navigateupback to top

Joint Bros

Delivery Only

access_timeOPEN NOW  10:00am - 8:00pm
PHOTOS
AGE

Chandler Delivery - Joint Bros

First-Time Patients

Free gram for new patients
Veterans get a free gram with every order. Thank you for your service!!!
All specials do NOT include any flower over suggested donation of 35$

Announcement

Tues/Thurs-2 1/8s of flower for suggested donation 60$
Max Pick Up-70gs of flower for suggested donation 450$
Weekend-1/2 oz selected strain for suggested donation 120$
Waxy Wednesday- 4g of house concentrate suggested donation 120$ 7g of house concentrate suggested donation 200$

About Us

HOME OF THE COMPLIMENTARY PREROLL EVERY ORDER! Proudly reaching the east valley to include: Mesa, Apache Junction, Goldfield, San Tan, Queen Creek, Gilbert, Chandler and Tempe If you don't see city listed we may still deliver based on call volume at the time. HOME OF THE COMPLIMENTARY PRE-ROLL ON EVERY ORDER!

Joint Bros is a prop 203 compliant DELIVERY service.

Numbers are suggested donation amounts. We do ask for a minimal suggested donation of 70$ for every delivery. (Tuesday & Thursday, minimal suggested donation of 60$)

At time of order please make sure to send us a picture of your Arizona MMJ card along with ID.

Pictures are current and updated frequently to assist you in medication choice.

All drivers are very knowledgeable in cannabis, the laws pertaining and will gladly share knowledge.
Also drivers are volunteers and are not opposed to tips.

We do send a text for our specials. If you do NOT want to be apart of the texting list please inform our receptionist. Thank you!

Sunday
10:00am -  6:00pm
Monday
10:00am -  8:00pm
Tuesday
10:00am -  8:00pm
Wednesday
10:00am -  8:00pm
Thursday
10:00am -  8:00pm
Friday
10:00am -  8:00pm
Saturday
10:00am -  8:00pm
Phone
480-278-4358
Facebook
Twitter
Instagram
Member Since
April 6th, 2016

Our Reviews

Add My Review

lakthumpercat
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

AWESOME BUD

this batch was great....

Joint Bros
Joint Bros

So glad to hear you're happy and satisfied. We will keep making improvements to both our medication and our service. If we do slip again please call us so we can fix it promptly.

Msayer95
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Staff

Service sucks

Crappy quality receptionist is rude. Overall. Bad experience won't be ordering again

Joint Bros
Joint Bros

Terrible that personal divergences can not stay between parties involved. Trying to affect business? Just ride.

natasharaptor
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price

I would suggest to everyone😀😍

great service, always arrives when they say they will. and the medicine is great quality!

Joint Bros
Joint Bros

Awesome to read this review! Thank you so much.

Dtwnkd734
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Price

Delivery:

I was impressed with the provided and met "ETA" from the driver whom was very professional. If you truly want "top top" shelf you should probably get off the couch and hit a dispensary yourself. I am 100% satisfied with the product and price point. The whole "tipping your driver" thing is a matter of common curtesy".. do you tip the pizza guy? Hmm.. well done Gents and I look forward to the doing business with you in the future.. D McLean

Dtwnkd734
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability

Great People:

Great people who are very friendly and willing to help. I was very impressed by their attention to detail and this company respecting my Military service... I look forward to working with this "partner and care giver" for years to come.. D McLean

moejoe420
2.0
navigatedown
2.0
Professionalism
2.0
Staff
3.0
Price
1.0
Bud Quality
2.0
Reliability

bunk weed

possibly the worst weed I've ever bought

Joint Bros
Joint Bros

Are you aware that if you had called the office we would have attempted to remedy the situation? This is the first time we have been made aware that you were displeased with your order. We can't solve issues if we don't know they exist. Look forward to remedying your displeasure, give us a call.

Cardane2
1.8
navigatedown
1.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
5.0
Bud Quality
1.0
Staff

If you have any brains at you will run

Very fast in the other direction. I was con'd, this lady sounds real good but please please please please don't be fooled. It is a hustle!!!!!!! chopped up a plant from the back yard or something. complete GARBAGE!

Joint Bros
Joint Bros

Sir, you were not conned. When we delivered your order, sadly we had mispackaged it and forgot your flower, but you still had the shake. Your donation was for the shake. You contacted us shortly after complaining that you didn't like taste of shake (even though posted online and stated at time of order shake for cooking or blasting) we again explained to you that the shake/trim had high plant content low cannabinoids and good for cooking or blasting. we apologized for mix up and promised 2 additional prerolls when we brought back your requested flower and donation for the shake/trim. After driver made it back we had sadly ran out of flower on that day. We contacted you and informed that it would be the next day, sunday, before we could bring the flower out. We attempted contact 3 times on sunday. Via txt call and had a driver stop by. Instead of letting the situation be fixed you choose rude review. We look forward to your call back so we could bring you those meds.

tmg996
2.8
navigatedown
2.0
Professionalism
2.0
Staff
4.0
Price
3.0
Bud Quality
3.0
Reliability

First time and probably last time

1 person thought this review was helpful

Cheap? Yes. But one of the highest minimums around, meh bud at best, and takes forever. An hour after I order I still didnt receive an ETA or anything, which is quite annoying when I have other things to do than sit on my butt and wait all day for my medicine. Id rather walk the two miles to the closest store front at this point.

Joint Bros
Joint Bros

We are sorry for the delay you experienced. Sometimes you order pizza and have an hour wait on busy day. Pizza has 8 to 12 square mile delivery area. We serve over 700 square miles. No excuse on our lack of communication however. We would like to think that we have solved that problem. Also made some improvements to cultivation facilities so you may be pleasantly suprised if give us another try to save you that 2mile walk

Rebelprofiler
4.8
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
4.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

Love using this service!

Found Joint Bros when I was fed up with another service's prices always going up. The selection is not bad. Could be better but really why I keep coming back are the prices, the quality of meds, and my delivery driver, Ron. Ron is amazing. I tip anyone who comes to my door but I love getting that scheduling text from Ron because he's so warm and friendly! Of course, when you use a delivery service, there will always be things you can speak negatively about but we have been so happy with our level of care and service. Plus you can't beat the prices! There are always specials going on and the service is very good with communicating with you (save a couple of occasions when they were super busy).

Joint Bros
Joint Bros

Thank you so much for this review! We agree, Ron is a very positive person to be around. Our donations we try to keep low, we are all patients after all. We do strive to keep comunications open at all times.

chapstraps23
2.6
navigatedown
2.0
Price
5.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
4.0
Reliability

Too long

I placed order told 30-45 minutes delivery time wait 2 and half hours before I got a reply I canceled order and they finally showed up 3 hours after my order and after it had been canceled don't waist your time call 7 leaf delivery

Joint Bros
Joint Bros

When you sign up for your profile, you agree to leave truthful, non biased, not advertising for other services, reviews. It was 3hrs after placing order that driver showed up. In that time frame you cancelled twice then would tell us to bring it. When we did finally show up you weren't there. Won't allow me to post a screen shot but from your order to when driver arrived there are 14 txts from you and 16 responses from us. You don't enhance your business by lying and bashing other services.

Cannabis Deals

First-Time Patients

Free gram for new patients
Veterans get a free gram with every order. Thank you for your service!!!
All specials do NOT include any flower over suggested donation of 35$

Weed Pics

2515111_20160401_113326
2515117_20160401_113521
2515124_20160401_113808
2515129_20160401_114251
2515134_20160401_114457
2515136_20160401_114854
2515141_20160401_115442
2515146_20160407_174754
2515150_20160407_174902
2515156_20160407_175026

All Photos

Weed Videos