navigateupback to top

High Spirits

Hesperia, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE
AGE

Hesperia Delivery - High Spirits

First-Time Patients

First Time Patients!!
NO MINIMUM REQUIERED FOR MONDAYS
4 gram 1/8 @$35 all EXCEPT (True, Heisenberg, BOb Marley) MUST MENTION WEEDMAPS FTP DEAL
**FREE GOODIE** bag min. $35 donation (includes FREE top shelf pre-roll,FREE edible and FREE accessories)


Announcement

Please send Picture Of Doctors Recommendation and separate picture of Valid I.D. (323) 847-7860

*CASH ONLY*

About Us

**No MINIMUM MONDAY**
(ADELANTO & OAK HILLS MAY VARY)
***WAX WEDNESDAY***
FREE 1/2 gram of WAX w/min. $60 donation
4 GRAM 1/8 ALL DAY!! on ALL STRAINS!!
*MOON ROCKS* SPECIALS
*FREE GOODIE* bag W/min. $70 (includes FREE top shelf pre-roll, FREE edible(chili mango), FREE glass hand pipe and FREE accessories)

**Dankest of the dank**
WE DELIVER TO THE FOLLOWING AREAS:
Hesperia, ALL Victorville area, AppleValley $35MIN.(EXPECT ON MONDAYS)
Adelanto, Oak HIlls, Phelan (CALL FOR INFO.)

If not listed above please give us a call to see if we might be able to take care of you.

High Spirits will provide you holistic care with a focus on Medical Cannabis under the guidelines of California Proposition 215 and Senate Bill 420. We will provide courteous care and assure that our services and stock will be safe, consistent of high quality and varying in potency and contents.

Sunday
10:00am -  12:00am
Monday
10:00am -  12:00am
Tuesday
3:00pm -  12:00am
Wednesday
10:00am -  12:00am
Thursday
10:00am -  12:00am
Friday
10:00am -  1:00am
Saturday
10:00am -  1:00am
Phone
323-847-7860
Facebook
Twitter
Instagram
Member Since
July 14th, 2016

Our Reviews

Add My Review

siriusstar777
2.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
4.0
Bud Quality

Bad Service

I have been buying from this place awhile but before i placed an order recently i asked if the shake they have on the menu had the THC shooken off she stated NO so I ordered it believing the shake would look like it does on the photo (with THC crystals). But i got the shake and its complete junk and looks nothing like the photo. It didn't have any crystals, was full of seeds & stems, had no smell, and tasted awful!

I asked if i could have it replaced for something else the next day and she stated that i should have called right after and that the shake is worth 10$. Excuse me but that junk shouldn't even be on the menu. The customer is always right and I didn't call right away because people have things to do! She was acting as if I am the one who made a mistake when I paid my money for something i expect to get what i deserve and i asked her for the truth about the THC content before i committed to it! They gave me such a hard time trying to explain that i want my moneys worth! If only they would have just replaced it i would have continued ordering from here, or better yet she should have told me the truth before i ordered! This place is just worried about their money and dont give a **** about anything else. Such Bad service.

aggiggles
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism

Strains are Amazing

I think this is the fourth time I get a strain from you. This time I got snow white and cold water hash. Amazing taste amazing buds and always hooking it up. I definitely will be coming back. Love that you guys deliver right away.

darwintheory420
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

100% satisfaction

I'M like REALLY impressed with you guys ....all strains fire... except tha drew ...lol ..but otherwise errythang top notch ...smoothe tastey freshness exhale ...DANKNESSS! !!!!

dreamcatcher88
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

RELIABILITY

Loving the fast service and the bomb buds..... quality is high ...thanks u guys. One luv

Luvleelove
4.2
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
1.0
Reliability
5.0
Staff

Ftp

The chili mangos were bomb and so was the weed but I didn't get my ftp cereal treat and didn't get $5 off my order like I was suppose to!

High Spirits
High Spirits

We apologize for the inconvenience but we haven't had cereal treats for awhile which is why we had removed them from the deals about a month ago and replaced it with chili mangos which i see you enjoyed.... as for the $5 off i think you might be referring to a special we had offered for new years and christmas only, which i can assure you we did as promised.....if you give us a call back i'm pretty sure we would have resolved your confusion.
thank you have a great day

MaryFUKNJane
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Haters gona hate

When ur feeling stressed and on a budget this is the place to call....im full of high spirits for sure 🙌 keep it up with that DANKDANK💯
Oh &trigger boo boo u needs to stop sippin on that hateraid playa I can honestly say i have tried all they strains and not only do they hook me up im never disappointed💁

triggersbabe
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism

BIG NO NO

FUCK THIS FAKE AS DELIVERY!! They RIP U OFF AND WEED IS SHITTY . Never again .. I would pick no start but I have to

High Spirits
High Spirits

Honestly if you did place an order and it wasn't to your liking we would have exchanged it,but like your not an actual patient with us you wouldn't know that..... unlike other delivery services we do exchanges and refunds... So you can take your FAKE AS REVIEW ELSE WHERE!!! have a great evening, maybe you should give us a call so we can help you relax a bit ;) we got great stuff for a great deal!!!! just check the rest of the honest reviews from ACTUALL PATIENTS :)

MFSOE
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

HAPPY

great service excellent 🔥🔥🔥buds. 🔱fast delivery 🌟🌟🌟🌟🌟star

Donwonpartyon
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

FUEGO!!!!!

YUP ....THANKS FOR THA DANKNESSS!!!! FLOWER IS SUPERB GUYS TASTE GREAT DELIVERY FAST GOOD JOB

big_drew88
2.2
navigatedown
4.0
Reliability
1.0
Staff
1.0
Price
4.0
Bud Quality
1.0
Professionalism

Shorted on my 1/8

I was told I was getting hooked up on my 1/8 for 4gs for $40 and when I got my order I was given 3.5 for $40 I think it's Shady that I told one thing and they do this I will never order from here again to some this might be petty but to me your word is your word and this is not the way you do business when someone is told what their getting, that should be honored coming from a manager and consumer quick delivery tho I give them that Meds are good but customer service suck I called and the girl said that the manager made this choice she just writes $40 1/8 but on your page say ALL 1/8ths are 4gs still don't know why I'm shorted if she writes the order for a 1/8 i would hope the manager contacts me to make that right

High Spirits
High Spirits

The 1/8 was @ 45 to start you got it at 40 the was a deal, but you will get a call tomorrow morning thank you have a great night

Cannabis Deals

First-Time Patients

First Time Patients!!
NO MINIMUM REQUIERED FOR MONDAYS
4 gram 1/8 @$35 all EXCEPT (True, Heisenberg, BOb Marley) MUST MENTION WEEDMAPS FTP DEAL
**FREE GOODIE** bag min. $35 donation (includes FREE top shelf pre-roll,FREE edible and FREE accessories)


Weed Pics

Weed Videos