navigateupback to top
HomeUnited StatesCaliforniaThousand OaksFAST n FRIENDLY (OPEN LATE!) - Agoura Hills/Westlake

FAST n FRIENDLY (OPEN LATE!) - Agoura Hills/Westlake

Agoura Hills, CA - Delivery Only

access_timeClosed Now
LAB TESTED
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

Agoura Hills Delivery - FAST n FRIENDLY (OPEN LATE!) - Agoura Hills/Westlake

First-Time Patients

1ST TIME PATIENTS GET:
**$20 to spend however you like, if you reach our "free delivery" level of $65 or more.

RETURNING PATIENTS GET:
**$20 to try something you've never had from our menu, if you donate $100 or more.

(35mg BROWNIE BITE in every order)

Announcement

EARLY BIRD SPECIAL: 12pm - 3pm $5 OFF EACH 1/8TH donation. $10 OFF EACH 1/4 donation

Cash patients receive a nice "INSTANT REWARDS CARD" that gives you 10% of your donation back

Check out all of our deals here : http://fastandfriendly.us/special-deals/

About Us

$1 minimum when using CASH. When paying with CREDIT/DEBIT a minimum of $100 is required. Largest edible and medical menu of any delivery service in the USA. GPS delivery tracking.

WELCOME TO FAST AND FRIENDLY!

Come and check us out, free gifts for first timers, awesome referral program, gifts and rewards for loyal patients.

!!!! NEW FEATURE !!!!
Get your recommendation online via a live video chat with a doctor. It’s fast and is only $40 !!!
Click here to get started http://fastandfriendly.nuggmd.com/

Sunday
12:00pm -  11:30pm
Monday
12:00pm -  11:30pm
Tuesday
12:00pm -  11:30pm
Wednesday
12:00pm -  11:30pm
Thursday
12:00pm -  11:30pm
Friday
12:00pm -  11:30pm
Saturday
12:00pm -  11:30pm
Member Since
June 4th, 2015

Our Reviews

Add My Review

mandible1089
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality

2 hours later and still waiting...

I set up my account, was verified and placed my order on the website exactly as instructed. I got a confirmation email at 1:53 and at 2:30 a call from someone asking about taking my order and telling me they received no order. I was confused considering I had a confirmation number but he took my order, apologized and promised to get it out. THEN i got a text half an hour later telling me my order was finally received and will be delivered before 430. It's 4:24 and i live in OAK PARK, thats literally 3 miles away. Unbelievable. I hope you have my 41 cents change because you wont be getting a tip or my business again. PLEASE GO ELSEWHERE.

Also no free gift as first time patient unless you spend over 65 dollars. Did I mention there was a 10 dollar delivery fee no matter the distance?

pcashdan
4.6
navigatedown
4.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
4.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

Very friendly very helpful

Haven't had a bad experience yet. 2nd time ordering, The nice lady Robin who answered the phone was very helpful and accommodating. Just when I thought I was paying more than I felt, she quickly and clearly explained the charges and then without direction went into my file and discovered a credit that balanced out the final fee in my opinion. She then explained other rewards that patients get and honestly, pending a horrible experience, this place should be in my top 3 spots especially because of their hours, gps tracker, and the use of a credit card. 1 star off qualify because there's always a better bud not being sold, and 1 star off of price cuz I wish I was a grower! Ty

budha_man
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Price

DO NOT ORDER FROM HERE

I have literally been waiting for 3 Hours for the delivery! This is absolutely unacceptable and is most definitely NOT FAST. Their product is ok, not worthy of the wait though. NEVER BUY FROM THIS PLACE !!!!

Jj121013
1.8
navigatedown
2.0
Professionalism
2.0
Price
2.0
Staff
1.0
Reliability
2.0
Bud Quality

Expect to wait

After waiting almost two hours after placing my order I finally recieved a verification letting me k ow it will take another hour. I called to ask the issue and as nice as the staff was it took twenty minutes to call me back and tell me my delivery was being sent out. Unfortunately I had to cancel my order out of pure disappointment.

Nanay
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Nanay

Huge menu selection! Decent prices and great quality products! Staff is extremely friendly and very knowledgeable. They always take the time to explain any questions I may have. Chelsea has always delivered to me. She is super sweet and always makes sure before leaving if I have any questions on how to use the products. She's amazing!!! Highly recommend!!!

Kushgranny
4.2
navigatedown
5.0
Price
1.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff

Don't be tricked!

I thought the minimum fee was $1 but for me (in Agoura Hills) is 65$ I think that's a bit outrageous. And their menu on here is not valid. Things are missing.

mosteez2urarea
4.6
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
3.0
Bud Quality

It was okay product.

It overall is a good delivery. They were fast didn't have to wait long for the meds. Also very friendly. One of the items that I had gotten wasn't what I expected in the picture on there menu but it was okay.

his196
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

FNF is FANTASTIC!!!

Great deals, discounts, goodies etc. But MAN the Harlequin! Good stuff for relieving HyperTension (High Blood Pressure)! Thanks folks! Keep it up!

esoto8383
2.0
navigatedown
3.0
Price
3.0
Staff
2.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability

Buyer beware. Order at your own risk.

I was referred to fnf by my good friend. I ordered three eighths of small buds for my first order last Friday. One eighth was good but the other two were not good at all. I felt robbed. The two eighths had some small buds and a lot of trim and even more stems. My friend contacted them to comPlain and they said that I got what I paid for. Sorry fnf, but I didn't pay for trim and stems. I paid for small buds. They offered an exchange for more expensive bud, but I declined because I didn't want to risk paying more for a shitty product. They are known for inconsistent quality. Guys, take a lesson from the Tree Factory Collective in Oxnard. They do delivery right and their quality is superb and consistent.

supawill
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Reliability

Living up to its name!

These guys are living up to the name Fast & Friendly! ..and they're professional as well. My FTP experience was up to par, from the initial member joining, to the order placing, all the way to the delivery. They offer the opportunity to earn 10% back every time you order from them! I'm a fan and recommend them, they are Fast & Friendly.

Cannabis Deals

First-Time Patients

1ST TIME PATIENTS GET:
**$20 to spend however you like, if you reach our "free delivery" level of $65 or more.

RETURNING PATIENTS GET:
**$20 to try something you've never had from our menu, if you donate $100 or more.

(35mg BROWNIE BITE in every order)

Weed Pics

1370986_venice-cookie-vegan-butter-cookie
1370989_venice-cookie-subtle-tea-green
1370990_wdmp_weedpic
1370991_wdmp_goldcaps2
1370993_wdmp_green_hornet
1370994_wdmp_kivasquare
1370996_wdmp_cheeba_chews_green
1370997_cherry_cannabis_lemonade
1370999_wdmp_edipurebears
1370985_420-bar-milk_chocolate

All Photos

Weed Videos