navigateupback to top

Platinum Alternative Care

San Diego, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  10:00am - 11:00pm
VERIFIED SELLER
LAB TESTED
PHOTOS
AGE

San Diego Delivery - Platinum Alternative Care

First-Time Patients

Ask About Our Specials: 1st Time Patients: "Free Gram" or Preroll *

Early Bird 10am-12pm: "Free Gift" or Preroll *

Happy Hour from 2-3pm:"Free Gift" or Preroll *

*(N/A with daily deal, FTP, or BOGOs, 710 KingPen Carts)

Announcement

FTP: Register your new account on www.OrderGreenBox.com to place an order fast and easy.

Ask about our $100 Half OZ Specials!!

Due to security reasons, If needing more than $20 in change, please notify dispatcher as driver doesn't carry change

About Us

We have a full Line of Sativas, Indicas, Hybrids, Concentrates and Edibles. We offer high quality medicine at an affordable price. Our minimum donation is $50*, and we deliver to most areas in San Diego. (*Minimum may vary on mileage/distance) Our medication is packaged in smell proof air tight bags and heat sealed to preserve freshness. The quality and preservation of your medicine is our top priority. All drivers are required to check for proper identification, so please have a CA Drivers License or Identification Card present upon delivery. Platinum Alternative Care Express operates in strict compliance with the California health and safety code section 11362.5 (B)(1)(A) & 11362.7(H) proposition 215 & senate 420. If you have any questions about our Privacy Policy or Terms of Conditions please call: 619-715-3254

Deliver to most Central and Western San Diego areas. Free delivery is available for orders meeting the minimum total listed below. If your order does not meet the minimum order total, delivery is available for $10. If you have any questions or would like to speak with us directly to discuss your situation, please feel free to call us (619) 274-8164. ~ 92020, 92116, 92117, 92119, 92122, 92123, 92124 - $50 Minimum ~ 92101, 92102, 92103, 92104, 92107, 92108, 92109, 92110, 92111 - $55 Minimum ~ 91941, 91942, 92021 - $60 Minimum ~ 92037 - $75 Minimum ~ 92115, 92120 - $80 Minimum ~ 91945, 91977 - $100 Minimum ~ 92019, 92040, 92071, 92121 - $120 Minimum ~ 91978, 92126 - $150 Minimum ~ 92118, 92129 - $200 Minimum ~ 92130 - $250 Minimum ~ 91901, 92131 - $300 Minimum ~ 92064 - $400 Minimum IF YOU ARE INTERESTED IN BECOMING A MEMBER Be prepared with the following: Your ORIGINAL doctor's recommendation A California issued Drivers License or Identification Card to prove residency. We will need you to upload both documents to our new website; ordergreenbox.com. If you don't have a CA ID to prove residency we do accept other documents. Proof of Residency (NO P.O. BOXES) - Car Registration, Utility Bills, Rental Lease/Mortgage (at least 2 forms with same address) These documents MUST be accompanied by a government issued ID. The combined documents must prove your identity and also prove your residency in the state of CA, as required by state law. *Some strains may be excluded in special offers. We try to offer great deals to help our members!!! DUE TO SANITARY REASONS, WE CAN NOT EXCHANGE MEDS AFTER A DAY OR MORE. ANY EXCHANGES MUST BE MADE ON THE DAY YOU PLACED YOUR ORDER AND UNOPENED. NO EXCEPTIONS! THANK YOU

Sunday
10:00am -  11:00pm
Monday
10:00am -  11:00pm
Tuesday
10:00am -  11:00pm
Wednesday
10:00am -  11:00pm
Thursday
10:00am -  11:00pm
Friday
10:00am -  12:00am
Saturday
10:00am -  12:00am
Member Since
March 27th, 2012

Our Reviews

Add My Review

GabrielCF
2.2
navigatedown
3.0
Staff
3.0
Reliability
1.0
Professionalism
3.0
Bud Quality
1.0
Price
Platinum Alternative Care

horrible pricing

this is one if those spots that sells their products for for over 25% of the actual cost. they have a deal, three .5 gram cartridges for 90, those half gram cartridges go for 30, 35 max!! they sell them 50 bucks menu price. they insult your intelligence when they say "tHeSe cAn Be YoUrs fOr 90 wow" they probably buy them from the orginial company for around 15 a half gram, they should go for 35 max. and its not just those products, do reasearch people please, i took time to find mt weedmaps password just to help you out

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
3 months ago

We apologize for your dissatisfaction with our product prices. We strive to keep prices as low as possible for our patients. This a significant factor for many of our returning customers. Of course, we always provide bulk deals where price becomes lower the more you purchase. In terms of the 1/2 gram King Pen cartridges, we do sell them at $35 individually, so I'm not sure where you are seeing them for $50. If it is advertised anywhere at that price, that is incorrect. Thank you for your time - Platinum

FireMasta
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
Platinum Alternative Care

Quick and always reliable

Can't express how much I appreciate the service I receive from platinum. Best priced products in town and customer service is great! I always get a call when my driver is on their way. Fire fire fire buds!!

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
4 months ago

Wow! Thank you so much for such a positive review! We appreciate our customers, especially serving our loyal ones! We look forward to the next time you order with us! - Platinum

mallykas1
2.6
navigatedown
5.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
2.0
Staff
Platinum Alternative Care

this dp has went all the way down hill.

this use to be my favorite dp . always on time good bud good price. but now they have turned pretty crappy. it use to be a 45-1hr wait for my order now it goes to 1 1/2 hours to 2 sometimes 2 1/2 hours for a delivery. every time you call they give no real answer on the status of your order they just say " your next on the list" and "your driver should be their shortly" both two lies. get it together platinum.

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
4 months ago

Our apologize for your dissatisfaction with our deliveries. We ask that you please remember that we try to encompass a large delivery range and placing orders on nights and weekends will take longer as those are busy times. If time is an issue, a walk-in might better serve your needs as you can walk out with product right there. Thank you for your feedback. We will take it into consideration. - Platinum

calitoker92
3.8
navigatedown
3.0
Staff
3.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
3.0
Reliability
5.0
Price
Platinum Alternative Care

Great deals , slow service ...

I've ordered over 10 times and have gotten some good 710 king pen deals but their delivery times are absolutely ridiculous. It's not the first time but it's been 3 hours and they keep saying over the phone " your driver will be there shortly". They don't give two shits though because they know you want their deals. If you're looking for a quick delivery, don't count on them. If you want a deal, hope you have patience. Can't wait to smoke this shit to calm down IF they show up.

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
4 months ago

We sincerely apologize that your orders have taken time to get to you. Please keep in mind that we do try to include a large delivery range and ordering on nights and weekend will take longer. If time is an issue, a walk-in might better serve your needs as you can walk out with product right there. With that said, we hear your feedback and will take it into consideration. Thank you for your patronage and we look forward to your next order. - Platinum

Zhawk722
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Platinum Alternative Care

Platium fan

I got the king pen deal, lowest price around, great deals, customer service and product, will be back for sure

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
5 months ago

We try to make our products affordable for our patients. Here at Platinum we strive for the best possible customer experience. Thank you for your positive review and ordering with us again and again! -Platinum

jpstunr
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Platinum Alternative Care

The absolute best

I've been using this service for years. Their phone demeanor is as pleasant as can be. The drivers are professional and polite (and hot). The deals they have are outstanding for cartridges and shatter. Their prices for flower are always the best. Number one in San Diego.

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
6 months ago

Jpstunr, we sincerely appreciate your positive feedback! Here at Platinum we try to listen to our patients to give them premium product for the lowest possible price. Thank you for your continued patronage to Platinum and we look forward to the next time we get to service you. - Platinum

buddit0
3.3
navigatedown
1.0
Staff
5.0
Bud Quality
4.0
Price
Platinum Alternative Care

At least the bud was good

On Friday 5/12/17, I came across Platinum Alternative Care on weedmaps and created an account on their website. The verification process was simple and easy - uploaded a scanned copy of my driver's license and medical recommendation. Within 30 minutes, I received an email saying I was verified and able to make an order on the website.

From there the experience went downhill for several reasons:
I placed an order online and about 45 minutes later, the status of my order had updated from 'processing' to 'completed.' After about 15 minutes, I called inquiring about my status since I had not been contacted by the dispensary for confirmation, any daily/FTP deals or ETA (as the website indicated I would be). I was told that I was sent the incorrect status message and my delivery was on it's way. The driver arrived shortly after BUT was missing an item in my order. The driver's only response was "I'm just the middle man" before I had to ask him to call the dispensary (because I was not paying for something I did not receive) - ordered 2 Korova Brownies and only 1 showed up. I ordered 2 1/8ths - quality looked great but both containers looked pretty light for 1/8th. This is the first club I have encountered that does not specify the weight of the 1/8th. Also one of the 1/8ths does not even specify that it is an 1/8th on the label/container.

After reading so many great reviews on weed maps, I was pretty surprised with the lack of customer service and professionalism that I received. As a first time patient, I wanted to reach out directly to the dispensary to address my dissatisfaction before posting a public review on weed maps. I emailed them (the email listed on weedmaps) shortly after my delivery detailing my experience and expressing my disappointment but never even received a response. I definitely will not be using this dispensary again.

Platinum Alternative Care
Platinum Alternative Care
6 months ago

Hello Buddit0,
Sorry to hear about your experience on Friday. I'm glad you enjoyed the verification process of our new website. We just had launched our site fairly recently and it seems as though you didn't receive the level of customer service we are known for. Minor technical issues resulted in you getting the improper notifications as well as incorrect order. Technical reasons aside we've taken steps to ensure this doesn't happen again to you nor any other patients. We will be reaching out to you via email , to remedy this situation . That being said , apologies are in order for experience you had with us, and we thank you for using our service and hope to have your business again in the future. Moving forward we will strive to win back your consideration.

Respectfully ,
Nick
Manager

Redeyedtowelie
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
Platinum Alternative Care

Best delivery service

Started getting into the 710 king pens and found this delivery service. Setting up your account is very easy takes less than 20 minutes. The specials that they run are far and away the best deal out there, but where they really shine is their customer service over the phone ordering is easy and they are always very helpful with promotions and recommendations. The delivery drivers are always in communication (They are based further south in San Diego and I live in Mira Mesa they come all the way up here.) When they get here they double check the delivery and are always very friendly.

MalcolmTheGuy
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
Platinum Alternative Care

great service

shout out to Dylan for the great customer service. super knowledgeable of the products and his customer service is why I choose this dispensary over any other delivery in San Diego! I highly recommend this DP.

sbaby616
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
Platinum Alternative Care

Pleasantly surprised

First time customer here. I just placed an order a bit and everything was cheaper than most of the other dispensaries I've been to in the area. After reading some of the reviews I was apprehensive about the promptness of the driver but he was actually 12 minutes earlier than expected. Definitely going to be a repeat buyer. Thanks for the great service y'all

Cannabis Deals

First-Time Patients

Ask About Our Specials: 1st Time Patients: "Free Gram" or Preroll *

Early Bird 10am-12pm: "Free Gift" or Preroll *

Happy Hour from 2-3pm:"Free Gift" or Preroll *

*(N/A with daily deal, FTP, or BOGOs, 710 KingPen Carts)

Weed Pics

1183362 larrry
1183380 charlie hebdo
1183385 kosher kush
1183390 super lemon haze
1183427 brain candy caramel
1183431 foria
1183436 jetty refills
1183443 kiva bars
1183456 korova black
1183463 punch 225mg

All Photos

Weed Videos

ThinC Expo