navigateupback to top

Garden Of Weeden

Moreno Valley, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

Moreno Valley Delivery - Garden Of Weeden

First-Time Patients

PLEASE TEXT COPY OF REC & ID TO (951) 888-0883 FOR FAST VERIFICATION

NO Minimum Delivery Amount! We charge a $5 delivery fee on all orders.

**DON'T FORGET TO TIP YOUR DRIVER!! THEY WORK HARD(& Pay for their own gas!!)

Announcement

LAST CALL FOR SAME DAY DELIVERIES IS 11:00 PM - NO EXCEPTIONS!

WE CARRY THE STRONGEST AND BEST TASTING THC AND CBD INFUSED GUMMIES ON THE PLANET!

No Minimum Delivery Amount! We charge a $5 delivery fee on all orders.

About Us

No Minimum delivery >>Exclusive Memberships>>>Value packs>>> insanely potent moon-rocks! >>> Personalized Returning Customer Deals! AND OUR DRIVERS ARE EQUIPPED WITH PORTABLE BATTERY POWERED ENAIL RIGS BECAUSE WE DAB OUT OUR PATIENTS FOR FREE!!

PLEASE DON'T FORGET TO TIP YOUR DRIVER. THEY DRIVE ALOT FURTHER THAN THE PIZZA MAN DOES AND PAY FOR THEIR OWN GAS!!!

.

EXOTIC FLOWERS, STRICTLY 100% ORGANICALLY GROWN, ARTISAN CRAFT CONCENTRATES AND WAXES, EXCLUSIVE AND RARE STRAINS, EVERYTHING YOU'D EXPECT IN THE GARDEN OF WEEDEN!
ALL PRODUCT PICS ARE TAKEN BY US. WHAT YOU SEE IS WHAT YOU GET. WE DON'T PHOTO JACK SC LABS AROUND HERE!
.
.
We are a Limited Exclusive Member club offering only the finest organically grown BOUTIQUE flower strains and EXCLUSIVE CRAFT concentrates. EVERYTHING we carry is 100% ALL NATURAL & ORGANIC. Straight from the farms of NAPA VALLEY and the infamous EMERALD TRIANGLE we bring to you the BEST CALIFORNIA HAS TO OFFER!! We offer Exclusive member benefits, surprise gifts, and consistently the best delivery experience you could ever hope for. Want to be a part of this Amazing organization? Call today for details!
.
.

........................................

Sunday
2:00pm -  11:00pm
Monday
10:00am -  12:00am
Tuesday
12:00pm -  12:00am
Wednesday
10:00am -  12:00am
Thursday
10:00am -  12:00am
Friday
10:00am -  12:00am
Saturday
2:00pm -  12:00am
Member Since
March 17th, 2016

Our Reviews

Add My Review

youngnarcissus
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Bud Quality

AMAZAZING

This establishment is very professional and the product is out if this world!! Defiantly fir the patient and there extracts are fucking disrespect I mean like who made that greatness! Thanks GOW:)

bwilsonftw82
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price

ON POINT Customer Service

2 people thought this review was helpful

Well i have been medicating for years now due to a couple issues i have, bad back (degenerative disc disease) as well as some other things. I called this place expecting to be treated like every other delivery service i go through. I expected to be just another $ donor. Well that is NOT the case here, i spoke with Lily i think she said her name was, and i honestly felt like one of her best friends the way she took time to explain every single concern i had. I ended up getting some edibles and the Delinquent OG and HOLY CRAP!!!!! I was down for the count and did not even have to take my Ambien for insomnia last night. I encourage anyone to try this place!!! Staff is amazing and the product is top notch. Thanks GOW i will defineately be returning to your delivery service for my meds.

420Cartridgelover
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

I FUCKING LOVE THIS PLACE

SO THIS PLACE TREATS YOU LIKE A FREIND! Most places treat you like your a dime a dozen. THERE CARTRIDGES ARE THE FUCKING BEST!! IF YOUR A DISCREET MEDICATER GO HERE. IF YOU WANT AN EXPERIENCE INSTEAD OF A TRANSACTION COME HERE. The first time i went thru here i was literally in the car for like 20-25 minutes just chilling talking to my driver. AWESOME PLACE. BTW I DONT WORK AT GARDEN OF WEEDEN JUST FUCKING LOVE THIS PLACE!

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Thank you for sharing your experience! Our #1 goal here at the Garden is to make every delivery an experience worth remembering. Just like back in the old days when you meet up with a friend to purchase your meds. The experience was interactive on a personal level. And that is exactly the kind of experience we strive to provide for every one of our patients! Friendly service with a smile!

Angiee_Stay2Lifted
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

🔥🔥🔥🔥

Had an awesome experience with this delivery service!! Definitely a returning patient. Went for the top shelf sampler (Highly recommend) and was not disappointed with what I got!! Dank flower, and dabs for ftp!! 😍😤💚 Keep spreading the good vibes G.O.W! ✌

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Thanks for the review Angiee!! Glad to hear you enjoyed the experience as a FTP. The experience gets much better as a returning member..!

Chanel85js
5.0
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Professionalism
5.0
Reliability

I'm in love..

omg!! best place ever!!!! my delivery was on time I told them to surprise me with Prerolls and she nailed it!!!! ❤❤❤❤❤

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Glad we made your pre-rolls up to par!!! Those are the way i would smoke them, so i make them the same way for my patients.....no bottom shelf shakey crappy stems and seeds here......you get Private Reserve nug hand broken & rolled by the owner...

jenniner916
4.8
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
4.0
Price
5.0
Professionalism

Thank you Lily!!!

Basically I'm in pain 24/7 and have tried everything under the sun. So I'm VERY new to marijuana as a medication. I came this route as on 9/22 my dr told me I needed to have back surgery in order to relieve my pain. Well that's a big NO for me, so since I had tried everything else this was my last resort. I experimented with it before, and had bad experiences with it so I have never been attracted to it. It's made me either nauseated and throw up OR just trip out bad. And I don't like that losing control feeling. I need to be in control because I have two little kids to care for. Well I explained all this to the owner, the wife, Lily. Who personally contacted me and said she was in a similar situation. She just needed it for pain and for energy but not to get a high effect. So she recommended the cartridges for me. I got creamsicle. Wow! Was she right. My pain is not completely gone, but it has definitely subsided! I cannot thank you enough Lily for what you've done.

pandaman42087
3.8
navigatedown
3.0
Bud Quality
1.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism

too much

1 person thought this review was helpful

they ask for alot for a gram

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Perhaps if you ordered more than 1 single gram you would get a better price Pandaman. We are always amazed when someone expects a Private Reserve gram to be delivered to them for $10. Our driver would spend half that much on the gas for delivery. And then there is the drivers salary and well..... you get the point. Like are we expected to take a loss just because you've only got $10 bucks to spend? And how many of those losses do you expect we can take before we are tapped out and no longer able to serve our paying customers???

kenguy3
4.4
navigatedown
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
2.0
Price

FTP

1 person thought this review was helpful

My first time trying Garden of Weeden, and I can say they are very professional. Driver came in a timely manner, and offered me a free dab on arrival which was nice. I went with the 5 g for $55 special on the Private Diablo. I didn't expect much, but it was advertised as super couchlock which is what i was looking for. Looked, smelled, and tasted like outdoor, but the high was as advertised with a good couch lock body high. I don't knock the bud because its not advertised as a private reserve, i look at it more like mids. All and all a good experience just lacking in the specials and a little pricey for what I got.

No FTP. Saturday free gift was a cheap lighter. $5 delivery fee. $60 for 5g of mids a dab and a cheap lighter. Not bad, but you can do better.

I think the selling point for this place is the service and quality. Good clinic will try them again, but only to try some of those private reserves.

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Hey Kenguy thanks for leaving one of the most well written and informative reviews we have seen yet. We are happy you enjoyed the experience and we thank you for the constructive criticism. We strive to keep our prices as low as humanly possible without sacrificing quality and our continued promise to keep everything 100% Organic. Contrary to popular belief It's not easy nor is it cheap to run an MMJ business. Yet we still try to offer the best discounts and deals we can, including value packs for flower and wax that offer savings upward of $60 OFF. And just FYI the saturday gifts change weekly. Last saturdays surprise gift was a Wax Dipped Preroll. Also our Exclusive membership members receive additional gifts and reduced pricing. Loyalty Deserves Royalty here at the Garden!

Legacy OC Caregivers
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

So helpful and knowledgeable

Love your meds and all the help!!!

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Thank you very much. We strive for QUALITY over quantity here at the Garden!

BailyBay
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price

Easy, Fast, Friendly

By far the best place! Fast delivery! Some of the best budds! great deals and specials. Staff is awesome.. couldnt ask for more! anyone who orders will be pleased :)

Garden Of Weeden
Garden Of Weeden

Thanks BailyBay, we make sure all our patients are well taken care of in a timely manner. Our deals are out of this world and glad your satisfied with our service.

Cannabis Deals

First-Time Patients

PLEASE TEXT COPY OF REC & ID TO (951) 888-0883 FOR FAST VERIFICATION

NO Minimum Delivery Amount! We charge a $5 delivery fee on all orders.

**DON'T FORGET TO TIP YOUR DRIVER!! THEY WORK HARD(& Pay for their own gas!!)

Weed Pics

Weed Videos