:00am
Friday
9:00am -  12:00am
Saturday
9:00am -  12:00am
Member Since
August 9th, 2016

Our Reviews

Add My Review

mbowman90
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

Great Service!

This was my first time using this service. After a day of having frustration with my usual vendors from no response or confirmation I decided to try someone new. Private Stock had a deal to fit my needs and was very tentative to make sure the deal was successful. Also easy to contact! I would def. use their service again and plan to in the future! Thumbs up!

waycoolrick
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Professionalism

Be very aware!

I contacted them. They asked for ID which I provided. Then I never heard from them again, despite repeated messages asking them what happened. I was pissed that they had my info and refused to contact me again. The next day, I threatened to report them. Then they contacted me, told me how "professional" they were and then stated that they had the right to refuse service to anyone....including me. What the hell did I do wrong? They claim compassion, but the way they treated this 72 year old vet sucked. They still have my info but I never received anymore texts or calls from them and they refuse to answer mine. They are here for profit only. Be very careful dealing with these shysters.

Private Stock - Arden Arcade
Private Stock - Arden Arcade
about 10 hours ago

Hi, we apologize that you were unhappy with our service, as requested, we asked you to follow protocol and you did not. We requested an email with your Rec/ID and you sent us a text message. You requested a "zip of stanky dank sativa cross" to be delivered to a bank parking lot. We do not deliver to random parking lots and only route our drivers an order when we feel safe and discreet in meeting new patients. We asked for an exact item on the menu which you were unable to provide, therefore we were unable to process the order. We hold our right to refuse service to anyone and we are a collective who carefully chooses its members. We are more than willing to start fresh again with an email of your Rec/ID. Have a great day!

2017-05-14 21:20:46 UTC

waycoolrick So I needed to go to the bank machine to get cash. My bad? You refused to service me in the same text that you said you had to have exact address. I had chose a bank parking lot, a very safe location with lots of cameras, why I picked same. The bank is a few blocks from your service, by the way, and since I don't know you, I did not want a stranger coming to my home. I am not picky, just asked for a stanky sativa....oh, my bad again? Did I mention that I am a 72 year old vet and not the most computer savvy. Why yes I did! You did receive my info, albeit by text, with a photo of both my license and my rec. Then you did not return my texts until I threatened to report you.....which I did, herein. By the way, your prices are outrageous for a delivery service.
p.s. You owe me a free gram as I left a review.

jadae
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

love them

good products

ThatDudeHenny
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

DOPE!

I love the menu already!!

OGEli
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

🔥🔥🔥

Good service they replied fast and kept me updated on when my order would arrive

The Gorilla Cookies Shatter, quality wax nice tasting but it wasnt shatter oh well..

I also ordered a gram of GSC Flower which was great quality nice potent taste,

Got a Free King sized Pre Roll of GG#4 good quality bud 💯

definitely coming back

icpgurl110
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Reliability

420 Awesomeness

Great customer service! Awesome deals! 420 best

firetreez14
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price

Must come here

They have really fire meds for great prices. Im getting the platinum kush and from the way it looks its a must have. The customer service is also fast and friendly. Thank you

lakeshowANT4421
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price

New patient

Great customer service. Friendly. Quick delivery response . Definitely will use again

statetostate
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff

good bud

fast and discreet

Baby jay
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Reliability

Fast response and quick delivery and the best deals

Cannabis Deals

First-Time Patients

First Time Patients: Receive a FREE Pre-Roll
Veterans: 10% off Donations; Thank You for your Service!
Leave a Review: Receive a FREE Gram on selected strains!
Refer a Patient: Receive a FREE Half 8th of equal value in your next donation!

Weed Pics

4384616_jack_herer
4384614_bubba_og
3839488_white_fire_og
3746201_white_widow
3839436_oxc_-_dosie_do_wax
3839431_lavendar_kush
3839427_durp_turkey
3839419_candyland_cookies
4384619_ps_purple
4384617_pgsc_

All Photos

Weed Videos