navigateupback to top

Fast and Friendly - Poway

Poway, CA - Delivery Only

access_timeOpen Now  9:00am - 8:30pm
VERIFIED SELLER
LAB TESTED
PHOTOS
AGE
CREDIT CARDS

Poway Delivery - Fast and Friendly - Poway

First-Time Patients

First time patient get $20 off your entire order, when you donate $85 or more. Plus, you'll get some great surprises added to your order.

 

Announcement

Ask us about our weekly deal and review store credit.

About Us

Largest edible and medical menu of any delivery service in the USA. GPS delivery tracking. $1 minimum.

*Free delivery with minimum order of $65*

IMPORTANT: Tell us in the notes if you choose to pay with your credit card, if it's not mentionned your order will be processed as cash only.

MARIJUANA DELIVERIES ARE NO LONGER ALLOWED IN THE FOLLOWING AREAS: 91510, 91902, 91932, 91977, 91978, 92014, 92019, 92020, 92021, 92040, 92064, 92065, 92071, 92075, 92091.

WELCOME TO FAST AND FRIENDLY!

 

We are pleased to announce that beginning January 1st 2018, Fast and Friendly San Diego will be making recreational marijuana sales in addition to medical marijuana sales!

Just a reminder that RECREATIONAL sales will be made to ages 21+ with a valid government issued I.D. and 18+ for MEDICAL patients with valid doctors recommendation and I.D.

Sunday
9:00am -  8:30pm
Monday
9:00am -  8:30pm
Tuesday
9:00am -  8:30pm
Wednesday
9:00am -  8:30pm
Thursday
9:00am -  8:30pm
Friday
9:00am -  8:30pm
Saturday
9:00am -  8:30pm
Member Since
November 13th, 2015

State License

Medical Retail
A10-17-0000008-TEMP

Our Reviews

Add My Review

trevs710
1.0
navigatedown
1.0
Price
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Staff
Fast and Friendly - Poway

shite delivery

can't deliver to my house that is literally around the block. what's the point of being a pot delivery company that can't deliver??? pathetic

codigorojo
1.6
navigatedown
2.0
Reliability
2.0
Bud Quality
2.0
Staff
1.0
Price
1.0
Professionalism
Fast and Friendly - Poway

Don't waste your time, or money.

3 people thought this review was helpful

I was told previously via phone that I "fall in Oceanside lines" only to then have drivers try to deliver my order with no confirmation a few weeks ago. I decided to give this company another shot today. Took forever, the website states that First Time Patients receive $10 off their order if it's $65 or more. I did NOT receive any such discount. After ordering from the menu, I receive a call saying they don't have a product I wanted- this would have been fine except the guy on the phone insisted that he check the back again so I can know what they have. He stated he would call me back in "10 minutes". I would have easily just taken a comparable item by price and varietal. He did not call back in 10 minutes. I receive another call, this time telling me not only are they out of X, they're also out of Y. My "bunch of goodies!" they mentioned were a lighter and a bag of plain gummies I would get for Halloween candy. This actually pisses me off. A LOT. Not streamlined, not efficient, don't honor many things they state on their info, WAY too costly (I just spent $66, not including tip, on a preroll and 2 grams- NEITHER of which I had originally wanted!) HARIBO GUMMIES AS A FREEBIE?! COME ON!!!! Never again.

jlavoie
1.0
navigatedown
1.0
Bud Quality
1.0
Price
1.0
Staff
1.0
Reliability
1.0
Professionalism
Fast and Friendly - Poway

Definitely NOT FAST !!

It’s been close to an hour I’ve been trying to simply order a honey vape. After calling & registering twice and trying to order off both WM & their website I’m done with them. Someone was supposed to text me a link to help out, never even got that. Waste of time 👎🏽

2018-03-15 02:03:37 UTC

codigorojo I should've left well enough alone on that...total waste of time >:O

aznmasterrace
2.0
navigatedown
1.0
Professionalism
3.0
Bud Quality
3.0
Reliability
2.0
Staff
1.0
Price
Fast and Friendly - Poway

Fast...but wack.

Took about 75 min which is quick. Driver was chill. Whoever packed my order is wack, and whoever checks the bag packed is wack. First time customer and their "alot of free goodies" was a small sample bag of Haribo Gold bears. Yeah, the gummy bears haha got me crackin up. And my order was basically almost $100! Their stuff isnt the cheapest but i cant complain, i wanted delivery, i chose their service, it showed up on time, and it was a rainy day today. But a gummy bears SAMPLE bag as "free goodies". At least just give me a full bag of gummies. Not even THC. Yall are hilarious!

2018-03-15 01:46:40 UTC

codigorojo DUDE. This actually pisses me off to the point that I refuse to use them again. I thought you were kidding.

jdekker54
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
Fast and Friendly - Poway

Fantastic experience with driver, Mitko

Quick delivery, great attitude, fire bud, dank free goodies

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
5 months ago

Thank you for visiting us, we appreciate your business!

jdekker54
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
Fast and Friendly - Poway

Great Delivery and Great Deals

I had a wonderful experience with my delivery driver, Toni. The product is quality and I received a lot of free goodies!

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
5 months ago

Thank you for choosing FnF your your medicinal needs. We have new operating hours 9am-9pm please come visit again!

reynoldsfam5@cox.net
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Professionalism
1.0
Reliability
Fast and Friendly - Poway

not happy

1 person thought this review was helpful

Guess this place doesn't need business. they are 8 miles away and don't deliver here. however they deliver to Oceanside. explain that one

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
7 months ago

I understand your frustration and I will explain why we did not take your order. The pin you see on the map is not our physical location, we are located by the beach. I guess you are talking about our pin in El Cajon which is the farthest place we can go to, anything farther than that pin take us way too long and would delay all other deliveries. You're right regarding our office in Oceanside which is one of our many offices present in southern California and cover a different area than the one here in San Diego. We're always looking for solutions to please our patients and we offered you to meet our driver at a closer location but it didn't work for you. I wish we could help everyone but sometimes we can't. I hope you found a delivery service who delivers to your area.

treeslovett
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
Fast and Friendly - Poway

Favorite delivery!!

Always on time, always the right order, always FIRE! love love love them! So much to choose from and the staff is so friendly. Never a problem with them, thank you❤️❤️❤️

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
7 months ago

You're very welcome! The pleasure is ours! We appreciate you choosing FnF for all of your needs.
Please don't forget to mention this review on your next visit to receive that $25 credit towards that order.

thegrowshed
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
Fast and Friendly - Poway

Truly fast and friendly

Greg was great chill dude talked a bit about the industry looking forward to continuing business with fast and friendly

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
3 months ago

Thank you for your kind words! We look forward to continuing business with you as well. Please mention this review on your next order to receive a $25 credit.

Cbaars
4.8
navigatedown
5.0
Staff
4.0
Reliability
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
Fast and Friendly - Poway

Professional delivery

Best delivery service I've experienced. They have rewards points that you can use towards your next purchase which is pretty sweet. Always around $10. But what's even sweeter is if you spend $100+ they give you a $20 credit to try something you've never tried before. Every. Single. Time. How awesome is that?! It's not just a one time thing. Which is definitely the main reason why I keep coming back. They also throw in cute little edibles free of charge with a lighter. But the unique part about this delivery service is your package comes with a print out of info about each individual product of your order. The only down side I've experienced was receiving a dark chocolate 420 bar instead of a milk chocolate. First world problems. Not a huge mistake. I mean we're only human. So I'll let it slide.

P.s Luis (driver) was super personable. Didn't feel awkward like it normally does lol.

Fast and Friendly - Poway
Fast and Friendly - Poway
9 months ago

Thank you for your kind words. I'll pass them on to Luis. Dawn

Cannabis Deals

First-Time Patients

First time patient get $20 off your entire order, when you donate $85 or more. Plus, you'll get some great surprises added to your order.

 

Weed Pics

1930854 bhang stick vaporizer
1930857 purple bubba kush  indica
1930861 xxl royal blunts
1930865 shatter   breaking errl  robot extracts  cannabiotix
1930867 kiva   terra bites  blueberries   120mg thc
1930871 kiva   vanilla chai milk chocolate   180mg thc
1930874 lamb s bread
1930876 foria   sexual pleasure within   total 120mg of thc cbd   10ml
1930878 goldcap  softgels 10mg cbd 10mg thc
1930851 the healthcare   granola bar   100mg

All Photos

Weed Videos

Get The App.

iOS
Android