navigateupback to top

Natures Herbal Solutions

Moorpark, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  10:00am - 10:00pm
VERIFIED SELLER
AGE

Moorpark Delivery - Natures Herbal Solutions

First-Time Patients

FIRST TIME PATIENTS GET 2 GRAMS FREE OF HOUSE FLOWER WITH $40 DONATION ORDERS 1/8 AND LARGER WEIGH 1 GRAM HEAVY, ONE HEAVY PER ORDER, ONE HEAVY ORDER PER DAY.. SPECIAL DEALS ON FLOWER ARE EXCLUDED FROM 1G HEAVY ORDER.. 

SPEND $100 AND GET FREE PREROLL!!!

Announcement

THE PRICE YOU SEE IS THE PRICE YOU PAY!!!!

LAST ORDER LEAVES THE SHOP AT 9:45

LIMIT ONE 4.5G 1/8 PER ORDER PER DAY, ADDITIONAL 1/8'S WEIGH 3.5G

 

About Us

WELCOME TO NATURES HERBAL SOLUTION, SERVING MOST OF VENTURA COUNTY, WE PRIDE OURSELVES ON DELIVERING GREAT PRODUCTS AT AFFORDABLE PRICES, WHILE PROVIDING EXCELLENT CUSTOMER SERVICE. WE DO NOT EXCEPT NEW PATIENTS AFTER 8PM, WE ARE OPEN FROM 10-10 DAILY, LAST ORDER LEAVES THE SHOP AT 9:45PM. OUR GOAL IS TO GET YOUR MEDICINE TO YOU WITHIN AN HOUR IN MOST CASES, DEPENDING ON LOCATION. TXT OR EMAIL (805)630-4369 OR INFO.NHSDELIVERY@GMAIL.COM. LIKE OUR SERVICE LEAVE A REVIEW AND GET $5 OFF YOUR NEXT ORDER. REFER SOMEONE AND RECIEVE $5 OFF & 1 FREE GRAM WITH YOUR NEXT PURCHASE! EVERY 10TH ORDER GET $10 OFF. WE LOOK FORWARD TO SERVING YOU... STAY LIFTED

INSTRUCTIONS: 1.) TXT your Dr. Recommendation and ID to (805)630-4369. 2.) Send your -Order -Address - which strain you would like to be 4g if you purchased multiple strains, one heavy order per day. 3.) Wait for response sometimes may take up to 15 minutes for verification. 4.) Follow instructions given to you through txt message. . 5.) Meet your driver at some point later on oustside to receive your order.

Sunday
10:00am -  10:00pm
Monday
10:00am -  10:00pm
Tuesday
10:00am -  10:00pm
Wednesday
10:00am -  10:00pm
Thursday
10:00am -  10:00pm
Friday
10:00am -  10:00pm
Saturday
10:00am -  10:00pm
Member Since
January 28th, 2016

Our Reviews

Add My Review

andyhem20
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
Natures Herbal Solutions

Good club to order from

This is a good club to order from they are fast and have good products I would def recommend this club

QueenofLogistics
2.0
navigatedown
2.0
Reliability
2.0
Bud Quality
2.0
Professionalism
2.0
Price
2.0
Staff
Natures Herbal Solutions

Wasted $100

I've purchased a Heavy Hitters hybrid cartridge from NHS three times since August 2017. After requesting another hybrid cartridge on Tuesday 4/24/18, a Heavy Hitters SATIVA cartridge was delivered to my home. I brought it to the attention of Blaise, who told me even though the packaging and receipt said Blue Dream Sativa it indeed WAS a hybrid. I tried it and it was not. Meanwhile, the Heavy Hitters battery I purchased the same day from NHS for the cartridge didn't appear to work or charge. After he arranged a replacement battery and IT didn't work, Blaise berated me by text saying "Everyone knows you have to click it five times." I hadn't used a Heavy Hitters battery before and did NOT know that. Nor did I appreciate the poor customer service attitude from Blaise. With tax and a tip, this purchase, my last from NHS, was a disappointing $100.

Natures Herbal Solutions
Natures Herbal Solutions
14 days ago

Hi Queenoflogistics, sorry that you feel you had a bad experience. When we talked on the phone I offered to exchange the Blue Dream cartridge for you after I told you that Leafly and every other marijuana authority lists Blue Dream as a Hybrid. You told me no that you would go ahead and try the cartridge, as far as the battery goes I never said everyone knows that you must click the battery 5 times in a mean way. As a matter of fact I brought you a new battery because you were having trouble with the first one. I apologize if you think we weren't helpful and we will try and do better next time. Stay Lifted, Blaise

Babyandy31
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
Natures Herbal Solutions

FIrst Timer, I was worried but😉

Great experience, super helpful. As a FTP i was freaking out and hesitating to call since IDK what to expect. But super happy to say they where extremely helpful and patient. They explained everything to me, answered my questions i had and left me at ease, products are awesome. Over all service is 100%. I will deff be using them again and highly recomed them.

mushmushmishy
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
Natures Herbal Solutions

Great!

Awesome service!

JavieB
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Natures Herbal Solutions

I think we're gonna be best buds😁

fast, reliable, friendly, great medicine and convenient!!!

MP805Dank
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
Natures Herbal Solutions

These guys are great!!!

Products are always good, and delivery service is fantastic! Ordering has never been so easy and pleasant. Super quick delivery. My new go to guys for meds. Thank you!! - DP

andyhem20
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Natures Herbal Solutions

Great for what you get

The products this club has never disappoints and great customer service and quick delivery times, defiantly recommend this club to others

MikeyBlaze805
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
Natures Herbal Solutions

NHS Delivery!

You guys got super dank flower. Looking forward on trying the Orange Bubble Gum. Thank you guys.

FcknBrandon
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
Natures Herbal Solutions

Fortune 500

Really you can't go wrong with these people. Product is quality, staff is quality, not to mention very endearing and genuine. They seem to actually care about us (the customers). I have nothing to critique about them, palabra. They're so much greater than I wrote but I'm way to stoned from their product to get into much more detail, te doy mi palabra tu pinche geuy haha. BUY THEIR WEED OR HITLER WINS. And Big Bird. Buy their F'ing weed homie serio.

andyhem20
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Natures Herbal Solutions

Great delivery choice

This club has great service, good menus and staff. Fast and reliable service

Cannabis Deals

First-Time Patients

FIRST TIME PATIENTS GET 2 GRAMS FREE OF HOUSE FLOWER WITH $40 DONATION ORDERS 1/8 AND LARGER WEIGH 1 GRAM HEAVY, ONE HEAVY PER ORDER, ONE HEAVY ORDER PER DAY.. SPECIAL DEALS ON FLOWER ARE EXCLUDED FROM 1G HEAVY ORDER.. 

SPEND $100 AND GET FREE PREROLL!!!

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android