navigateupback to top

KUSH CAB

Oak Park, Michigan - Delivery Only

access_timeOpen Now  All Day
PHOTOS
AGE

Oak Park Delivery - KUSH CAB

First-Time Patients

All first-time patients receive a free gift with first delivery UPON REQUEST WHEN PLACING ORDER

Announcement

Mininum Delivery is an 1/8th or a $50 Donation. ETA is uauslly 45-60 minutes.

Additional charger will apply on next delivery for unanswered, placed orders or canceling while driver is in route.

About Us

We are Detroit's South West premier medical marihuana delivery service. Delivering rare and professionally grown genetics to your home, businesses, and any major hotel chain.

Why wait in long lines at dispensaries when you can shop with confidence from your home or business. At KushCab we make it easy for patients and caregivers to access meds discretely and professionally. All of our patients information is kept confidential. All KushCab agents are licensed MMMP or MMMC and are fully compliant with the MICHIGAN MEDICAL MARIHUANA ACT

 

 

Daily Deals 
Munchie Monday’s 
⁃ Buy Edible Get 1 1/2 OFF
Top Shelf Tuesday’s 
⁃ Buy 1/4 Get $5 OFF
Wax Wednesday’s 
⁃ Buy 1/2 Or whole gram of ANY wax Get 1 1/2 OFF
Thirsty Thursday’s
⁃ Buy Drinkable Get 1 1/2 OFF
Feedback Friday’s 
⁃ Give us a review upon delivery on Weedmaps, receive top shelf pre roll or FREE gram 
Stoners Saturday’s 
⁃ 5g Eighths for $50 *Strain of the day*
Sunday Fun Day
⁃ Buy 2 Cartridges Get 1 FREE

Sunday
10:00am -  10:00am
Monday
10:00am -  10:00am
Tuesday
10:00am -  10:00am
Wednesday
10:00am -  10:00am
Thursday
10:00am -  10:00am
Friday
10:00am -  10:00am
Saturday
10:00am -  10:00am
Member Since
July 2nd, 2015

Our Reviews

Add My Review

JSap
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
KUSH CAB

Awesome, the Way its meant to be...

Amazing bud. Very polite drivers. Couldn't be happier. Prices are way better than those greedy dispensaries. Awesome service.

AlexxSK
1.8
navigatedown
3.0
Staff
1.0
Professionalism
2.0
Bud Quality
2.0
Reliability
1.0
Price
KUSH CAB

Not what I was expecting

This is a perfect example of why it’s hard to trust delivery services. They make the product seem so good, when in reality it’s not. Overpaid for what I got. I bought a half & was short a half gram. I didn’t get my medical card to be ripped off & lied too. Told the dude I wanted good sized nugs or nothing at all, and he gives me small buds lmaooo like come on bro no wonder nobody has reviewed this place since last year. I’m being nice with my review too! They should get 1 star for the negligence & the unprofessionalism but I know they’ll end up deleting my review anyways :)

weedplease0
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
KUSH CAB

Best Hard working n great people around!!!!!!!!!!!

Best Hard working n great people around!!!!!!!!!!!

t231
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
KUSH CAB

T

Best everything

money1784
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
KUSH CAB

I'm glad I called this one

I'm glad that this dispensary is not only close to me but they are professional and they have a great selection of flower... need to get some indica strains in...

ravenfolger
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
KUSH CAB

Awesome

Great service and staff! Recommendation was spot on! Smoke was awesome too! It helped with pain and works great for someone that smokes daily. 👍🏻

KUSH CAB
KUSH CAB
30 days ago

Thank you so much for choosing Kush Cab to service you! We really appreciate it! Glad that we could help!

SimplyBri
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
KUSH CAB

Sabrina R

I love this dispensary because its 24 hr service and I haven't been disappointed when I need pain relief from a crohns flare i consider their strains to be some of the best on the westside and I've been to over 50 dispensary's in Michigan

Nickmcm
4.0
navigatedown
3.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
4.0
Bud Quality
3.0
Professionalism
KUSH CAB

This is the spot!

Let's be honest, 24/7 medical and reliable, sold all day here!!

Kaykf
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
KUSH CAB

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Highest quality products in the area. Staff is extremely helpful and knowledgeable. Quick delivery for a great price. Highly recommend.

jenniferdelaflor
1.4
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Staff
3.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Reliability
KUSH CAB

Driver is very cool staff lies worst service ever

2nd time took three and a fall hours. I asked kindly if it was going to take 2 hours I would just wait and go with a more reliable honest delivery estimate. I called after two hours and said if it was going to be longer to cancel because I can just get it in the morning and pay less. She said no no. It will be there by a certain time. 45 minutes after that time he showed up. Then said he called at the time but it was not. attach screenshots? Plus usually slightly short not much to say too much about but horrible customer service. The delivery dude in the white car he’s cool as hell though. I feel bad for him dealing with dispatches lies. He deserves a raise. Last time they had the nerve to say they were caught by the police, a depart i work with, it was a lie. I don’t care just tell the truth. You ruined 2 hours with people I never get to see. Making me look bad bc I order and am told an hour and they have to leave after three and a half. Without me smoking them down thanks

KUSH CAB
KUSH CAB
4 months ago

Hello Jennifer. You placed your order at 6:15am, and my driver got there at 7:45 which was the ETA you were told through text. My driver was kind enough to stay outside until you answered your phone because you were sleep. You called back at 8:20am and he told you that he was still outside, which is out of our policy. If a patient doesn't answer after 5mins, the driver has to leave and attend other patients. When I spoke with you, and you expressed your feelings, i was very respectful and apologetic. 4.5 hours is outrageous. We have never taken 4.5hrs to get meds to our patients. You never called to cancel your order and driver arrived at the time that was given and stayed until you woke up which was 35minutes later. Again, I'm sorry for the mixed up and i hope you find a delivery service you're satisfied with

Cannabis Deals

First-Time Patients

All first-time patients receive a free gift with first delivery UPON REQUEST WHEN PLACING ORDER

Weed Pics

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android