navigateupback to top

Pakalolo Sunshine

Delivery Only

access_timeOPEN NOW  11:00am - 9:00pm
PHOTOS
AGE
AGE

San Diego Delivery - Pakalolo Sunshine

First-Time Patients

• First Time Patients : 5 Gram 8th or $5 off Shatter/Wax + Free Dab OR Joint

• First time? Sign up is quick its esay!

• Send a pic of your Doctor's Recommendation and I.D to 619-980-2597

•Text us your delivery address as well

•Place your order

Announcement

🔥 Fast Free Delivery on Every Order! $50 minimum

🔥 Upgrade any 8th to 4.1 grams for Only $5 more

🔥 Returning Patients Free Joint Or Dab

🔥 Wax Wednesday $5 off wax orders

🔥 Free Gram for Reviews & Referrals

🔥 Last Call 30 Minutes Before Closing

About Us

🔥 FTP 5 GRAM 8TH OR $5 OFF SHATTER / WAX + FREE JOINT OR DAB.

🔥 RETURNING PATIENTS FREE JOINT OR DAB WITH EVERY ORDER.

🔥 ORDERS $100+ GET FREE PRIVATE RESERVE JOINT.

🔥 $35 CAP ON NUGRUN WAX AND SHATTERS!!

🔥 PREMIUM NUG-RUN SHATTERS ONLY 60 A GRAM

🔥 THE BEST OGs, COOKIES, AND BRAND NAME SATIVAS IN ALL OF SAN DIEGO!!

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

WEEKLY DEALS :

MONDAY - MUNCHIE MONDAY 10% OFF EDIBLES

TUESDAY - 4.1 GRAM PRIVATE RESERVE 8THS FOR $50 ON SELECT SATIVA STRAINS

WEDNESDAY - WAX WEDNESDAY $5 OFF ALL WAX/SHATTER ORDERS

THURSDAY - 4.1 GRAM PRIVATE RESERVE 8THS FOR $50 ON SELECT INDICA + HYBRID STRAINS

Sunday
11:00am -  9:00pm
Monday
11:00am -  9:00pm
Tuesday
11:00am -  9:00pm
Wednesday
11:00am -  9:00pm
Thursday
11:00am -  9:00pm
Friday
11:00am -  9:00pm
Saturday
11:00am -  9:00pm
Phone
619-980-2597
Facebook
Twitter
Member Since
April 10th, 2015

Our Reviews

Add My Review

loverof420
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Professionalism

Great Weed! great staff

This is my new go to spot for delivery. They have the best planetry strains in the world!!!! I swear I love this place and I promise, you will NOT be disappointented!!!

aorta
3.2
navigatedown
4.0
Staff
3.0
Price
4.0
Bud Quality
2.0
Reliability
3.0
Professionalism

Sorry - nothing to write home about

Buds are good quality. Prices are startling average. No interesting deals. FTP gift sucks. Literally equivalent to a $5 off coupon and a joint. For spending the amount that I did, that was a really shitty "gift". There are places that have way better ftp deals and daily deals. And ftp deals may not matter to you but for a consumer, it says that if you care about keeping your customer base. And im not convinced. Sorry - won't be a repeat customer.

Richdabs710
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff

Wow this is my new go to spot!

Hands down best prices for nugrun shatter! 35 bucks or two for 60!? Shit is soooo damn terpy and there's multiple strains. I'm sure the flower is amazing too but I haven't tried it yet. If you are tired of paying 50-100 for nugrun then come here. The quality is ridiculously good and they are some of the nicest more humble people!

waynewilder25
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Staff

THE BEST

Today I'm home for the holidays by myself and last second I wanted to get some bud. I called and they helped me through the process and were much more helpful than other dispensaries. I definitely recommend PS if you want the best customer service

23sabrina24
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

The best!!!

FTP deal is awesome! They hook it up! Really got my money's worth! Definitely will be back!

AdmiralPeaches
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

Fast, friendly, professional.

Just received my first order. Signing up as a FTP was super easy, placing my order was easy, they arrived within the time frame and were super helpful and super professional. The quality of bud was worth what I spent and the FTP deal was really great. I would highly recommend them to a friend.

Finn121
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Always Reliable Service

PS is amazing service, always great quality and definitely worth coming back to!

-B. Egerer

DeadPhan
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Great Service and Excellent Products!

You gotta love PS for the great deals and the friendly service! The quality of wax is phenomenal. Definitely going back.

brisk94
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price

people are awesome

these guys take real good care of you great people

sickwhipz@hotmail.com
2.2
navigatedown
3.0
Professionalism
1.0
Reliability
3.0
Bud Quality
3.0
Price
1.0
Staff

Done with PS

Waited 70 min for a delivery and never got a text from the driver. My shatters looked the same and not what I was expecting. I texted and asked if they were the same. They responded that a lot of their shatters look the same but they are different. I was accused of not knowing anything about shatter. Instead of giving me descriptions on what I purchased they told me to go look it up on google. I was so pissed. Something so easy as to tell me what you're selling me, but no go look it up online and figure it out yourself. I told them I'm done with PS. The lady mgr called me to smooth things out but she ended up getting an attitude with me. She was telling me how knowledgeable and professional she is and I brought up how hey told me to go look it up online and she got mad. Why? I have no idea that's what they told me. She was trying her hardest to be nice to me she told me. Worst customer service I've ever had. Shame on you PS.

Pakalolo Sunshine
Pakalolo Sunshine

Hi SickWhipz! We're so sorry to hear that your experience was less than great. When you called, you mentioned that both of your shatters looked the same, at which point I assured you that they were two very different strains with two very different effects (one was a sativa and one was an indica). You were not willing to take me at my word and continued to push, siting that you held them up to the light and they were "both yellow." At this point, I even offered to have a driver come switch out one of the shatters for another of your choice, but you refused. I tried to help you in every way possible, but you were unwilling to let me. Again, we apologize for your experience and hope you try us out again!

Cannabis Deals

First-Time Patients

• First Time Patients : 5 Gram 8th or $5 off Shatter/Wax + Free Dab OR Joint

• First time? Sign up is quick its esay!

• Send a pic of your Doctor's Recommendation and I.D to 619-980-2597

•Text us your delivery address as well

•Place your order

Weed Pics

1188390_mars_og
1188394_geltto
1188397_geltto
1188400_juper_og
1188403_skywalker_og
1188407_loui_v
1188410_wiz
1188415_blue_dream
1188418_blue_sky_1
1188384_blue_sky

All Photos

Weed Videos