KUSHAGRAM

3.9 stars by 7 reviews
delivery Hayward, Californiamedical & recreational
5106338136
Open Now 8:00am - 10:00pm
Call
Email
Follow
Order OnlineSelect a product to start your online order from this retailer!

Write A Review

Select A Rating

Reviews

3.9 stars
WackyisTabacky

Where did it go wrong?

1.0
Was great. Had two very good experiences followed by a complete and utter disappointment. Dispatch waited until the driver was here to tell me they were out of an item. They had no other items for the same price. So they tried to upsell me due to their lack of inventory accuracy. When I refused to be upsold and asked for just the items that made it to my house, they told me that I was now below the delivery minimum and asked if I wanted to buy a bunch of prerolls to make it to the minimum. When I asked to speak to a manager or for contact info, I was refused. Saying the lead was already informed. I do NOT want someone involved with the issue relaying my experience. I would like to speak for myself, please. I've never had this happen before by any service. What an embarrassing moment to have me stuck there on the phone with the driver in front of me. I order 1-2 times a week and will find a service that strives to retain customers not put them off.
sherry94541

stay away from them

1.0
decided to give them a other chance and got burned I asked for an ounce and was sold preground powder old pal stuff... it's useless 100 for this I was never told it was preground I make a complaint management makes me out to be a liar .. stuff with 100 worth of useless powder .... can I snort this stuff and be OK. . smh shame on u ... better yet shame on me for giving u another chance
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
We apologize for any disappointment or inconvenience we may have caused with an extended ETA. We are expanding our team and trying to improve on issues like this one. All feedback is very much appreciated and thank you for taking the time to write this review. Please keep in mind we are trying our very best to get to all of you as soon as possible, due to traffic or accidents that may not be possible sometimes, will try to get back to you with an updated ETA as soon as possible. We open at 9am and start placing orders right away! Feel free to give us a call first thing in the morning to push your order through and get to you sooner ! We hope you understand, have a great rest of your day.
Official Response
barcaops

They will hear you out!!!

5.0
To my inconvenience, I purchased a broken cartridge without checking in front of the driver and didn’t find out until I got home. April helped me and was more than helpful over the phone. She made sure by the end of the day I was satisfied. If you buy carts, check in front of the driver!
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
High friend! We are sorry about the broken cartridge you received but that is exactly the reason why we have a exchange policy! The manufacturing of the carts can sometimes be deffective so we want all the costumers to review their cart with the driver to make sure it is in working condition. We are glad you contacted us immediately to help you with your problem!
Official Response
alvarengajohn4

Great service

5.0
I am frequent costumer to this delivery service 🚚 all there employees have satisfied my expectations when it comes to their fast replying, great service they never disappoint. Would recommend for fast and quick delivery service that doesn't disappoint. my dispatcher Cathy helped me out when the store was about to close and she made sure again by double checking my order and making sure I got my meds. So shoutout to this delivery service.
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
High there! We really appreciate the feedback sharing the experience you had with us. We want to make everyone's experience to be great as a delivery so we can keep helping you with future orders! Don’t want you guys missing out on our weekly deals we got every Wednesdays and Fridays! Be sure to keep your eyes on those dank deals!!
Official Response
gtnova

professional and gr8 quality service and product

5.0
it was my first time ordering from them and they made it easy and efficient for the whole process. The Dispatcher Whittney was extremely helpful in the id process and made some great recommendations!!!All the flavors were delicious!! definitely Recommend! my favorite delivery!! Great Service and Great Product overall!
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
20-FTP/FTC--- Thank you for visiting us and making your first purchase. We’re glad that you found what you were looking for. It is our goal that you are always happy with what you bought from us, so please let us know if your buying experience was anything short of excellent. We look forward to seeing you again. Have a great day !
Official Response
Fuk_another1

Great Customer Service

5.0
I'm new to the scene having just got my MMJ card. I had no idea where to start or what to do so I called Kushagram and I'm glad I did. My call was answered by Amelia and she explained everything I needed to know to place my first order. She took the time to answer all my silly questions and didn't seem to mind having to repeat herself when I couldn't hear her properly. As if that wasn't helpful enough, Amelia even registered my account for me, all I had to do was log in and start shopping, all my information was already input for me. It's little stuff like that which I appreciate the most. Great Customer service, lots of product to choose from and delivered right to your door you'll be glad you called Kushagram, I am.
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
Yay, happy to see you decided to give us a shot at your first time purchasing flower through a delivery service! Glad you were well guided by our team that it made it a smooth process for you! We strive to be as helful as we can with our costumers and especially to our first timers. Hope to hear back from you soon!
Official Response
tyieshamonroe

I'm in LOOOVE !!

5.0
This dispensary is the BOMB..The customer service is out of this world ! I'm in love with all their products 😍 .. if they ran out of something you ordered I guarantee they will find you you something BETTER !! GREAT PRICES AMAZING FLOWERS DISPOSABLE PENS I'm a kid at a candy store y'all 😂
KUSHAGRAM
Hayward / Castro Valley
Thank you so much for the positive feedback ! We are glad you were satisfied with the service we provided for you. Come back soon and make sure to order through our own kushagram.com website ! super easy and fast process to sign up and you'll receive a $5 credit for signing up ! Call 949-750-2005 if you have any questions Hope to hear back from you soon !
Official Response