navigateupback to top

MJ's Dispensary

Rancho Cucamonga, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  9:00am - 10:00pm
VERIFIED SELLER
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

Rancho Cucamonga Delivery - MJ's Dispensary

First-Time Patients

All FTP's Recieve a Free Gift: Flower ONLY! 

NEW OFFER: 2G's of Honey Oil Wax for $55 + 1G OF FREE FLOWER w/ FREE DELIVERY!!

Minimum Order of $30.00 Recieve a free gram of your choice.

Announcement

7G for $50 ALL STRAINS!

CALL TO CLAIM THIS DISCOUNT WHILE SUPPLY LASTS!

About Us

FREE DELIVERY!

Mj's Dispensary TOP SHELF Pot Shop | Dedicated to serving the city of Rancho Cucamonga with all its Cannabis needs

FASTEST Local Rancho Cucamonga and Fontana Medical Marijuana Delivery Service at the best prices. Free Delivery with a minimum purchase of $30.00. TOP SHELF Strains always rotated and 100% Fresh | Menu is kept up to date the latest and best-selling strains you must try! We sell recreational and medical so we don't require a medical card! Let's get baked together call today! 

We accept the following payment methods:

Cash on delivery

CASH APP - $mjmaps

PayPal - mjdelivery@outlook.com

 

Sunday
9:00am -  11:30pm
Monday
9:00am -  10:00pm
Tuesday
9:00am -  10:00pm
Wednesday
9:00am -  10:00pm
Thursday
9:00am -  11:30pm
Friday
9:00am -  11:30pm
Saturday
9:00am -  11:30pm
Member Since
February 15th, 2018

Our Reviews

Add My Review

Mikey5569
5.0
navigatedown
5.0
Overall
MJ's Dispensary

Delivery and Product

These guys are no joke, they deliver within 10 minutes if you were local and 30 minutes if you are city or two away. The product is great and if I complain even be a lie.

Enter_Sandman
1.0
navigatedown
1.0
Overall
MJ's Dispensary

NO ANSWER

1 person thought this review was helpful

No reply. Says they are open.

MJ's Dispensary
MJ's Dispensary
about 18 hours ago

We do apologize for that, our phone system was down for a couple hours.

thjoey
4.2
navigatedown
1.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
MJ's Dispensary

bruh the stiiizys .5 are 30$every where else lol

what a rip

jaazz
5.0
navigatedown
5.0
Overall
MJ's Dispensary

Good service and fast delivery

Super fast delivery, have a good selection and good quality weed

missgracexo
1.0
navigatedown
1.0
Overall
MJ's Dispensary

The worst experience

After calling in as a FTP they took my order over the phone before any type of verification. I ordered stiiizy products as they’re all I use. They agreed we talked strands I chose my order they mentioned the free gram of my choice for FTP Ichose the GSC it looks amazing in the pics. They showed up with some off brand cartridge, and after going back to get the stiiizy 20 mins later the free gram was BUNK outdoor and NOT what the picture looked like. Worst delivery experience every, feels like kids selling out they’re garage!!!! DO NOT WASTE YOUR MONEY

MJ's Dispensary
MJ's Dispensary
28 days ago

The driver was confused on what brand cartridge you wanted, is that you didn't clarify you wanted a Stiiizy Cartridge. That "off-brand" cartridge was Quality Resources. The free gram was high-quality bud and was FREE. The driver went back to the warehouse to correct your order in 15-20 mins.

Sgt Stadanko
5.0
navigatedown
5.0
Overall
MJ's Dispensary

good service and bomb Stiiizy spot

Its nice to see a service that has Stiiizy on the menu, and a great selection. These pods are so dank, and they are 100% incognito. Pre-rolls are super fire as well, definitely will reorder soon.

NegRumps
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Price
MJ's Dispensary

fast delivery, great product

1 person thought this review was helpful

tried there stizzy pods and I got to admit they are totally fantastic. great flavor and a nice high. the driver was quick and really nice.

TTary
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Price
MJ's Dispensary

Got my delivery in 10 MINUTES

1 person thought this review was helpful

Driver was super fast and product is GREAT!

TOXICPAPI
1.0
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
MJ's Dispensary

waited 3 hours... never got it

I had called to place order the guy told me drivers are busy wilk be your wait which I was fine with. hour 15 go by I call and the guy says sorry we had few drivers call in sick but if you stay with us I'll hook you up so I waited...another hour goes by I called again and he said driver on his way he will give you a call...i waited and waited and never got my goods!

MJ's Dispensary
MJ's Dispensary
about 1 month ago

Sorry about that, all goods were delivered the other day, checked with the driver and you did receive your order, we usually don't deliver for $10, but being you needed the medicine that day we sent the driver your order anyway. the driver was alone for the day which caused the wait. Delivery was 3Gs for $10 because of the wait, so please give us a call and we can check for you.

Dr.Vicious
1.6
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Staff
3.0
Price
2.0
Professionalism
1.0
Reliability
MJ's Dispensary

Defective! horrible.

fast delivery, defective cartridges, defective customer service for the defective cartridge. Waste of money. never again.

MJ's Dispensary
MJ's Dispensary
about 2 months ago

Sorry for the inconvenience, I think you were meant to leave this review on the companies product page. We DO NOT manufacture these cartridges our selves, we simply deliver them to the customer. Please understand that you need to contact the company's customer service line for a refund or return of a faulty item. Thanks for the Review.

Cannabis Deals

First-Time Patients

All FTP's Recieve a Free Gift: Flower ONLY! 

NEW OFFER: 2G's of Honey Oil Wax for $55 + 1G OF FREE FLOWER w/ FREE DELIVERY!!

Minimum Order of $30.00 Recieve a free gram of your choice.

Weed Pics

9110532 2
9110536 20180223 161749
9110560 20180223 161703
9110590 20180223 161043
9110604 20180223 161600
9110611 1
9110628 snapchat 2002350614
9110637 snapchat 86149938

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android