Leaf Of Paradise

4.4 stars by 17 reviews
delivery Oshawa, Onrecreational
437-214-7500
Closed10:00am - 9:00pm
Call
Email
Follow

Write A Review

Select A Rating

Reviews

4.4 stars
cupcakesnunicorns

5.0
Good service. Provided useful information quickly
lesnt38

5.0
Fam, keep it up. Props to the growers and staff. 👌
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
tanacon

5.0
They know what’s good to recommend and they’re open early for the wake and bake community
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
annie_yu

easy to deal with

5.0
just stopped into town for a few days of work. was very happy with the pink kush and the death bubba I purchased from leaf of paradise. delivery time was within 2 hours and pricing was decent as well. will try them again next time I'm in town.
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
pierce49564

5.0
Service was amazing! They helped me replace my cartridge that was broken. I'm using it now and it works very well!!!!!
gennevieve

Great experience

5.0
Lots of variety. Ordering is very easy and they do free delivery in Hamilton. I always love ordering from this place.
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
memento39

5.0
Always friendly and efficient! Thank you so much for your support. when i needed help 💚
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
jgtri40935r

Great service

5.0
The kindest folks and always have a wonderful selection!
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
youdont39300

5.0
Products are good! Recommend the white rhino
yolanda_zoo

Fast great service

5.0
My first time ever ordering anything online, the best service and omg there products are just amazing.
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
quadgods

Scammers!

1.0
Garbage weed and knockoff extracts! Don't get ripped off!
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello. We're sorry for the experience you had with our products. We work hard to provide our customers with the best products and service we can offer. Do not hesitate to contact us so we can do whatever it takes to resolve any issues you have with your order! - LOP
Official Response
collyweed

tried three company's 100 and 150 oz where quality

5.0
tried three company's 100 and 150 oz where quality
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
TherealKillaKella

over 2 hour wait

3.0
😡😡😡🤬🤬
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello. We're sorry for the experience you had. We do our best at leaf of paradise to offer quick delivery times. Sometimes it can be delayed due to traffic or unexpected weather conditions. - LOP
Official Response
foxtrott501

Fast delivery, good service

5.0
It was my first experience buy online, really good service, high quality, good response. Amazing place highly recommend
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
ryan2017

I'm happy

4.0
can't beat the same day delivery the customer service is superb and the drivers are always very personable :)
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response
Leese14

"deliver to all of gta"

1.0
I really wanted to try these guys products. I chose then to begin with because I live in port perry and its difficult finding companies that deliver to where I live. I chose these guys cuz it says they deliver to all gta. I signed up and made a password. placed an order. and got a return message saying they dont deliver to port perry. false advertising. should probably fix that. port perry is very much included as part of the gta.
belljar

Awesome Service

5.0
Never really ordered anything before, these guys were amazing, accommodated my (probably annoying) questions, same day delivery even tho I ordered later in the day.
Leaf Of Paradise
Oshawa
Hello, thank you for your review. We are pleased that you had a good experience with our service. We look forward to seeing you again!
Official Response