navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaChicoFire Pharmaceuticals - Chico

Fire Pharmaceuticals - Chico

Chico, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE

Chico Delivery - Fire Pharmaceuticals - Chico

First-Time Patients

Currently not accepting new patients. Check back another day!

About Us

We are closed! Our lines are open for informational purposes only. Our weedmaps menu is not maintained and reflects examples of products we have carried.

Fire Pharmaceuticals, Inc., Established 2015

If you would like to respectfully voice your opinion on our city's current municipal code, we encourage you to attend city council meetings (First and Third Tuesday of every month at 411 main street). We also encourage you to write your representatives.

Namely, those who supported ordinance 2505,

Mayor Sean Morgan (sean.morgan@chicoca.gov) (Voted to ban)

Vice Mayor Reanette Fillmer (reanette.fillmer@chicoca.gov) (Voted to ban)

Andrew Coolidge (andrew.coolidge@chicoca.gov) (Voted to ban)

Mark Sorensen (mark.sorensen@chicoca.gov) (Voted to ban)

Karl Ory (karl.ory@chicoca.gov) (Voted against ban)

Ann Schwab (ann.schwab@chicoca.gov) (Voted against ban)

Randall Stone (randall.stone@chicoca.gov) (Voted against ban)

 

 

Sunday
5:00pm -  11:00pm
Monday
11:00am -  11:00pm
Tuesday
11:00am -  11:00pm
Wednesday
11:00am -  11:00pm
Thursday
11:00am -  11:00pm
Friday
11:00am -  11:00pm
Saturday
Closed
Member Since
November 21st, 2015

Our Reviews

Add My Review

jmedina30
1.6
navigatedown
3.0
Price
2.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
1.0
Staff
Fire Pharmaceuticals - Chico

Horrible

2 people thought this review was helpful

I tried to place an order through this dispensary and they were very rude and unprofessional. If they didn't want to take my order they could have just said that and not just ignored my text message. After waiting for minutes for a response, I text back and said I wanted to cancel and they immediately text back. I don't recommend this place at all!

d1819
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Bud Quality
Fire Pharmaceuticals - Chico

Can't Ask For Better

Very professional. Great service, quick delivery and top-notch product!

chicostraightguy
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
Fire Pharmaceuticals - Chico

Not impressed

1 person thought this review was helpful

I had high hopes for this delivery service but unfortunately it's not the chase. The delivery driver was an hour late and didn't even bother to call or text before he showed up. I was okay with that knowing that I was going to get some good medicine but the medicine that I ended up getting turning out to have mildew on it. I had to end up throwing everything I had away. definitely will not be coming back

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
6 months ago

This review was allegedly written by a former competitor who is out of business, continues to sell on craigslist (he replied to a friend of mine who posted a room for rent trying to sell her weed) and attempting to sabotage mine. This was confirmed by his own admission to two other collective owners in Chico. Who knows how many others he has written. The "ChicoStraightGuy" name is an attempt to get under the owner's skin because of his sexual orientation. It is unfortunate that people will stoop this low.

GreenConnoisseur530
4.8
navigatedown
5.0
Bud Quality
4.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
Fire Pharmaceuticals - Chico

Great Stuff and Selection

1 person thought this review was helpful

I usually tend to only buy flower that is on sale from them. That's only due to my pickyness for good Rx. Nothing against y'alls stuff, as I said. I do love that you carry Pure Vape/One cartridges. Searching for legit ones are hard to find, especially since it's technically not regulated on,how they process (Scary, but the state has started testing. Brass Knuckles will be shut down soon due to failure of the state's standards.) the carts. Once I saw you add this to your wide Absolute library, I figured I would try. Pure carts are the best taste /strength combo ive found. However, as with all the high purity carts, they can cook fast. I own a variable battery that goes down to 2.0V and it's fantastic. I wish low wattage batteries were easier to find. Two requests would be to add more deals for buying multi carts like several of your competitors. And add more of that Pure One flavors. the Wiz was sooo good.

Musicalman
4.6
navigatedown
5.0
Professionalism
4.0
Price
5.0
Bud Quality
4.0
Reliability
5.0
Staff
Fire Pharmaceuticals - Chico

Professional Great service & product

All I can say is "WOW".
I am a new patient & usually go with 1 of 2 different deliveries services for my medicine. But this time Fire had the concentrates i needed at a comparable price with brand name I know is reliable: Paper Planes. So I ordered - I was told 45 min & it ended up being 2 hours due to an internal issue. But they called me & apologized (after all my first time & not a great first impression, right?) And they gave me a VERY generous freebie to make it right. I thought this was great service. They kept me updated & so i was understanding and they generously made effort to make it right. Outstanding! The paper planes sugar is amazing like always. If you guys had 5 or 6 gram for 100 deals regularly I would never go anywhere else. But regardless your packaging is very professional which is important these days. Quality and good service. You guys know how to survive in the upcoming 2018 canabis climate. 5 stars.

dru90
4.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Reliability
3.0
Professionalism
2.0
Bud Quality
5.0
Price
Fire Pharmaceuticals - Chico

50/50

2 people thought this review was helpful

the people here are wonderful the prices are great the delivery time is awesome, I have to give they're concentrate product two stars. I'm sorry but when you put something on your menu that is VOLATILE and Sparks into fireworks you are not thinking about your customers. vacuum purge your trim shatter and your northern lights for Christ's sakes. i woke up the other night in cold sweats from TANE SOUP a couple hours after dabbing.

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
7 months ago

Hey! We're so sorry you had a bad experience. However, we have had this particular product on our shelf for 2 months, have sold about 200 grams and have not had a single complaint until this one. At $25 a gram it's a really great deal and should be purged completely. Almost all of us have tried it and have not had this experience. Is it at all possible that your dab tool was wet when you used it, causing the sizzling? It's pretty stable, you should even be able to pick it up as a whole piece without even sticking to you. We actually had a patient call us yesterday saying the price was too low and that we should be selling it for $30 a gram because they liked it so much. Either way, we would be more than happy to give you a full refund for your product and we will even test it for you, just give us a call.

badcatinchico
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Fire Pharmaceuticals - Chico

Highly recommend this service

1 person thought this review was helpful

I have purchased a few true vape cartridges, which have been good to the last drop, and have experienced nothing other than professional, prompt, courteous service.

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
7 months ago

Thanks for the review! Much love!

sarahucks
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
Fire Pharmaceuticals - Chico

Fire Pharms is just plain Fire

2 people thought this review was helpful

I love coming to this place for so many reasons but their customer service and awesome employees are what make me come back every time. Plus they always have my favorite waxes (:

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
7 months ago

Awe, we love you! Thanks for the love!

Oreo2017
4.4
navigatedown
5.0
Staff
3.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
4.0
Reliability
Fire Pharmaceuticals - Chico

order

I just got my order it was good product prices are right just don't feel that there should be a delivery fee when you do an order over there certain amount that they say the order has to be a minimum of to place. the girl's where nice and plite and professional

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
8 months ago

Hi Oreo! I'm glad you enjoyed our products and services! To give you a little understanding behind our policy, we have a $40 minimum for free delivery or a $20 minimum with a $4 delivery fee. The reason we have minimums set at these rates is because based on the overall cost of acquiring the product, then paying a dispatcher a fair wage to take your order and a delivery driver to deliver your order, as well as the gas and wear and tear on their vehicle, that's what we have calculated to essentially break even. Any sales below $20, unless we charged you more for the product, we would be delivering the product to you at cost or at a loss. However for Croptoberfest we will be coming up with more creative ways to make it feel less burdensome when trying to place smaller orders, and always remember that so long as you spend $40 your delivery is free, and if you spend $50 and recycle with us you get a free preroll! Hope this was helpful and hope you have a wonderful day.

Dollei
3.2
navigatedown
3.0
Professionalism
4.0
Bud Quality
1.0
Reliability
4.0
Staff
4.0
Price
Fire Pharmaceuticals - Chico

Disappointment

3 people thought this review was helpful

Although they answer the phone nicely and take your order promptly, they were out of most of what i wanted that was listed on the site. On top of a bumbly phone call trying to figure out what was and wasnt available once i was finally done actually ordering the delivery took more than an hour. Also didnt receive all of my freebies I will not be ordering again.

Fire Pharmaceuticals - Chico
Fire Pharmaceuticals - Chico
9 months ago

If there was a mistake made on your order, we are terribly sorry. Please let us know what your order was, and what was missing, and we will be glad to make it up to you with an additional gift for the inconvenience. As far as not having what you wanted, what was it? If we are out one day we can almost always deliver it the next. However in order to offer you the diversity of 180+ products we carry, we can only have a limited amount of each product out at any one time so if multiple patients happen to order the same items then we might be out until the next morning restock. Hope this message finds you well and hope you enjoyed the products you did get.

Cannabis Deals

First-Time Patients

Currently not accepting new patients. Check back another day!

Weed Pics

4963774 17577649 1359971577382785 602174392 n
5969799 blue megalodon castellar 90
4727591 labsoil
5970280 blue cinderella castellar 90
4598125 img 20170216 105035
2817732 blue dragon
4598118 img 20170216 104242
2817738 frosted green crack
2817739 gsc
1955495 a45

All Photos

Weed Videos

Candyland THC Distillate

Get The App.

iOS
Android