navigateupback to top

Elevated Deliveries

Delivery Only

access_timeClosed Now
PHOTOS
AGE

San Luis Obispo County Delivery - Elevated Deliveries

First-Time Patients

15% off BLACK FRIDAY

FREE GRAM OF BUD SHAKE EVERY ORDER!(Must be Mentioned)
FREE EDIBLE OR BUD SHAKE GRAM
ASK ABOUT OUR DAILY SPECIAL
SAME DAY DELIVERY

$30 minimum San Luis Obispo area
$50 minimum Paso Robles area and Nipomo/Santa Maria area

Announcement

We Offer The Highest Quality Medicine For The Most Affordable Donation Prices!
ALL NEW PATIENTS RECEIVE A FREE GIFT

About Us

15% off BLACK FRIDAY
FREE GRAM OF BUD SHAKE EVERY ORDER!
We Offer The Highest Quality Medicine For The Most Affordable Donation Prices!
ALL NEW PATIENTS RECEIVE FREE GIFT WITH ORDER

Thank You For Choosing Elevated Deliveries!

Sunday
10:00am -  10:00pm
Monday
10:00am -  10:00pm
Tuesday
10:00am -  10:00pm
Wednesday
10:00am -  10:00pm
Thursday
10:00am -  10:00pm
Friday
10:00am -  10:00pm
Saturday
10:00am -  10:00pm
Phone
(805)704-3380
Facebook
Twitter
Instagram
Member Since
January 25th, 2015

Our Reviews

Add My Review

kosborne
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Reliability

Best on the central coast!

Best price, best strains, and best drivers! Sam's my favorite driver always friendly and professional. He's very knowledgeable and never leaves you hanging.

Ringodingo
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Bud Quality

5 star club

Sour diesel x cookies shatter is so delightful

Bernieshuldaprez
5.0
navigatedown
5.0
Professionalism
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality

Deals

They have fire for the low
My new go to place

Jump420jump
5.0
navigatedown
5.0
Reliability
5.0
Staff
5.0
Price
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism

LEMON TREE

Lemon tree is hands down the best flower company in cali right now I have been waiting so long ever since I moved down from Santa Cruz. To find a collective down here who carries these guys. Props to elevated

omarliborio
1.0
navigatedown
1.0
Professionalism
1.0
Staff
1.0
Price
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability

Awful service! Call another place

Took at least an hour and a half longer than I was originally told it would be wax was subpar especially for the price and the staff struck me to be foolish and irresponsible as when the driver arrived he apologized for being so late because he was "so high right now" this place is a joke and would highly recommend ANY other dispensary!!

Thereal420king
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Bud Quality
5.0
Reliability
5.0
Price
5.0
Professionalism

premium honey drop?

Hello I am interested in your premium honey drop shatter

Nrobinso19
1.0
navigatedown
1.0
Staff
1.0
Professionalism
1.0
Bud Quality
1.0
Reliability
1.0
Price

Rip off

2 people thought this review was helpful

Worst customer service ever hands down. We ordered for the 1st time last week. The driver was rude scattered and totally unless when it came to product knowledge! Today I called them because a open they sold me didn't work. They came right over to fix it however the same driver came he once again knew nothing about his product and when we asked questions he was rude we told him to just refund our money he went to his car came back and said oh we don't do refunds then offered us a product that was 5$ more but told us we had to pay the difference. Never again will we use them they are every bad stereotypes this industry fights against and sets up back 15 years. You should be ashamed of your company. I'm ashamed to have you on the central coast! As he was leaving he yelled have a nice day...NOT! out of bounds under any circumstances

Elevated Deliveries
Elevated Deliveries

First off we offered to exchange your cartridge out with a new one because the original did not work which was no problem.....after our driver arrived you demanded him to pay you back or for him to pay a $5 difference for a better cartridge.... I'm sorry to say but you were being completely unfair. Not to mention you hit our driver with a stick on his way out.

Joeysisowath
5.0
navigatedown
5.0
Price
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Professionalism
5.0
Staff

Blake is one chill MF'er

The name is Joey and I thought I come drop a review for this awesome dispensary. It was in 2015 when moved out here to SLO from LA. I didn't know of any places out here (no storefronts) & at that time I never really liked calling up mmj delivery services. But seeing that there are no storefronts like out here in SOCAL, I just said what the heck. Called them up, gave them my info and rec. and place some my order. Was sketched out at first but honestly glad I gave them a try. Since then they became the only spot I'd rather hit up for medicinal. Minimum donation for delivery is decent. Edibles are dank! Gave me an awesome FTP gift. Awesome and friendly folks. Great flowers. Great service.

Mdoty1977
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price

fantastic

just got my product love the service fast friendly driver Sam you rock..always recommend ty.

Mdoty1977
5.0
navigatedown
5.0
Staff
5.0
Professionalism
5.0
Reliability
5.0
Bud Quality
5.0
Price

fantastic

just got my product love the service fast friendly driver Sam you rock..always recommend ty

Cannabis Deals

First-Time Patients

15% off BLACK FRIDAY

FREE GRAM OF BUD SHAKE EVERY ORDER!(Must be Mentioned)
FREE EDIBLE OR BUD SHAKE GRAM
ASK ABOUT OUR DAILY SPECIAL
SAME DAY DELIVERY

$30 minimum San Luis Obispo area
$50 minimum Paso Robles area and Nipomo/Santa Maria area

Weed Pics

Weed Videos