navigateupback to top

Good Tree

Cerritos, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  10:00am - 12:00am
VERIFIED SELLER
LAB TESTED
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

Cerritos Delivery - Good Tree

First-Time Patients

Choose a Deal: 

1. Enjoy free Upgrade to 4 grams on all eighths or 9 grams on all Quarters (limit 2)

2. Buy two eighths get third for half off

3. Buy a Cartridge & get 50% off Vape (includes charger)

 

 

Ask about Returning Patient Deals + Loyalty Rewards

Announcement

Now Hiring! Good Tree is growing fast. Please apply at careers.goodtreedelivery.com

If you're dedicated to high quality service + technology -- Join our professional, fun, and elite team! 

 

Voted #1 Retail Brand to follow in 2018 by LA Weekly Magazine.

About Us

Organic Cannabis. Delivered. Credit/Debit Accepted 

 

Good Tree is like Uber for premium Cannabis! Now w/ Live GPS Tracking on All Orders. No more long or confusing wait times

 

⁃ Easy Online Ordering @ goodtreedelivery.com - OR just text a picture of your Photo ID and delivery address to 562-315-8955

⁃ 100% real photos! What you see is what you get. 

⁃ Good Tree is a professional tech startup with investors from Silicon Valley. Guaranteed no chemicals/pesticides ever

⁃ Professional Delivery! We promise to be private/discreet. Please let us know if the driver should meet you curbside, come to your door, or follow any special instructions when arriving 

 

1. Good Tree = better weed, fair price  

Here’s how we guarantee Good Tree customers always get what they pay for:

We spend tons of money to buy really expensive products for you, like pounds that cost $2,400+. However, since we buy so much at one time from cannabis farmers, we're able to get really high quality flowers for about 23% less than average. We then make prices cheaper for you every day.

So if you’re interested in Southern California’s best, organic marijuana, at a fair price then explore our connoisseur grade strains of the month.

 

 

2. Easily Order Today  

Order online at goodtreedelivery.com or just text a picture of your valid California  I.D to 562-315-8955. 

We offer free consultations patients and provide suggestions on good products for your needs. We’re available to answer any questions over the phone. Give us a call now.

 

 

3.  Clean, Lab Tested Menu

Good Tree’s menu items are sent to SC Labs and Steephill, cannabis laboratories that test products for potency and quality assurance. We only offer clean, organic medicine; certified by independent labs. We are best known for our heavy indica OG’s. We also have happy hybrid strains like Gelato (God’s Gift). Only Good Tree’s hand-picked, personal favorites (with the highest lab results) actually make it to the menu. Good Tree carries a collection of concentrates extracted from our professionally cultivated cannabis strains to create pristine distillate. 

 

 

4. Technology + Cannabis: Track your Delivery Live

 

This is Hi-Tech Cannabis. Our average delivery time is only 46 minutes because Hi-Tech cannabis means using smart mapping algorithms and live GPS tracking to guarantee the fastest delivery. Good Tree is a licensed marijuana delivery service and cannabis company operating in full compliance with California Proposition 215. 

 

Sunday
11:00am -  10:00pm
Monday
10:00am -  12:00am
Tuesday
10:00am -  12:00am
Wednesday
10:00am -  12:00am
Thursday
10:00am -  12:00am
Friday
10:00am -  2:00am
Saturday
10:00am -  2:00am
Member Since
June 27th, 2017

Our Reviews

Add My Review

feralkid
1.0
navigatedown
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Professionalism
Good Tree

Worst. Delivery. Ever.

Placed an order for delivery service. We waited for over an hour for confirmation, then finally contacted them directly for lack of response. I was told they tried to call three times. No message ever left or call reflected. When I told them I couldn't wait and next time a message should be left this was the response. "we called you a couple of times with no response, as much as we would love to get an order out to you, please note you’re not the only client were dealing with, so when we receive no response, we have to move on to the next order or orders being placed, so perhaps you should be a bit more responsive." I'd say asking for a message to be left (as evidence that there was a call made) doesn't make me necessitate the "only client" retort, so they won't be receiving my business in the future. Steer clear, much better options out there.

Good Tree
Good Tree
about 1 month ago

This isn't accurate. We do apologize that we were unable to connect with you, however you need to take responsibility and be truthful about the events that occurred. You placed an order with us at 5:08pm, via Weedmaps, a dispatcher contacted you within 10 minutes of the order being placed by phone call to verify the order with you, we received no answer, the order sat around for another 10 mins before we attempted to contact you again by phone, once again you did not answer, another 10 mins goes by, we attempt to contact you once more to no avail. 5:29pm, your order was cancelled by our dispatcher. At 5:52, you decided to text us inquiring about your order, claiming you never heard back from anyone to confirm the order and give you an ETA, also claiming you wouldn't be at your requested destination past another hour. Afterwards the dispatcher informed you that we did indeed attempt to contact you three times by telephone that the order was cancelled, and that we would not be able to meet your requested delivery time, due to traffic conditions. The dispatcher also did inform you that there are other clients to be processed as well, so again, it's unfortunate we weren't able to connect, and we do apologize.

2018-04-19 23:24:27 UTC

feralkid Not sure what you don't accurate? I placed an order, received no call on my end. In the same time, I received both a food order and a separate delivery order so I know the phone was working. When I finally decided to inquire why I had not received a confirmation, the response was you tried calling three times. I kept reiterating there was no message left or text sent. There was no explanations given as to why this service could not be provided, as many other services can simply leave a message. The message you sent me was listed above word for word. If anything, the only thing not true about the above was that it seemed a called you in less than an hour to try to figure out why no call. Is it proper business procedure to call and not leave a message, or even a text? Can you simply provide a reason why it is your policy not to leave messages to prove you called? It doesn't seem so. Users, simply peruse the past comments about shifty practices and lack of response time and evaluate for yourself who is being truthful and who isn't. Bottom line was I sure didn't feel cared for as a potential client.

View 1 more comments

ltrain86
1.2
navigatedown
1.0
Bud Quality
2.0
Staff
1.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
Good Tree

4 hour wait?!

1 person thought this review was helpful

These guys are notorious for ridiculously long waits on delivery while lying to say “ its on its way”. Well, three hours later I’m still waiting. The first time I used them, they were great! They were professional, punctual, great product...since then, each experience has been increasingly worse. The staff is friendly enough, but no accountability. I’ve received wrong product. If they run out, they just substitute whatever they have. This is the last time I will make a purchase here. Bummer.

Good Tree
Good Tree
about 1 month ago

We deeply apologize for the inconvenience, we realize we didn't perform to a satisfactory level and we are working to improve our delivery times during peak hours, Please consider giving us another run as it will be much better.

BeckyBlunts
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Price
Good Tree

Hit or Miss

1 person thought this review was helpful

Delivered to me for about 6 months and then randomly told me I was no longer in their delivery radius.

thrashinonelove
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Price
Good Tree

place is a joke

1 person thought this review was helpful

first time was fine. last three times blew. waited four hours once. didn't receive ftp deal or promised "hook ups next time" for mistake. wax is not what is pictured and be sure to be ready to wait a while for a response back and more then an hour for your order. very unprofessional must be baked beyond belief or brainless to not handle a business professionally. good luck if you try them out.

kristea
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
Good Tree

the worst

1 person thought this review was helpful

I ordered from them over 2 hours ago and they never delivered! I had to call and cancel my order 3 different times because they're that incompetent. they get high on the job and can't remember what they're doing. thank God I didn't pay with my card because im sure they'd keep my money and not deliver.

ninjadabber562
4.6
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
4.0
Price
Good Tree

Very professional!!

Other delivery shops should take notes, this right here is a highly professional operation. On the other hand bought an eighth of king Louie xiii on Monday for 55$ but now it’s priced at 40$ now I’m confused a bit. Wasn’t super danky like I was expecting but still tasty nonetheless. More variety on flowers would be nice also. Most definitely gonna call an place a delivery again today.

sjuarez52
1.0
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
Good Tree

customer service

2 people thought this review was helpful

I place a call for Delivery at 10:10 p.m. waiting around for two hrs and a staff member contact me stated they were running late and would be here by 1230 I did relpy back saying nvm cause they had already took long so I said okay go ahead and still come it's now 1am and still haven't got my order I could of drove and got my shit myself smh never agian this place sucks

skante
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
Good Tree

Greattttttt!

great service awaome flower but didnt recieve FTP deal

Amedina
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
Good Tree

Awesome!

This is definitely the best stuff in town! Great customer service, speedy delivery. It’s all good and I recommend Good Tree to all of my friends. Thanks Good Tree, you’re the shit!!!

ThePedroMack
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
Good Tree

VERY GOOD F*CKING BUDS

Finally. Sticky, compact and lots of frosty trichomes

Cannabis Deals

First-Time Patients

Choose a Deal: 

1. Enjoy free Upgrade to 4 grams on all eighths or 9 grams on all Quarters (limit 2)

2. Buy two eighths get third for half off

3. Buy a Cartridge & get 50% off Vape (includes charger)

 

 

Ask about Returning Patient Deals + Loyalty Rewards

Weed Pics

6013843 gt july posts.  2
6013845 gt july posts.  3
6013846 gt july posts.  4
6013849 gt july posts.  5
6013851 gt july posts.  6
6013852 gt july posts.  7
6013854 gt july posts.  8
6013855 gt july posts.  9
6013857 gt july posts.  10
6013841 gt july posts.  1

All Photos

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android